Voor een 2e kind vanaf oktober 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roosje24, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ntje: wat vervelend dat het zo druk en onrustig om je heen is. Hopelijk snel rust!

ALL: hier nog geen duidelijkheid. Denk weer op beide wat te zien, maar weer zo ontzettend licht dat ik eerst weer moet wachten tot ze zijn ingedroogd. Had gehoopt op duidelijkere streepjes, maar helaas. Urine was ook iets minder geconcentreerd dan gisteren. Dus kan zijn dat ik daarom dezelfde testen als gisteren heb.

Had gewoon verwacht vandaag duidelijke streepjes te zien, omdat ik naar mijn idee nu uiterlijk 2 dagen voor NOD zit. Gister zei ik tegen mijn vriend dat als het nu niet raak is ik het wel erg jammer vindt omdat ik dan nog moet wachten, omdat we hebben afgesproken er pas in januari en misschien in december voor te gaan. Maar toen zei hij ineens van ja maar we zouden toch er naar toe werken en kijken waar het schip strand. Dus ik zeg ja dat is wat ik wou, maar jij wilde graag eerst nog condooms gebruiken. Toen zei hij ineens van nou ik twijfel nog een beetje ene keer denk ik dit en andere keer dat, want ik wil het zo graag.

Ben er verder niet over door gegaan want wil niet pushen, maar kan dus best zijn dat we wel meteen er voor gaan hihi

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    sorry voor het spammen, maar ik moet toch ergens tegen aan lullen. Niemand weet het natuurlijk en vriendlief is op het werk. En hele tijd tegen een welbespraakte 21.5 maander praten is erg risicovol, want die gaat natuurlijk geheid over mama en een baby in de buik praten hahaha.

Ik wilde al haast de hoop opgeven, omdat de streepjes moeilijker zichtbaar waren na het opdrogen dan gisteren. Urine was natuurlijk wel iets minder geconcentreerd, maar de naar mijn idee zouden de streepjes vandaag dan hetzelfde moeten zijn omdat hcg zich wel vermeerderd zou moeten hebben. Ik begreep eigenlijk niet zo goed waarom mijn urine minder geconcentreerd was want zoveel had ik niet gedronken.

Toen bedacht ik me ineens dat we wel heel laat hadden gegeten (20.00) en we hebben soep! gegeten. Even berekend hoeveel ik dan ongeveer zou hebben gehad en vanaf 18.00 heb ik nog even minstens 1200 ml weggewerkt aan soep en drinken en nog een mc flurrie was natuurlijk ook vocht wordt doordat het smelt. Dus laten we zeggen 1300 ml! Goh waarom is mijn urine toch minder geconcentreerd geweest hahaha. Nog knap dat er wel een heul licht streepje op de test kwam. Morgen maar weer testen dus. Wordt vervolgd haha

3. MammieA

MammieA Lid

21 sep 2014
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Joh Roosje, wat ontzettend naar!! :( wat goed.dat je zo positief blijft!

Hier nu 2 NOD denk ik (kan.dus.ook pas zaterdag de 30e zijn met mijn fckd-up cyclus), ben 26 jaar, zitten in ronde 3 :)

4. MammieA

MammieA Lid

21 sep 2014
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    En.Stokstaartje: uiteraard gooi je.hier je maar je spanning eruit. In onze omgeving weet ook niemand t ;) dus.zoiets anoniems is dan superfijn om t toch te kunnen delen.

Ik wacht in.spanning je berichtjes.af hoor!! Tis jullie allemaal zo gegund :)

5. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    roosje.. ik heb jouw verhaal ff gelezen.. Heel veel sterkte !

stokstaartje.. OOOO wat vreselijk die onzekerheid pfff.. Daar kijk ik idd weer tegen op om weer die tijd in te gaan..
    waarom doe je niet gewoon een clearblue test ?

mammieA... haa fckd up cyclus hihi!!.. nog even geduld..

hier: Ik gok een beetje dat ik vandaag mijn ei heb.. steekjes met lopen en een gevoelige buik aan de linkerkant.. ben benieuwd

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    omdat mijn lijntje zo licht nog is dat een clearblue negatief zal aan geven omdat die meer HCG nodig heeft om positief uit te slaan :D

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    #167 Roosje24, 26 okt 2015
    Laatst bewerkt: 26 okt 2015
    ♡ Zwanger ♡

