Voor een derde gaan! Na een tweeling! Wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmy87, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    Ik Had hem al op een andere plaats gezet... helaas geen reactie dus probeer het hier ook even!!

Ik ben Kim!
    Mama van 2 meisjes van 3,5... een tweeling dus!
    En wij willen nu echt voor een derde gaan... (zijn druk bezig haha)
    Zijn hier nog meer tweelingmama's die zwanger zijn van een derde? bezig zijn met een derde? die al een derde hebben?
    En hoe is bij jullie die zwangerschap verlopen?? net zo als bij de tweeling? (was bij me een ramp:S ziekenhuis in en uit.. weeen etc.)
    En hoe reageerde jullie kindjes (de tweeing) erop..?

Hoop graag wat te horen..

Groetjes Kim

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

geen ervaring zelf, maar wees voorbereid op eventueel nog een tweeling! Mijn ouders wilden 3 kinderen en kregen er bijna 5: mijn broertjes zijn tweeling, en mijn zusje was dat ook alleen eentje is dan tijdens de zw.schap overleden...

ik weet wel dat toen mijn moeder zwanger raakte van mijn zusje(s) mijn broertjes toen ook 3,5 waren. ze vond de zwangerschap erg zwaar, maar legde mijn broertjes iedere dag nog op bed. soms gingen ze alleen maar spelen, maar dan kon mijn moeder nog wel even slapen.

3. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    Hoi,

bedankt voor je reactie!

Waren hun 1eiig? 2eiig?
    Ik heb namelijk een 1eiige tweeling! en dat is niet erfelijk...
    (zoals als mijn gyn. zei... een foutje van de natuur.. het eitje is gesprongen...)
    En zei ook dat ik bij een volgende zwangerschap even veel kans op een tweeling heb als ieder ander..

groetjes Kim

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oke, nee mijn broertjes en zusje zijn 2eiig.

5. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    Oke, zal wel zwaar zijn als het er weer 2 zijn!! maar daar ga ik niet vanuit!! verders niemand een tweeling en die voor nog kindje gaan??

Deel Deze Pagina