Geen ovu gespot zondag. Zaterdag en vrijdag niet kunnen testen. Testen zijn allemaal hetzelfde. En stomme is, heb wel de klachten die bij eisprong/zwangerschap horen. Heb nog urine beneden staan... Twijfel om er een zwangerschapstest tegenaan te gooien ondanks dat ik ongesteld geweest ben...!
Negatief... Dus nog even afwachten en anders ervanuit gaan dat eisprong voor donderdag of op vrijdag/zaterdag is geweest...
balen dat de test toch negatief was! Had je voor die dagen aan geen ovulatietesten gedaan dan? Pff zo rottig die onduidelijkheid he
Ja, toch wel een beetje balen stiekem. Heb donderdag getest, maar dat zag er ook helemaal niet uit alsof er een eisprong aan zat te komen. Twijfel nu dus of ik deze maand uberhaupt wel een eisprong heb? Of zou hij nog moeten komen en krijg ik weer zo'n lange cyclus. Qua sex lijk ik wel weer zwanger, dat voelt zoo goed op het moment haha! Dat was tijdens mn eerste zwangerschap ook echt. Beter doorbloed ofzo? geen idee, maar heel anders! Normaal al goed, maar nu echt goed! Haha
Keef,. Misschien een beetje raar praatje maar ik kon altijd aan mijn baarmoedermond voelen of mn eisprong is geweest.. Daarom ook geen ovutesten gebruikt. Voor de eisprong was hij open, zacht en heel hoog.. Na de eisprong hard, laag en potdicht.. Misschien heb je er iets aan 😊
ik had ook altijd heeeeel veel zin rondom de eisprong. En idd de seks tijdens de zwangerschap was altijd veel intenser nog. Alleen de vorige keer en nu ook weer alleen veel eerder doet het zeer. Het brand als er ook maar iets tegen aan of naar binnen gaat. Vorige keer niets mee gedaan, maar dacht aan schimmel of zo goed doorbloed dat het zo gevoelig is dat het pijn doet. Omdat ik overdag gewoon geen last heb. Behalve bij wassen en afvegen na plassen. Deze keer ga ik er maar wel achteraan.
Hier leek de ovutest gister wel ietsje donkerder dan de dagen ervoor... Zou ik dus gewoon een late hebben? Vanavond nog maar een keer testen. Heb wel heeeeel veel slijm op het moment!
keef: en was het je ei meis? @All: vorige week hebben we de oneffenheden aangesmeerd in de babykamer. Afgelopen weekend heb ik alle muren glad geschuurd. Gisteren de hele kamer afgenomen zodat er zoveel mogelijk stof weg is van het schuren. Als ik vandaag een beetje puf kan vinden zal ik in ieder geval 1 wandje gaan verven met structuurverf...misschien wel 2 Hoe is het verder met iedereen?? Hier gaat het wel. Met vlagen heeel erg moe en verschillend hoe de bekkenpijn uitvalt. Soms zelfs wisselend op de dag zelf. Het ene moment stap ik van de bank en zak ik haast door mijn heupen van de pijn en de keer erna dat ik opsta is er niets aan de hand. Net alsof het dan even verkeerd staat ofzo. Heel maf.
