Voor een 2e kind vanaf oktober 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roosje24, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik denk soms ook dat mijn geur sterker is dan anders, maar daar twijfel ik over omdat ik nu overal op ga zitten letten natuurlijk hahaha

2. MammieA

MammieA Lid

21 sep 2014
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hahaha, dat ken ik ook ja. Helemaal gefocust op alles dat anders is. Een week lang menstruatiepijn, zonder dat het doorzet, misselijk zijn, alle geurtjes ruiken, savonds een dikkere buik (ik moet dan gewoon naar de wc, daarna is 't weg :p), veel moeier (ja, dan moet ik gewoon eerder naar bed gaan :p)... Maar och.. we willen gewoon zo graag :)

Wanneer gaan jullie testen, Mam207 en Stokstaartje86?

3. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik zou ook tot 12dpo wachten.. Ik had vorige maand ook wel wat dubbelzinnige kwaaltjes, deed 2 weken na vermoedelijke eisprong een test (negatief) en werd smiddags ongesteld!
    Je lichaam kan je enorm voor de gek houden he.. Hoewel ik natuurlijk gewoon hoop dat je kwaaltjes een goed teken zijn!

4. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op 11 dpo en maandag is mijn NOD. Denk dat ik zaterdag of zondag ga testen.. Heb geen duidelijke kwaaltjes meer. Alleen een beetje buikpijn, moe en levendig dromen. Maar kan ook omdat ik er erg mee bezig ben ;).

MammieA lees dat jij 6 of 7 dagen na je NOD gaat testen omdat je cyclus nog niet op gang is.. Slim! Ook wel spannend omdat je met je cyclus niet weet waar je aan toe bent dan?!

Wanneer ga jij testen Cupcake? (Of heb ik daar overheen gelezen?

5. MammieA

MammieA Lid

21 sep 2014
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja, ik ben nu zo vaak 1 a 2 weken over tijd geweest en dan 4-8 tests er doorheen jagen. Werkt ook niet. Wij 'klussen' als we zin hebben omdat ik me er niet teveel op wil focussen, dus werk niet met ovulatietests en temperaturen enzo. Dat geeft me wat meer rust. Dus afwachten en zien waar t schip strandt :)

Wel spannend voor jou hoor. Ik test nooit meer voor mijn NOD ;) ik zal voor je duimen!!

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    mamiea: ik denk aankomende zondag

7. MammieA

MammieA Lid

21 sep 2014
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Spannend hoor! Ik zal voor je duimen. Mocht ik dan 1 of 2 dagen NOD zijn, dan doe ik het misschien toch ook wel. Want dan zijn mijn kenmerken van wat anders dan mijn PMS :p Maar mag wss toch niet van manlief, omdat hij het zonde van 'aaaal die tests' vindt, en ik dan meteen sjagrijnig op de bank zit. Ik ben benieuwd. Nog 2-3 nachtjes en dan begint de spanning pas echt :)

8. MammieA

MammieA Lid

21 sep 2014
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat ik trouwens wel doe, op advies van een vriendin, is tarwekiemoliecapsules slikken en dubbele dosis foliumzuur. Dit schijnt de kans op miskramen danig te verminderen, en je baarmoeder is dan beter voorbereid ofzo.

Of je het gelooft of niet, ik ben vrij sceptisch, maar doe het maar, zo van: je weet maar nooit... :p

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik word helemaal gek hier. Gisteren de hele dag kramperig trekkerig gevoel in de onderbuik 's avonds heel erg. Dus wilde ik vanmorgen toch testen. Totdat ik dacht misschien is het toch een ongi. Alleen wel kenmerkend voor mijn vorige zwangerschap was dat als ik voorover zat en dus mijn baarmoeder in de knel kwam ik daar last van kreeg alsof mijn lichaam wilde zeggen he ga eens rechtop zitten er zit hier een "baby" in de knel hahaha. Net alsof er een soort balletje in zit zo voelt het. En nu vanmorgen is het weer rustig. in de buik. Gisteren geen zin in eten. En tijdens het avondeten soort van misselijkachtig/kokhalsneigingen. Precies zoals ik vorige keer had.

