Spannend altijd als een vriendin aan het bevallen is!! Al iets gehoord Keef? Jij houdt het ook lekker spannend 😀👍 Hier is de moeheid wel aardig toegeslagen.. Lig savonds vaak al voor half 10 op bed, dat is echt niks voor mij! Vanmiddag zelfs een uurtje naar bed gegaan toen mn zoontje sliep. En zeker op zo'n regendag als vandaag krijg ik ook niet echt energie als we niet naar buiten gaan.. Lekker de hele middag op de bank bibaboerderij gekeken samen.. Stiekem ook weleens fijn!!
Half uur geleden 6 cm en aan de ruggeprik sinds 4 uur. Plas me kapot vandaag haha! Nog steeds veel witte afscheiding en damn wat een steken in m'n onderbuik! Nu op de bank lekker onderuit hangen hihi!
Zelfde scenario als bij mij: Geboren met een keizersnee! Verder weet ik nog niets, dat komt zo wel. Eerst moeten ze even genieten met elkaar ❤️
@Keef: wat jammer dat je vriendin niet weg wilde! Ik vind het niet heel erg indrukwekkend zeg maar. Hoe gaat het nu met je? Klopt je banner? Gefeliciteerd met je vriendin! @Cupcake: JAAAH wat een goed nieuws!!! @Mam: ja ik hoop dat mijn buik idd ook wat tussenstops gaat houden want anders val ik straks nog voorover aan het eind van de zwangerschap. Dat was de vorige keer ook al haast zo haha. Spannend zeg kijkers voor het huis! @All: hier vandaag weer een echo gehad en alles was weer helemaal goed. Voor het eerst het hartje gehoord vandaag. Blijf het bijzonder vinden, maar je ziet gewoon al armpjes en beentjes! Beebje bewoog ook alleen heb ik dat zelf net niet gezien maar de verlos wel. De beeb bewoog net toen de echokop erop gezet was. Baal wel een beetje nu begon ze vandaag ineens er over dat er eerst overlegd moet worden of ik wel in bad mag bevallen. Voel me een beetje genaaid nu. Eerst nemen ze me een thuisbevalling af, waar ik me dan nog bij neer kan leggen omdat ik wel in bad kon bevallen en nu ineens moet dat overlegd worden. Nu heb ik het idee dat ze me ook nog een badbevalling door de neus gaan boren.
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje 23 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje | Jongen Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje 27 September: Mam207 | 24 jaar | tweede kindje 3 Oktober 2016: Stokstaartje | 29 jaar | tweede kindje 4 Oktober : Werveltje | 30 jaar | tweede kindje 14 Oktober: CupCake88 | 27 jaar | tweede kindje 20 Oktober: Noralie87 | ? jaar | tweede kindje ♡ Nod Lijst ♡ 23 Februari: Jaydee ronde 4 | 26 jaar | tweede kindje 5 Maart: Keef85 ronde 2 | 30 jaar | tweede kindje ?: Dormouse ronde 3 | 24 jaar | tweede kindje ?: Kaatje87 ronde 4 | 28 jaar | tweede kindje ?: Ladyw ronde 2| ? jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 26 Januari: Roosje24 | Geslachtsbepaling 8 Februari: Roosje24 | controle verloskundige 15 Februari: Mam207 | Intake + Echo 17 Februari: Stokstaartje86 | Intake + Echo 29 Februari: Werveltje | Intake + Echo 29 Februari: CupCake88 | Echo 2 Maart: Stokstaartje86 | VK + Echo 3 Maart: CupCake88 | Intake 7 Maart: Roosje24 | 20 Weken echo 7 Maart: Mam207 | 12 Weken echo 14 Maart: CupCake88 | Echo 16 Maart: Mam207 | VK 16 Maart: Stokstaartje86 | VK + Echo 22 Maart: Stokstaartje86 | Combinatietest
keef hoe is het met je? hou je het nog een beetje vol om niet te testen? Pff sinds deze week ben ik een beetje vriendjes aan het worden met de wc pot. Hopelijk houdt dat snel weer op
Gisteren getest niet met ochtendurine. Bleef wit. Gisteravond ongi krampen waarna ongi meestal gelijk komt. Maar tot nu toe nog niets... Ben benieuwd! Ga pas zondag weer testen als er nog niets is. Balen van je relatie met de wc-pot. Hopelijk snel beter! Hier net 3 paar schoenen gekocht voor k! In de opheffingsuitverkoop, altijd fijn!
balen dat die wit bleef zeg! Klinkt gunstig dat er nog geen ongi is! Het kan nog he meis. Ik duim voor je! 3 paar schoenen zeg. Toe maar weer hahaha. Allemaal in dezelfde maat of verschillende maten??
2 paar in de maat waar hij net in zit. Nette schoentjes en schoentjes met klittenband. Vriendlief heeft altijd ruzie met de veters haha. En gympjes 1 maat groter voor van de zomer of najaar. Lig lekker op de bank. K heeft een bacteriële infectie en zit helemaal onder de bultjes. Vanmiddag ook nog z'n neus gestoten en een bloedneus dus. Verdiend op de bank dus. Flinke steken net in m'n schaambot-streek! Nog geen ongi te bekennen. Verwacht t toch stiekem morgen wel als t komt...
