@Jaydee: en heb je getest vandaag of zijn de rode duivels doorgebroken?? @Keef: klinkt als supergezellige dag! Ja de reacties waren heel leuk. Gisteren aan mijn vriend zijn opa en oma verteld. Die waren ook heel blij. Zo bijzonder om te zien dat ze emotioneel worden bij het vertellen van nieuw leven op komst!
Nou, menstruatie is weer lekker vaag. Bloeden was gestopt dus vandaag toch een testje gedaan. Daar is een vaag streepje op te zien. Maar ik heb er geen goed gevoel bij. Denk dat het bloeden morgen doorzet en het om een indroger of mislukte innesteling gaat. Zal de foto uploaden. Even diep ademhalen en door naar de volgende ronde gok ik dus... Fijne avond meiden!
Lastig Jaydee! Ik zie heeeel vaag indd wel wat maar zulke streepjes zijn altijd moeilijk te beoordelen.. dat wordt even afwachten!
ow wat weer spannend dit! Ik zag hem eigenlijk meteen zonder te turen en hij lijkt roze...ik duim dat het toch goed zit!!! Misschien eisprong iets later en/of late innesteling en is dit een innestelingsbloeding geweest en is je HCG nog niet zo hoog. Ga je nog weer testen morgen of overmorgen??
Lijkt inderdaad toch wel een voorzichtig streepje hoor! Komende dagen maar gewoon afwachten... Hier zitten we heerlijk op de wachtbank... Pffff
Helaas toch ongesteld geworden. Pfff zulke testjes maken het er niet makkelijker op. Denk met innesteling fout gegaan. Mijn lijf is echt beetje de kluts kwijt voor mn gevoel na de miskraam. Succes met wachten Keef! Hoop dat jij een novemberbaby mag verwelkomen!
Ah nee jaydee. Dikke knuf! Met zo'n testje zou ik dat ook denken idd. Weet dat het streepje in het echt nog iets duidelijker was. Even heel oneerlijk dit! Even flink de pee er in en een lekkere chocoladereep (of iets anders wat heel lekker is als je ongesteld bent) en dan weer opladen voor (helaas) de volgende ronde
He bah Jaydee.. balen! Die streepjes geven toch een beetje hoop.. Even flink balen en op naar de volgende ronde! Hier is manlief vandaag jarig en we gaan het morgen vieren. Nu dus volop aan het taarten bakken en opruimen. Net even uurtje pauze gehouden en nu weer verder voordat dochterlief wakker wordt!
Balen Jaydee... Hier al bijna een week afscheiding. Witte wel te verstaan. Niet t vruchtbare slijm, dat heb ik al gehad. Maar sindsdien blijft er witte afscheiding komen. Verder ook een spierpijn gevoel helemaal beneden. En constant t gevoel hebben dat ik moet plassen. K loopt sinds vrijdag ineens! En vol gas!!!! Geeft ook bij vriendlief wel weer wat meer 'vrijheid' voor als er een tweede komt. Die snapte namelijk niet dat t nog minimaal 9 maanden duurt voordat de baby er zou zijn. Nu wordt het allemaal wat tastbaarder haha 😂😂 Gefeliciteerd Mam!!! Hebben jullie een leuke dag gehad?
Keef ik heb al sinds ik weet dat ik zwanger ben al witte afscheiding. Nu nog steeds meer dan ik normaal had dus wieee weet!! En wat leuk dat je zoontje nu loopt! Geeft indd weer vrijheid en voor hemzelf ook! Hier druk weekend gehad. Erg moe van de verjaardag maar manlief is ontzettend lief voor me. Heb lekker uitgeslapen en pyjamadag gehouden hihi. Aanstaande donderdag functioneringsgesprek op mn werk. Dan ga ik ook aangeven dat ik zwanger ben. Wanneer gaan jullie dat doen?
Wat balen jaydee!! Spannend Keef, ik heb ook meer witte afscheiding sinds zwangerschap.. Morgenochtend eerste echo! Spannend!