9 juni
    Mellebel 💕 27 jaar - tweede kindje

♡ Nod Lijst ♡

23 oktober
    Maartje 2013 ronde 1 💕 28 jaar - tweede kindje

28 oktober
    Kaatje87 ronde 2 💕 28 jaar - tweede kindje

28 oktober
    MammieA Ronde 3 💕 26 jaar - tweede kindje

5 november
    Ntje ronde 2 💕 27 jaar - tweede kindje

11 november
    Mevrouwtje M ronde 1 💕 27 jaar - tweede kindje

13 november
    Roosje24 ronde 2 na vroege miskraam 💕 28 jaar - tweede kindje

14 november
    CupCake88 Ronde 2 💕 27 jaar - tweede kindje

B]24 november[/B]
    Mam207 ronde 2 💕 24 jaar - tweede kindje

Geen idee
    Stokstaartje Start Januari 💕 29 jaar - tweede kindje

14 november
    Erzi Ronde 1 💕 26 jaar - tweede kindje

♡ Afspraken ♡

12 oktober
    Mellebel | intake VK

5 november
    19:00 | Mellebel | controle vk

8. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Volgens mij is iedereen toegevoegd?

Bedankt meiden. Ik ga hupnaar de volgende ronde.
    Zw test is negatief dus hcg is uit bloed. Posi test is ook nog negatief..
    Vanaf morgen ga ik weer uitgebreid reageren. Sorry voor ego bericht

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ego berichtjes mogen best hoor. Zeker in jou situatie!

10. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Stokstaartje! Ben benieuwd en hoop met je mee meid! Fijn dat je vriend er waarschijnlijk toch wel voor wil gaan als het deze keer niet raak is. Jij bent er al helemaal aan toe volgens mij :).

Roosje mijn volgende NOD mag voorlopig op 24 november. Even afwachten hoelang ik nog ongesteld ben..

Worden spannende dagen voor een aantal van jullie. Ik blijf volgen!

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    mam207: echt wel hahaha. gevoelsmatig vriendlief ook praktisch heeft hij nog wat bezwaren vandaar ook zijn tweestrijd

12. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zeker roosje.. ego bericht mag wel... even bijkomen!

stokstaartje.. oo zo.. ik werkelijk weinig verstand van welke zwangerschapstesten het beste zijn.. maar las ergens dat kv 2v5 het beste is toch?

13. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Mam207 heb je op 2e ronde gezet. Klopt dat?

14. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Hey meiden sorry voor mijn verschrikkelijke afwezigheid 🙈

Roosje ook hier nog even veel sterkte.. ik hoop dat je snel lekker zwanger mag zijn van een plakkertje😘

Andere meisjes ook veel succes bij het zwanger worden.. en op het wachtbankje spannend hoor!! Hopelijk snel allemaal mooie positieve testjes 😄

15. werveltje

werveltje Niet meer actief

Hoi meiden! Mag ik hier mee komen kletsen? Ik ben 30 jaar en bijna 6 maanden geleden bevallen van een dochtertje. Nu willen mijn vriend en ik graag een 2e kindje, omdat het ons zo leuk lijkt als ze dicht op elkaar zitten.
    Ik heb geen anticonceptie meer sinds mijn bevalling, en heb gewoon weer een nette cyclus. Mijn NOD is de 29e. Ik heb stiekem al getest dit weekend en vandaag en daar zie ik een licht streepje. Even afwachten of dit echt wat is en nog duidelijker wordt. Deze maand is de eerste echte ronde voor ons. We hebben niet echt haast, aangezien onze kleine meid nog geen 6 maanden is :)

16. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Welkom wereltje,
    Ik dacht ik herken jou van ergens maar waar.. Natuurlijk in de bevalingslijst van afgelopen mei in de groep van Bloemmm, ik las ook vaak mee hihi. Wat leuk zo snel voor een tweede.

17. werveltje

Hahah grappig dat je me daarvan kent!
    Alleen Bloemmm is niet meer zo actief geloof ik, tenminste niet op het forum dat ik weet.

18. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ja dat klopt, de meeste niet, ik zie jullie topic niet meer.
    Hoe gaat het met de kleine.. Ik moest er niet aan denken toen gelijk voor een tweede. Ben je er wel klaar voor.. Zo te zien wel en eat is fijn hoor beter:D

19. werveltje

We hebben een ander topic nu, maar die is niet zo druk. En er is ook een app maar daar ben ik vrij snel uitgegaan, teveel spam en onzin haha

Ja lijkt mij heel leuk een tweede! Met onze dochter gaat het goed, nu toevallig een paar daagjes ziek. Maar ze is dan ook een heel makkelijk en vrolijk kind!

Ja of je er klaar voor bent, dat weet je van te voren nooit, maar mijn gevoel zegt van wel :)

20. Mam207

Mam207 Actief lid

20 okt 2015
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt Roosje! Bedankt!
    Welkom Werveltje. Leuk dat je mee wilt kletsen. Ook spannende dagen voor jou lees ik, hoop dat je teststreepje snel duidelijk wordt!

Deel Deze Pagina