Luteale fase 17 dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chebu, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb nu al 3 x een LF van 17 dagen gehad. Slechts in de cyclus van 34 dagen was de LF 14 dagen.
    Nu vraag ik me af of dat wel goed is? Is dat niet veel te lang? Ik sta echt op het punt om naar de gyn te gaan want m'n cyclussen zijn zo onregelmatig.
    Ik ga nu eerst een ronde tempen en dan verder.
    Zijn er mensen die ook een LF van 17 dagen hebben/hadden en belangrijker: zijn jullie er ook zwanger mee geworden?
    Snap er niks meer van.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een luteale fase kan 10-18 dagen duren. Zeventien dagen is dus iets langer dan normaal, maar het valt nog wel binnen de normen. Niks om je zorgen over te maken, je kunt er gewoon zwanger mee worden. Je kunt beter een iets langere fase hebben dan een veel te korte, want dan heb je vaak innestelingsproblemen. Een iets langere fase betekent dat je lichaam iets trager reageert wat je menstruatie betreft.

Succes!

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jippie, bedankt!

4. dolfijntjes

21 jan 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een LF van 16 dagen en een cyclus van 30 dagen. Heb al 1 kindje en ben onlangs zwanger geweest wat helaas is misgegaan. Volgens mij is een langere LF beter dan een korte ivm innesteling, betekend alleen wel dat je na je eisprong wat langer moet wachten op evt resultaat.

5. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    idd beter lang dan kort (ik heb nu een lf van 7-8 dagen, dus geen kans op goede innesteling)

suc6 met zwanger worden

6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb ook rond de 17 dagen en ben er zwanger mee geworden...
    dus het kan!
    Wij zijn nu weer aan het soort van proberen, en weer het lange wachten.
    Heel veel succes!

Deel Deze Pagina