Hallo hier weer even een nieuwe topic.. Momenteel zit ik op 8dpo.. Gisteravond (7dpo) had ik ineens bloedverlies,helder en een beetje. Nu merk ik niks meer.. Ik moet pas 14 aug ongesteld worden.. Normaal altijd een cyclus rond 27/29 .. Of zou ik nu een korte cyclus hebben.. Normaal begint mijn menstruatie met bruinbloedverlies en nu dus ineens helder rood. Word er wat onzeker van bah.. Gr Lindsey.
Hoi Lindsey, Ik heb precies hetzelfde als jij, mijn NOD is 15 aug. Gisteravond ook ineens bloedverlies. Wel helder, maar ben toch bang dat dit de menstruatie is.. wel vreemd een week eerder! Heb jij last van ongi krampen en of steken?
Hoi! Dat is grappig zo rond dezelfde tijd misschien wel een innesteling. Bij jou vandaag ook niks meer aan het handje ? Ik vind het net zoals jij ontzettend vreemd..zo een week van te voren een bloeding. Ik had idd wel wat last van krampjes gisteren..maar vooral koude rillingen. Nu voel ik niks meer Spannend!!
Ja hoop het idd wel, net als jij! Ik voel vooral aan de rechterkant van mn onderbuik wat steekjes verder vrij weinig. Nog wel een klein beetje bloedverlies.. daarom denk ik dat t bij mij toch los gaat barsten . We gaan het zien! Ik ga voor jou zoiezo duimen!! Wnnr ga je testen?
Het zou best kunnen dat het een innesteling is ik had mijne op 5dpo , over een paar dagen heb je meer zekerheid bij het testen !
@ Aniet88 Ik heb ook wel gelezen dat een innestelingsbloeding soms wel een paar dagen kan aanhouden... Op welke dag zit je nu van je cyclus en wat is bij jou normaal (lengte cyclus)? Het liefst doe ik nu een test maar ik wacht denk ik toch nog 3 dagen. Ik weet niet wat het beste moment is om te testen na een eventuele innesteling. @ Shellyx Gefeliciteerd! hoeveel dagen na innesteling testte jij positief?
@Lindsey91 Oke, dat zou natuurlijk wel mooi zijn als dat zo is.. ik ben benieuwd hoelang dit aanhoud en of het echt geen menstruatie is. Ik zit nu op dag 21, normaal rond de 27 a 28 dagen. Ik snap dat je wilt testen, zou ik ook hebben hoor! Maar idd nog even wachten want jij hebt je NOD 14 aug toch?
Ja de 14e zou ik normaal gesproken ongesteld moeten worden. Hoe voel jij je vandaag? Ik heb zo nu en dan wel wat steekjes en vandaag ineens wat lichtbruin verlies...vreemd misschien dan toch een aankomende ongesteldheid Gisteren wel wat grieperig en koude rillingen.. Dus zondag helder bloedverlies maandag niks en vanochtend lichtbruin verlies..
Het kan zijn dat je cyclus dit keer wat korter is en dat het dus toch een beginnende menstruatie is. Hoe heb je je eisprong gevonden? Als je niet zeker bent van je eisprong kan het misschien een ovulatiebloeding zijn, ik lees weleens dat dit wat vaker voorkomt dan een innestelingsbloeding. Ik herken trouwens wel het rillerige gevoel wat je beschrijft. Dit heb ik ook gehad in de maand dat ik zwanger bleek te zijn. Dit was dan weliswaar maar een avond en twee dagen later testte ik positief. Misschien toch een testje wagen morgenvroeg?
Bedankt voor je reactie! Ja kan idd dat mijn cyclus korter is.. Normaal altijd tussen 27/29 en geen gekke bloedingen ofz tussendoor. Ik heb op 29juli een hele duidelijke positieve ovulatietest in handen gehad. Rond die datum ook veel geklust.. Oke dus jij had ook van die koude rillingen. Ik heb er nu ook geen last meer van. Was alleen gisteravond.. Het kan nog alle kanten op.. En wil eigenlijk een testje doen...want dat bloedverlies zondag was wel heel verdacht. Maar tot morgen wachten..
Wat is nu eigenlijk de dag van innesteling. Op internet spreekt het elkaar wat tegen en ik verloor pas wat licht bloed op dag 23.... En zwanger nu
@Meflower Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoelang de innesteling kan duren of wanneer precies weet ik ook niet.. vandaar dat het nu voor mij ook zo onduidelijk is.. Bij jou was het eenmalig een bloeding?
Spannend voor je! Ik ben heel benieuwd . Ik heb nergens last meer van mbt krampen en of steken. Bloedverlies is er nog wel maar anders dan normaal (minder en vooral helderbloed).. al hou ik mezelf maar voor dat dit toch m'n menstruatie is! Laat je het wel even weten als je getest hebt?!