♡ Zwanger ♡ 9 juni: Mellebel | 27 jaar | tweede kindje | Jongen 15 Juli: Ntje | 27 jaar | tweede kindje | Jongen ? Juli: Amani | 22 jaar | tweede kindje | Onbekend 23 Juli : Roosje24 28 jaar | tweede kindje | Jongen Juli/Augustus: Smiley30 ? jaar | tweede kindje | Onbekend 20 September: Mam207 | 25 jaar | tweede kindje | Jongen 3 Oktober 2016: Stokstaartje | 29 jaar | tweede kindje | Meisje 4 Oktober : Werveltje | 30 jaar | tweede kindje | Onbekend 17 Oktober: CupCake88 | 27 jaar | tweede kindje | Jongen 20 Oktober: Noralie87 | ? jaar | tweede kindje | Jongen 10 December: Ladyw ronde 2| ? jaar | tweede kindje | Nog onbekend ♡ Nod Lijst ♡ 23 Juni: Jaydee ronde 8 | 26 jaar | tweede kindje 26 Juni: Keef85 ronde 7 | 31 jaar | tweede kindje ♡ Afspraken ♡ 26 Januari: Roosje24 | Geslachtsbepaling 8 Februari: Roosje24 | controle verloskundige 15 Februari: Mam207 | Intake + Echo 17 Februari: Stokstaartje86 | Intake + Echo 29 Februari: Werveltje | Intake + Echo 29 Februari: CupCake88 | Echo 2 Maart: Stokstaartje86 | VK + Echo 3 Maart: CupCake88 | Intake 7 Maart: Roosje24 | 20 Weken echo 7 Maart: Mam207 | 12 Weken echo 16 Maart: Mam207 | VK 16 Maart: Stokstaartje86 | VK + Echo 22 Maart: Stokstaartje86 | Combinatietest 22 Maart: CupCake88 | intake + echo EMC 8 April: CupCake88 | nekplooimeting + termijnecho 13 April: Stokstaartje86 | Controle + echo (en even naar geslacht spieken) 26 april: CupCake88 | Geslachtsbepaling 2 Mei: Mam207 | 20 Weken echo 9 Mei: Stokstaartje86 | 20 Weken echo 3 Juni : CupCake88 | 20 Weken echo 6 Juni: Stokstaartje86 | Controle 27 Juni: Stokstaartje86 | Controle + groeiecho
Hoe gaat het Jaydee? Hier denk ik een verloren ronde... Nu gestort op het afvallen. Vandaag begonnen met Cambridge. Als het niet raak is deze maand, ook maar eens een afspraak maken voor het uitstrijkje(ligt er al een jaar )
jaydee: ben idd ook benieuwd naar hoe het met jou gaat keef: nog steeds geen ovulatie gevonden dan? waarom denk je dat het een verloren ronde is? @All: hier ben ik weer met de babykamer aan de gang geweest. 3 muren zit nu structuursaus op. Nog 1 muur te gaan en dan kunnen we alles witten en 2 muren paars maken. Kleur staat al klaar haha. Daarna alles schoonmaken en kan ik eindelijk lekker knutselen en frummelen in de babykamer
Ik heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Geen knaller gehad en op een keer gestopt met testen... Was er klaar mee. Toen kreeg ik erg last van verkoudheid en had ik nergens zin in. Dus of ik moet een vroege eisprong hebben gehad, of een hele late! In het geval van een hele late, is het kansloos. Hele vroege heeft nog een ieniemienie kans... @Jaydee: meid, hoe gaat het bij jou? @stokstaartje: Leuk zo freubelen zeg!
Stokstaartje, leuk dat je begonnen bent aan de babykamer! Ik heb vorige week een gave muurboom besteld, die wordt naar onze wens gemaakt en beplakt met behang. Hoop hem volgende week binnen te hebben. Dan ga ik verf halen om 1 muur mintgroen te kunnen sauzen. We zijn kort geleden verhuisd en hebben de kamer wat babykamer zou worden al helemaal neutraal geverfd, dus hoef maar 1 muur te kleuren en verder leuk aankleden met accessoires. Heb ook echt zin om aan de slag te gaan! Ben ook een beetje de kleertjes en spullen van mn zoontje aan het uitzoeken.. Dan wordt t ineens wat echter! We zijn onderweg naar huis na een midweekje Belgiƫ.. De laatste vakantie met z'n 3en gehad.. Was echt genieten! Mn zoontje heeft t geweldig naar zn zin gehad.. En wij dus ook haha. Ik vind de weken echt voorbij vliegen, voel me nog steeds heel goed! We hebben 28 juli een 3D echo gepland, doen jullie dat ook? Fijn weekend allemaal