Hier drukke dagen gehad en dit weekend ook! Maandag echo en daarna ga ik alles weer bijlezen en reageren hoor. Kijk wel stiekem mee of er mooi nieuws komt Keef... ik duim voor je !!
Nog geen bloed, en dat op(in m'n eigen agenda) m'n (bijna) nod! Morgenochtend maar proberen urine op te vangen. Vandaag de middag naar Blijdorp geweest. Was heerlijk weer en we hebben gelachen! Was met K en dochtertje van een vriendin. Zij heeft een hekel aan de dierentuin, dus dit was ideaal. K is gek op haar, dus die hield het vandaag wonderbaarlijk lang vol
Aah wat fijn cupcake!! Spannend Keef! Heb je al getest? Ik duim voor je! Hopelijk ga je je snel weer beter voelen stokstaartje! Hier afwachten tot mn ei komt. Ik denk eind volgende week. 26 maart NOD, pff duurt weer lang Fijne zondag!
@Keef: grr nog steeds wit! Maar geen bloed geeft moed! Wel slim om meerder maten te kopen. Zou ik ook doen haha. Hier heeft ze wel veters, maar die zijn voor de sier, want aan de binnenzijkant zit een ritsje hihi. Och de lieverd! Hoe gaat het nu met K? Op zich zou je denken dat die steken veelbelovend klinken....Klinkt als een hele gezellige middag! @Mam: hoe is het gegaan met de bezichtiging? Of ben ik nu in de war haha? @Jaydee: ga je deze maand ovulatietesten gebruiken of toch nog even niet?? @All: gisteravond aan de rest van de vrienden vertelt. Iedereen vind het allemaal zo leuk hahaha. Gister en vandaag ontbijt op bed gehad van vriendlief en daarna minstens een half uur blijven liggen. Daarna heel rustig opstaan en dan gaat het wat beter. Heb niet meer hoeven overgeven, maar soms nog wel wat kokhalzen en ook nog wel wisselend misselijk over de dag. Maar zo is het wel te doen. Zie al weer op tegen de dagen dat ik weer alleen ben 's ochtends. Misschien 's avonds maar wat klaar zetten. Al had ik eerst steeds ontbijt koeken naast het bed wat wel hielp, maar de laatste week dus ineens niet meer. Even uitproberen wat dan wel helpt
@stokstaartje: Leuk dat de rest van de vriendengroep ook zo reageerde! En lief van je vent dat hij zo zorgzaam is. Hopelijk voel je je ook snel weer helemaal beter! Hier nog steeds geen bloed, maar krampen nemen wel iets toe. Dus dat wordt vandaag veel naar de wc gok ik
En keef?? Je maakt t wel spannend hoor! Hier een ziek kind gehad vanaf vrijdag en man en ik gisteren ook niet lekker.. Gelukkig ging het vandaag met allemaal weer wat beter! Ik ben wel nog steeds erg moe, dus ga s'avonds lekker op tijd naar bed en dat bevalt prima haha. Mijn echo de 14e gaat niet meer door, heb nu de 22e intake en echo bij het Erasmus mc omdat ik daar voor extra uitbreide 20wk echo (GUO) moet zijn. Dit omdat ik zelf met een aangeboren afwijking aan mijn middenrif ben geboren. Deze extra controle had ik bij mijn zoontje ook. Maar nu doe ik ook de termijnecho + combinatietest daar, die datum hoor ik dan de 22e. Ook ben ik al een paar dagen terug gezet, bij de echo tijdens de intake bleek dat ik minder ver was, waarschijnlijk door een langere innesteling volgens de vk. Maar bij de termijnecho kan dit pas met zekerheid vastgesteld worden dus nog even afwachten.
Vandaag 12 weken echo gehad. Echt genoten van onze kleine. Lag heerlijk te wiebelen en beentjes in de lucht te gooien. Zo super schattig. Ben nu uitgerekend op 20 september. Je houdt het zeker spannend Keef! Ben benieuwd.. Stokstaartje we hadden idd een bezichtiging, daarna ook een vriend van mijn man komen kijken die interesse had ennnn we hebben een bod !! Was er helemaal hyper van vandaag haha. Wel rot dat je nog steeds zo misselijk kan zijn.. gelukkig zorgt je vriend goed voor je! Cupcake wel fijn dat ze alles zo goed in de gaten houden. Is er grote kans dat je kindje het ook krijgt? Hier nu ook snel onder de wol!
Wauw mam, wat fijn dat jullie een bod hebben! Gefeliciteerd! Nee hoor, de kans dat ons kindje het ook krijgt is volgens mij nog minder dan 1% maar het is een standaard procedure als je zelf met een aangeboren afwijking bent geboren. Maar toch fijn dat er extra naar gekeken wordt, ik ben de eerste 3 jaar van mijn leven veel ziek geweest voor ze erachter waren dat dat het was.