Maar nu bedacht ik me vanmorgen ineens wat heeft die test de vorige keer nou aangegeven. Dat mijn ei gesprongen is of de LH piek die er voor zorgt dat mijn ei springt. Ik dacht ineens straks is het net als met een ovulatietest. Dat als die positief is hij binnen 24 tot 48 uur springt. Dan is niet maandag mijn NOD maar volgende week woensdag ofzo. En dan zou die bloeding geen innesteling, maar misschien een ovulatiebloeding zijn geweest.

Erg frustrerend dit! Heb wel urine opgevangen vanmorgen maar nog niet getest al wil ik dit wel ergens graag doen....zucht Maar als mijn ei later is gesprongen dan dat ik denk heeft dat sowieso geen zin natuurlijk en is het zonde van de test.

10. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk he stokstaartje, die onzekerheid. Ik zou doen waar jij je goed bij voelt hoor.. Als je toch wil testen voor de zekerheid, moet je dat gewoon doen!

Ik heb sinds vanmorgen een beetje lichtbruine afscheiding en nog steeds beetje buikpijn.. Ik weet ook niet waar ik aan toe ben haha. Ben nu 12 dpo en vond dit net toen ik ging googlen:

Implantatiebloeding of innestelingsbloeding
    Dit is een vroeg teken van zwangerschap. De afscheiding kan lichtbruin, roze of rood zijn. Dit soort afscheiding is normaal en gebeurt meestal 10 -14 dagen na de bevruchting. De afscheiding wordt veroorzaakt doordat de bevruchte eicel zich innestelt in de baarmoeder.

Dus ik hou nog hoop! :)

11. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Meiden ik heb geen goed nieuws helaas. Ze heeft gekeken en zei: ik zie geen zwangere baarmoeder. Een rustige baarmoeder. Waarschijnlijk is het heel vroeg misgegaan en omdat het vroeg is had ik geen stolsels en buikpijn. Me lichaam heeft het zelf opgelost

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Aaah nee Roosje! Wat ontzettend rot zeg! Sterkte meis!

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    roosje: nee wat kut zeg! Klinkt misschien stom,maar als dit dan toch moest gebeuren dan wel weer fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost. Heel veel sterkte meis!

Mam207: had een topic geopend, maar kreeg wisselende reacties. Heb toch de urine weggegooid zonder te testen. Morgen staan we op tijd i.vm. verhuizing dus nu kan ik op zijn vroegst zondagochtend testen. Ik zal dan ergens tussen de 9 en 12 dpo zitten...als ik er vanuit ga dat die bloeding een innesteling is geweest dan zit ik 9 dagen na de innesteling en de vorige keer testte ik 8 dagen na innesteling positief. Ben benieuwd. Voel me wel zwanger ergens omdat ik veel dingetjes herken van de vorige keer, maar ergens ben ik bang dat ik mezelf het aanpraat omdat ik het zo graag wil. Zit toch wel verschil in beleving als je er al echt voor gaat of niet

14. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roosje24: wat vervelend zeg! Wel fijn dat je lichaam het zelf gedaan heeft, maar het blijft rot.. Sterkte!

Stokstaartje: dat is wel vroeg 8 dagen dpo. Durf ik niet eens te testen haha. Ben benieuwd!

15. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Roosje, wat rot zeg :( veel sterkte..

Stokstaartje, wat verwarrend zeg! Ik hoop dat je zondag een positieve test in handen hebt!

Mam, ik had bij mijn zwangerschap ook een innestelingsbloeding (roze/bruin) op 11 dpo ongeveer! Spannend!

Ik heb nog geen eisprong gehad, dus aan testen hoef ik voorlopig nog niet te denken.

16. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    En weet je nog hoeveel dagen na de innestelingsbloeding je positief hebt getest toen? Of deed je dat gewoon op je NOD Cupcake?

17. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewel meiden. Het gaat gelukkig wel goed met mij

18. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas zojuist ongesteld geworden.. maar het was pas ronde 1, dus op naar de volgende! :)

19. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    mam: wat jammer zeg! Hopelijk volgende ronde wel raak. Maar 8 dagen na innesteling is niet hetzelfde als DPO he. DPO is days past ovulation. Vorige keer testte ik 12 DPO positief en dat was 8 dagen na de innesteling. Ik hoop ook dat ik morgen wat meer duidelijkheid heb.

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik testte op 12 DPO licht positief en ook cb digitaal was positief.

Deel Deze Pagina