Dames hier is deel 3! Kunnen we weer even vooruit. @bf kom maar op met dat lijstje dan kleurt hij hopelijk aan het einde van deel 3 helemaal roze! @julia en @flora ik heb vandaag als het goed is mijn ovu testen binnen gekregen met 1 zwangerschapstest. In start denk ok op dag 15!
Heb hem gevonden! @ ovulatietesten, hebben jullie behalve de zw& kids ook die van CB besteld meiden??
@julia&swimming: ik ben al begonnen met ovutesten. Ik wilde nu ff t zekere voor t onzekere hebben omdat ik t idee heb dat mijn vorige cyclussen zonder ei is geweest. Dus nu gewoon heel vroeg begonnen. Swimming, dag 15 lijkt me voor jou prima. Julia, haha die mannen @mvs: sterkte met shaun! @kiwi: ja hij heeft een griepje te pakken. Niet lekker, misselijk, overgeven ik hoop er idd voor gespaard te blijven! *klopt af* heb nu iig nog nergens last van. En ik heb idd ook die cb ovutesten erbij voor de twijfelgevallen.
@ Flora, die van CB zijn inderdaad wel heel fijn hoor! Zeker als je twijfelt over je streepjes, is het fijn als je het kan peilen door even een CB te doen. @ Bella, ahhhh jahhh.. lief.. onze kleine ukkies. Nou Nibbit is aant timmeren vandaag denk ik, in zijn huisje, heb me daar toch last van maagzuur.. pfff..
Hi meiden, iemand op een comp die de lijst even hierheen wil kopiëren? Geen puf om comp aan te zetten...Ben weer zooooooo moe, dacht dat er eindelijk verbetering in zat... vanmorgen examen gemaakt, had 58 punten, dus net op t randje...en moest toch af en toe even spieken dus op dit moment leef ik erg in de veronderstelling dat ik t echte examen zwaar ga verprutsen morgen maar misschien wel goed als ik me erin berust, slaap ik hopelijk goed en wie weet haal ik dan toch wel een voldoende omdat de druk er af is. Hoop dat t zo werkt, zo afgepeigerd dat ik net weer even dutje gedaan heb. @mvs, heftig zeg met shaun! Hoop dat ze m kunnen helpen zodat ie beter gaat eten @Julia, haha die mannen ook altijd @kiwi, jeeej de korting gekregen! Njaaah rot zeg moet je nog een keer terug naar de winkel om naar een box te kijken heeel vervelend natuurlijk @dinges, meid snap je gevoel zoooooooo goed!!! Wij werden omringd door ons neefje, kids van vrienden en zwangere vrienden, hoe frustrerend ik dat wel niet vond...pfff.....heb ook heel vaak tegen ml gezegd "ik wil oooooohooooook" en dan kreeg ik terug "nog even geduld...." maar gelukkig gaat de tijd zo razend snel voorbij, voor je t weet is t voor jullie ook zo ver! @bella, eens met deel 10 en foto's van ukkies leuk dat er zo leuk gereageerd wordt op je werk en oP fb!! ik vond t echt schandalig, mn mams had meer reacties op dat ze oma wordt dan dat wij hadden
Bn ikkan niet navragen hoe ik of vl vroeger was maar er is iets aan de darmen in de fam vandaar al deze extra onderzoeken
@ Kiwi, ik laat die in Lommel maken, ja wel een dik uurtje rijden maar dat heb ik er wel voor over Gaan we daarna lekker een frietje eten in België hihi... @ BF, ik weet niet of je daar al een keer op gereageerd had maar heb je open vragen of MP? Hopelijk heb je morgen ook een beetje geluk, hoe laat heb je het examen? Duim voor je!! @ Mvs, oh oke, nou hopelijk komt er niks uit die onderzoeken meis!
Jeeeej deel 3!! Jeeetje heb zoveel bijgelezen dat ik t echt niet meer weet! @bella leuk dat je t hebt verteld op werk en fb! Niet meer geheimzinnig doen! Ik heb de hele tijd nog dat voorzichtige gevoel van 'het kan nog fout gaan' hebben jullie dat nou ook of ben ik de enige @mvs jeetje wat zielig voor shaun! Zeker niet niks opname in het zh.. Sterkte! @bf je gaat t halen morgen ik heb dr echt vertrouwen in!! @dinges ik hoop ook dat je snel aan de beurt bent meis Euhh.. Heb alles gelezen hoor Pff hier echt een opgeblazen buik hij lijkt zo dik haha 's ochtends niks aan de hand maar eind vd dag.... Oja vraagje voor zwangeren: welke thee drinken jullie?? Ik dacht helemaal blij te zijn met een thee die ik lekker vind zonder theine.. Zit er oa zoethoutwortel in wat ook weer niet goed is. Word gek van alles wat je niet mag
Jippie ovu testen zijn binnen en een gratis zwangerschapstest! Op dag 15 begin ik. Doen jullie in de ochtend middag of avond testen?
