NOD blue lady 21-11-2015 ronde 2, 1e kindje, 27 jaar nanami 28-10-2015 Didi90 01-11-2015 (1e cyclus na stop pil) ronde 1, 1e kindje, 25 jaar rietje86 01-11-2015 bulb 05-11-2015 (ongeveer), ronde 2, 1e kindje ntje 05-11-2015 ronde 2, 2e kindje Bien1990 14-11-2015 (denk ik), ronde 2, 1e kindje, 25 jaar Rosa887 23-11-2015 ronde 8 (3e na MK), 1e kindje Meijtje 25-11-2015? Ronde 0, 3e kindje, 31 jaar ciprilla 29-11-2015 ronde 2, 1e kindje, 22 jaar anemdo onbekend, niet ongesteld sinds vorige zwangerschap, 2e kindje, 26 jaar aapje88 emm27 Zwanger! - - Kindjes -ntje Dochter 03-10-2013 -anemdo Dochter 09-02-2015 -Meijtje bonusdochter30-11- 1999, dochter 3-10-2012, dochter 17-03-2015 en 4 sterretjes. Echo's & afspraken
Haha nog geen test gedaan, miss morgen. Heb vooral veel last van mn darmen en vandaag wat dikkere witte afscheiding. Dus we wachten nog steeds af!
Spannend dames! Ik vind het leuk er weer zo mee bezig te zijn. Voor mij duurt het nog wel even voor ik weer op het martelbankje mag... Zie er trouwens uit als een puber met die hormoonschommelingen Pffff... Spannend didi
Spannend Didi! Succes ook met de wedstrijd (die was toch morgen en dat was jij toch of ben ik nou helemaal in de bonen..). Ik ben ineens veel relaxter over het hele zwanger worden na mn ongesteldheid. Alsof het een opluchting was dat het allemaal werkt ofzo. Voel me ook een stuk beter! Ik lees daardoor ook wat minder vaak, maar zal ervoor zorgen dat ik bij blijf
Klopt... de eerste (2) rondes ben je blij dat alles nog werkt en zelf op gang komt.. maar hoe langer het duurt hoe meer je denk van: nou kommop nu mag het wel eens...
Haha klopt helemaal hoor Bien, bedankt!! Ja dat is ook zo, ik ben ook bang negatief te testen en ook niet ongi te worden. Fijn dat het voor jullie beter voelt ciprilla en bien! Rosa we gaan er gewoon voor duimen dat het deze ronde raak is!
Spannend @didi! Ik hoop op een positieve test voor je! Mijn laatste test was een beetje raar. In eerste instantie zag ik duidelijk een streepje, was al bijna feest aan het vieren toen de test opdroogde en er ineens niets meer was :/
Anemdo nog een test doen. Wel heel raar, zou je toch zeggen dat het raak is... Hoop het echt voor je. En didi nog getest? Ik heb me voorgenomen pas te gaan testen als ik eind november nog niet ongesteld ben. Dan is het 1,5 maand na MK. Heb echt geen idee waar ik zit in de cyclus. Nog voor een eisprong, dat is het enige wat ik weet. Gynaecoloog kon vorige week dat het nog wel minimaal een week ging duren voor er een eisprong zou komen.
Heb de test een uurtje geleden gaan met ochtendurine (beetje laat wakker ) maar negatief.. Ook nog steeds geen ongi verschijnselen, alleen witte afscheiding. Op 4 oktober begon mijn laatste ontrekkingsbloeding van de pil dus zit nu op CD 29. Het kan nog alle kanten op, ik kan gewoon een lange cyclus hebben of gewoon nog niet positief testen. Kan me nog wel vaag herinneren (was toen 15 denk) dat ik wel elke maand rond de zelfde datum ongesteld was voordat ik aan de pil ging.
Je lichaam moet eerst ontpillen he. Mijn "eerste ronde" was maar 17 dagen... en de tweede was 40 dagen! Daarna erg onregelmatig en nu na mijn miskraam komt er weer een beetje regelmaat in...