kunstmatige cyclus voor tp cryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kimia, 31 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimia

Kimia Lid

24 aug 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Best lotgenoten,
    na 2 mislukte tp( 1e vers emberyo,2e en cryo) gaan we door naar de derde poging... de eerste tp van een cryo had ik in mijn eigen cyclus maar omdat ik een onregelmatige cyclus heb en de laatste x na de punctie duurde het 2 maanden totdat ik ongesteld werd, doen ze dit keer in kunstmatige cyclus. ik begon sinds afgelopen zaterdag met het slikken van Estradiol 2mg.
    hebben jullie hiermee ervaringen? of positieve verhalen die beeindigde in een zwangerschap:))

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Wat vervelend dat het zo lang duurde voordat je cyclus weer op regel was. Ik ben zwanger van een cryo (1e cryo tp, 2e icsi poging). Ik heb progynova en utrogestan gebruikt. Het medicijn wat jij gebruikt ken ik niet, bij progynova is er geen eisprong, wel baarmoederslijmvliesgroei. Bij jou zal dat ook zo zijn denk ik? Succes!!!

3. Kimia

Kimia Lid

24 aug 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd, ze zeggen dat het hetzelfde is als Progynova. wat fijn is het dat ik hoor dat het echt kan met een cryo ;) je krijgt echt mood van

4. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Estradiol en progynova is hetzelfde. Is de merknaam ervan

Ik heb 3x een cryo gehad in kunstmatige cyclus met ondersteuning van progynova en utrogestan. Ik had veel bijwerkingenvan de progynova. Vind het echt een verschrikkelijk medicijn.
    Ik heb ook 1x een cryo gehad in een natuurlijke cyclus

Bij mij helaas geen zwangerschap ontstaan, maar hopelijk bj jou wel. Succes met je poging

5. Belle1984

Belle1984 Actief lid

14 jan 2013
    304
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welke bijwerkingen had jij van de progynova? Ik heb hoofdpijn :( en ben onwijs emotioneel:)

on topic: ik was van onze eerste verse tp zwanger en heb ik een prachtdochter van. Nu bezig voor een tweede. De eerste cryo tp in juli ook in een kunstmatige cyclus met progynova en utrogestan. Ik was zwanger, maar jammer genoeg een miskraam. Het was een biochemische zwangerschap. Maar dat heeft niks te maken met de utro of progynova, het was waarschijnlijk gewoon natuurlijke selectie, geen goed embryo. Deze maand poging twee voor een bruusje.

6. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Hier de eerste cryo tp in eigen cyclus, helaas geen zwangerschap.
    2e cryo met progynova en utro: zwanger. Kan me niet veel herinneren vd bijwerkingen. Succes!

7. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een succesverhaal :D hoop dat het voor jou ook lukt!!

8. Kimia

Kimia Lid

24 aug 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik mag zondag beginnen met utrogestan en volg week vrijdag tp! voor mij is de eerst keer tp cryo in kunstmatige cyclus(3e poging)
    van progynova had ik geen bijwerkingen gehad vanaf begin maar nu laatste tijd wel hooftpijn.
    ben bnieuwd of dit keer me lukt ;I anders heb ik echt geen hoop meer, denk ik ;(
    succes jullie allemaal xxx

9. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Heel veel succes! Ik duim voor je!

10. Tweelingmama78

Tweelingmama78 Actief lid

13 jul 2014
    184
    0
    16
    A.s maandag krijg ik hopelijk een cryo teruggeplaatst. Voor mij word dit weer de eerste keer in een kunstmatige cyclus. Hiervoor 3 in m'n eigen cyclus terug laten plaatsen, deze eindigde allen in een miskraam. Ben benieuwd wat deze poging gaat brengen.
    Veel succes.

11. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Mijn kindjes zijn ontstaan door middel van eiceldonatie. Omdat mijn cyclus gelijk moest lopen aan die van de donor (mijn vrouw) werden de 'verse' terugplaatsingen in een kunstmatige cyclus gedaan. De cryo terugplaatsingen kreeg ik in mijn eigen cyclus.
    Ik kreeg Estradiol tabletjes en Utogestan.
    Ik ben de tweede poging kort zwanger geweest, helaas eindigde dit in een miskraam. De derde ICSI poging was en bleef raak, 8 maanden later mochten we onze dochter verwelkomen.

Ik vond het verschil tussen een kunstmatige en een natuurlijke cyclus niet heel groot. Ik had een beetje last van bijwerkingen en het slikken van de pilletjes en opsteken van de bollen zorgden er voor dat ik meer bezig was met het traject dan wanneer dat niet hoefde.

12. Kimia

Kimia Lid

24 aug 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel succes! ik duim voor je!!
    ik moet Utrogestan vaginaal inbrengen, maar waarom staat op bijsluiter dat je dat moet innemen!! :( neem aan dat juli allemaal ook vaginaal inbrengt?!
    en moet je ook voor te tp ook inbrengen?! kan dat geen belemmering zijn voor het plaatsen van cryo's ivm afscheid?:(

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Klopt, het moet vaginaal zodat het lokaal goed werkt.
    De artsen zijn gewend aan de afscheiding die door de utro ontstaat. Als het nodig is maken ze het even schoon met een gaasje voordat ze de terugplaatsing doen.
    Heel veel succes!

Deel Deze Pagina