Bf, ik had het ook al wel met vrienden hoor maar nu m'n broer zover is heb ik helemaal zo iets van ohhwwwwww..... swimming, ik test altijd smiddags voor of na me werk afhankelijk van mn diensten.. En ik ga ook weer een rondje testen dit x.. ik begin op CD12 aangezien ik laatst een lf van 11 dacht te hebben en een cyclus van 27 laatste 2 x.. Hier menstruatie weer bijna over.. vind het altijd zooooo vies hehehe dingendiejenietmag, wordt voor mij nog een moeilijke als het raak is.. *zucht*
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 31-05-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥Jazz (21 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 16 okt., 6e ronde, 1e kindje ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 okt., 5 e ronde, 1e kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 20 okt., 3e ronde, 1e kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 okt., 4e ronde, 2e kindje ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 29 okt., 6e ronde, 1 kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 1 nov., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 4 nov., 4e ronde, 1e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 8 nov., 4e ronde, 1e kindje. 15 Zwanger! (3 meisjes, 1 jongen,11 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven
@dinges dus of ik dat om 7uur doe in de ochtend of 5uur in de middag maakt dat niet uit? Moet het elke keer op hetzelfde tijdstip! Mijn ongi is ook bijna over!
@swimming: het beste is tussen 10 uur en 8 uur savnds volgens mij. Zolang het maar elke dag op hetzelfde tijdstip is en niet met ochtendurine. Ik doe hem nu altijd tussen 12 uur en 1 uur. Vaak ben ik dan thuis om te lunchen (werk vaak maar halve dagen) en zo niet, dan op mn werk. @Jazz: klopt dat je veel thee niet mag, of max 3 koppen per dag ofzo? Ik vind kamille ook erg lekker, volgens mij mag je die wel. En anders heb je ook van die oplos-korreltjes-thee. Volgens mij mag je die ook gewoon. Die is ook erg lekker @Dinges: Ik hoop ook dat wij snelllll aan de beurt zijn Zeker met al die baby's en zwangeren om je heen, dat maakt het er niet makkelijker op. @Bella: leuk dat iedereen het nu weet geen geheimen meer!
@dinges, thnx voor t lijstje! @jazz, in principe kan je alle thee drinken, maar idd zoethout met mate, en let op t aantal koppen thee. Ik hou in principe 3 koppen max per dag aan (info verschilt zoveel per site....) en een enkel keertje drink ik er 4 zal allemaal niet zo'n kwaad kunnen, drink mn thee zo slap maar als je echt veel thee drinkt kan ik de fruit welness (of hoe ie nu ook mag heten) van pickwick aanraden, 0% cafeïne dus onbeperkt aantal koppen per dag en ik denk dat elke zwangere wel de onzekerheid voelt dat er nog vanalles mis kan gaan...ik heb t de 1e 12 weken niet zo gehad, maar door die dromen (en private practice) ga je je toch afvragen of alles wel goed is, onzin natuurlijk, want ik heb al vanaf begin t gevoel dat t goed zit en heb die bepaalde rust over me heen, dus moet daar gewoon naar luisteren @bella, enkel open vragen, was t maar meerkeuze, dat is tenminste een eitje.... @swimming, ik testte altijd als ik thuis kwam uit t werk, dus tussen 5 en 6 uur. @hier, hongerrrr! Ml heeft seizoen 9 van ncis gedownload dus die gaan we overzetten naar de box, hebben we weer wat te kijken! dexter gaan we pas kijken als we t seizoen compleet hebben
Oh bf, succes morgen met je examen. Dat was ik nog vergeten Hoe laat moet je? Dan zal ik voor je duimen
@bf ja ik word moedeloos van alle tegenstrijdige info op internet erover.. Zelf denk ik dat thee helemaal niet zo verschrikkelijk erg is. Alles wat je in de zwschap 'niet mag' is pas gevaarlijk bij grote hoeveelheden (op een paar uitzonderingen na misschien). En ik denk dat ik gemiddeld 2 a 3 kopjes thee drink. Koffie 1 a 2 kopjes maar thuis heb ik sowieso altijd cafeine vrij. Volgens mij is t niet zo'n ramp als ik straks een bosvruchten theetje ga drinken Enne wel fijn dat je meteen vanaf t begin zo'n gevoel hebt dat alles goed zit. Zelf heb ik dat niet echt. Niet dat ik echt bang ben maar meer van nog niet 200% blij kunnen zijn en genieten uit zelfbescherming ofzo? @flora kamille eigenlijk nooit geproefd. Rooibos mag je ook ongelimiteerd maar dat vind ik echt vies hihi. Ik duim voor een heeele vruchtbare maand voor alle lieve meiden die nog niet zwanger zijn!! Duimduimduim.