@keef: ja dat schiet niet op zo he....heb je enig idee wanneer je ongeveer een test zou willen doen? Of wacht je het gewoon maar af? Lastig zo die onduidelijkheid....weet je niet waar je aan toe bent. Snap dat je gestopt bent met de ovulatietesten! Freubelen is wel leuk idd, maar moet er nog wel eerst wat voor doen dus hihi. Ben nog niks verder gekomen....en soms frustreert me dat heel erg. Ene dag denk ik tijd genoeg en andere dag denk ik moet nu opschieten want .....(en dan 1000 redenen) Vandaag misschien weer even wat doen... @Cupcake: Heerlijk even een weekje weg? Hoe was het weer daar? Beetje hetzelfde als in nederland? Nog leuke dingen gedaan of alleen lekker rustig aan? Wij hebben een seizoenplek op de camping en twijfel of we nog een vakantietje met ons 3en moeten gaan doen omdat we dus al een lekkere rustplek hebben. Vriendlief zegt als jij dat graag wil doen we dat gewoon. Is toch weer anders dan een soort 2de huisje (nou ja caravan dan haha) Dat hadden wij met de slaapkamer waar onze dochter nu slaapt. Die had al structuur en was netjes gewit tijdens de verbouwing/verhuizing. Daar hoefden we ook alleen maar 2 muren te sauzen en meubels en aankleding enzo te doen. Op de babykamer zit dus wat meer werk in omdat daar eerst behang zat en ik daar nu toch wel graag structuur(verf) wilde net als in alle andere ruimten...Alleen die structuurverf is wat grijzig als je het ziet naast net gewitte muren (waarom zoveel kleuren wit haha). Ik twijfel of ik de 2 muren die paars worden wel of niet eerst wit moet gaan maken. Voor mijn gevoel wordt de kleur dan mooier omdat het een witte ondergrond heeft, maar op het kaartje staat dat de kleur het mooiste wordt met grijze ondergrond. Dus misschien maak ik me wel te druk hahaha. Scheelt wel weer 2 muren wit maken......mint groen is ook echt een mooie kleur! @all: pff dochterlief is al week misschien wel 2 aan het klungelen met haar gezondheid, hoesten, snotteren soms wat verhoging en koorts. Maar oren en longen waren schoon zei de dokter. Heel vervelend want ze heeft natuurlijk 's nachts het meeste last. Dan loopt ze vol. Toedeloe slaap voor ons. Vanmorgen moest ze zo hoesten dat ze er wat van moest spugen. Toen maar met der onder de douche gegaan. Sta je dan om 6 uur met je goeie gedrag onder de douche....
Heh bah Stokstaartje, hopelijk gaat het nu weer beter met je dochtertje.. @ all: hier nog steeds geen ongesteldheide. Zondagochtend getest, niet eens een tuurstreepje. Gistermiddag een beetje oud bloed en nu helemaal niets (meer). Heel erg raar weer dit... @Cupcake: lekker hoor, even eruit. Ik ga woensdag vliegen met mijn zoontje en mijn zusje naar Spanje. Ben ook erg benieuwd hoe dat gaat. Wordt zijn eerste keer
Hoi dames, Sorry voor mijn lange stilte. Heb even alles gelaten zoals het was en me gericht op andere dingen. Wat raar zeg Keef! Soms lijkt het wel hoe meer je op je cyclus gefocust bent, hoe gekker die gaat doen. Bij mij tenminste... Knap hoor cambridgge! Lijkt me een heel zwaar dieet. Leuk dat de eerste kamertjes al in orde gemaakt worden. Heerlijk dat babyspul! Leuk cupcake een 3D echo! Wij hebben toen een 4D echo laten maken, geweldig! En wat een gek idee, laatste vakantie met zn drietjes Fijne vakantie Keef, komt vast goed met vliegen! Wat vervelend voor je dochter Stokstaartje! Hopelijk knapt ze snel op. Wij hadden het hier vorige week ook, nu gelukkig weer over. Hier is dus nog geen sprake van een zwangerschap. Zit nu weer te wachten op mijn ei. Maar ik laat het zoals het is en we maken het gezellig als we willen. Ben die verplichte nummertjes een beetje zat, helemaal als het ons toch nergens brengt. Sorry, dat was even klagen, nu gaan we weer vol goede moed verder
Balen Jaydee! Gewoon gezellig blijven houden idd. Hier is het ook geen moeten meer... Hier deze maand dus soort van op z'n beloop gelaten. Weet ook niet meer wanneer er kans zou zijn geweest na die testen. Want eerst was ik ziek en toen m'n vriend geloof ik... Dus dat ik nu weer niet ongesteld wordt, snap ik niet? Zondag 1 'kwak' oud bloed ineens. Had ook geen krampen niets. En nu helemaal niets meer. Ook geen krampen. Morgenochtend vlieg ik met K en m'n zusje naar Spanje! Zoveel zin in! Om deze tijd morgen zit ik er al hihi
Hmm vreemd dan inderdaad Keef! Hopelijk doet de vakantie naar Spanje je goed! Alvast een goede reis en veel plezier!
Jongens jongens... gewoon halverwege de tweede pagina! Schaam aan ons! hahahaha! Hier een paar heerlijke dagen in Spanje gehad. Helaas wel alle dagen ongesteld geweest, maar ondanks dat gewoon gezwommen en gedaan. K deed het echt voorbeeldig. Toen ik gister thuiskwam, was duidelijk dat vriendje mij ook gemist had Heeeeeerlijk! Nu weer aftellen naar de ovulatie