@Mam: nog gefeliciteerd met je man. Hebben jullie een leuke verjaardag gehad? Lekker he zo'n pyamadag! Heb je een beetje bij kunnen tanken vandaag? Mijn leidinggevende en degene die het rooster maken weten wel dat ik zwanger ben, maar in principe verder niemand. Als er tenminste niet geroddeld wordt haha. Ik weet nog niet wanneer ik het aan de rest ga vertellen. @Keef: woow wat goed zeg dat K ineens loopt! Zo ging het hier ook! We zaten er gewoon op te wachten ze kon hartstikke goed lopen, maar durfde nog niet los. Toen ze eenmaal het vertrouwen had om los te lopen liep ze zo goed dat iedereen zich er over verbaasde dat ze al zo goed kon lopen voor een kindje die nog maar net los liep. Ik heb idd ook witte afscheiding, maar ik weet niet precies wanneer dit begonnen is omdat ik in eerste instantie nog bloedverlies had @Cupcake: ooow wat spannend! Heel veel succes morgen. Ik duim voor je! @All: nou mijn buik lijkt deze week de strijd te hebben opgegeven om niet te willen groeien. Ineens een ontploffing. Vooral bovenop is het al lekker rond en wordt het al wat harder. Kan mijn buik bijna niet meer inhouden. Ben gister voor het eerst naar de huishoudbeurs en 9 maanden beurs geweest. Was erg gezellig, maar viel een beetje tegen t.o.v. wat ik er van had verwacht. De dingen waar ik interesse in had waren eigenlijk net zo duur of net niks goedkoper dan in de winkel. Ik had verwacht dat er vooral dingen gepromoot werden en dan verkocht werden voor een scherpe beursaanbieding. Nu voelde het meer als een hele grote overdekte winkelhal.
@stokstaartje: Ja hij kon al een tijdje echt goed lopen, maar wilde echt die bevestiging van onze hand. Terwijl ik soms echt niets in m'n handen had, dus toen liep hij ook al zelf. Hij was ook bang, nu is het lachen en rennen! Ik wilde ook naar de huishoudbeurs, maar mn vriendin had een ziek zoontje en wilde daardoor niet weg Maar niets gemist dus? hihi Wel leuk dat je buik gaat groeien.. nog even en dan heb je weer getrappel ook... heerlijk! @cupcake: zooo benieuwd! @hier: Al een paar dagen echt melkwitte afscheiding de hele dag door. Strak gevoel in mijn onderbuik (echt bij litteken ks). En moe... (maar dat heeft ook andere redenen hihi, laat naar bed...) en heel gek(ik heb al hele grote borsten), maar mijn borsten lijken voller en m'n lievelingsbh past wat minder lekker. Terwijl deze echt super zat en ik hem nog niet zo lang heb. Dit wordt een lange week vrees ik
Superfijn om te horen Cupcake!! Keef klinkt goed allemaal.. ik duim voor je meid! Wanneer kun je testen? Stokstaartje mijn pyjamadag heeft zeker geholpen bij uitrusten. Heb je soms even nodig he hihi. Leuk dat je buik al begint te groeien. De mijne heeft weer even een stop, gelukkig haha. Ging al hard genoeg!
Volgens app zaterdag nod, maar geloof dat zondag realistischer is.. Dus hoop dat ik tot die tijd kan wachten. Zit nu wel weer met steken in m'n buik op de bank 😂😂
Weer een dagje dichterbij.. En nog steeds afscheiding en steekjes... We will see. Vriendin van mij ligt nu op de verloskamers.. zo spannend!
Oh dat is zeker spannend Keef !! Wij zijn net gebeld dat er donderdag kijkers komen voor ons huis. De eerste! Super natuurlijk, maar word er wel beetje onrustig van haha.
Spannend Mam!!! Nu al tijdje niets gehoord, maar ze had om 11 uur 3cm, maar een pilletje gekregen ivm terugliggende bmmond. Dus ben benieuwd, om 1 uur gingen ze weer kijken. Dus zal nu wel weeen aan t wegpuffen zijn, want ze zouden om 1 uur haar vliezen gaan breken als bm mond goed was Pfff trouwens ook al een paar dagen aan het einde van de dag gruwelijke hoofdpijn. Gister zelfs pcm ervoor genomen....