Voor een kindje vanaf september!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Emm27, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Vandaag te horen gekregen dat mn baas 11 weken zwanger is. Ik werk als gastouder bij haar thuis dus dit zal gevolgen voor mijn werk hebben. Natuurlijk ben ik harstikke blij voor haar maar begint nu bij mij nog meer te kriebelen. Geduld is niet mijn sterke punt.. ;)

2. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames, ik kom stiekem even spieken hier! Wij gaan ook weer voor een wondertje, onze 3e deze keer. Vind het wel heel spannend hoor!! Zal af en toe een beetje meelezen hier als het mag!

@meijtje, wat leuk om wat van jou te lezen. Ken je nog van een forum voor onze 2e kindjes! Fijn om te lezen dat jullie 2e kindje er is gekomen en dat jullie ook alweer voor een 3e gaan, leuk zeg!

3. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Troelie: Welkom, gezellig :) Is dit je eerste ronde of ben je al wat langer bezig?

4. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Heei Troelie! :D

Ciprilla oooww ja dat kan soms best frustrerend zijn... iedereen in de omgeving wordt zwanger enzo. :p Onze tijd komt nog!!

Ik heb weer is last van follikel-groei-pijn... Ik voel dat altijd zo hevig als mijn follikels gaan groeien! Dus ga morgen maar is beginnen met ovulatietesten.
    Vorige keer voelde ik het pas op CD10 en deze keer op CD7 (vandaag)

5. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Hi Troeli!

Succes rosa! Snel baby maken ;)

In mijn omgeving ook veel zwangeren. Mijn beste vriendin ook, nu 9 weken, ben zo blij voor haar :) De hele tijd heb ik zoiets gehad van we zien wel hoe het loopt, we hebben alle tijd. Maar het gaat nu toch steeds meer kriebelen :D

6. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Welkom Troelie!

Wat een leuk werk Ciprilla. Kan me indenken dat het dubbel is, maar jouw tijd komt ook! :)

Wat apart dat je dat zo goed voelt Rosa. Het is echt voor iedereen zo anders. Wel leuk om over te lezen, maar eenduidige symptomen zouden een stuk makkelijker zijn haha.

Pff wij hebben wat gedoe in de familie over een vakantie volgend jaar. Wij houden het nog een beetje af aangezien ik, als ik dit jaar nog zwanger wordt, het dan wss te zwaar heb voor een stedentrip. Bij mij is namelijk al voorspeld dat ik zeer wss bekkenproblemen ga krijgen. Zo moeilijk om dan je mond te houden, ik wil niet dat daardoor het verrassingseffect weggaat als het zover is...

7. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Bien1990: Jeetje wat jammer dat er gedoe over is, maar snap je wel hoor. Misschien kan je t toch voorzichtig laten doorschemeren? Ze zullen vast wel nog steeds erg verrast en blij zijn mocht t zover zijn ;)

Ja zeker leuk werk, ga alleen nu beetje onzekere tijd in. Zou verdomd goed uitkomen als ik nu zelf ook zwanger raak, dan kan ik gewoon optijd stoppen met werken en kan mn baas opzoek naar andere opvang.

8. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    nog allemaal wachtende hoor ik! welkom Troelie!

Bien waar is dat op gebaseerd dat je wss bekkenproblemen gaat krijgen?

Hier vanochtend weer een stomme negatieve test. Ook nog steeds geen ongi. DUUURT LANG haha (sorry ik mag niet klagen)
    Op mn werk heb ik engelengeduld met kinderen die ik behandel en wat betreft dit 0,0 geduld. Even omdenken ;)

9. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @didi90, ik heb niet alles terug gelezen, maar zie dat je al 4 dagen overtijd bent. Spannend hoor! Heb je jouw eisprong gevoeld of met testen gespot? Of heb je je cyclus gegokt?

@bien1990, lastig om je mond te houden tegen familie en vrienden he? Ik heb ook altijd heel hard mijn best gedaan om het verrassingseffect zo hoog mogelijk te houden, maar dat is niet altijd goed uitgepakt. Achteraf gezien had ik sommige dingen beter kunnen laten gaan, dan maar iets minder surprisegehalte. Mijn ervaring is dat als je mensen er ietwat bij betrekt, ze veel enthousiaster zijn op het moment dat je goed nieuws hebt.

@ciprilla, dit is onze 2e ronde. Na verjaardag van onze oudste gestopt met voorbehoedsmiddel. Ik denk nu net mijn ei gehad te hebben. Dus nu weer ff afwachten. Ben deze keer veel rustiger dan vorige keren. We zien het wel..

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ha Troelie meid hoe is het met jou? Ja 3 missers en dik een jaar geduurd maar mini dame 2 is ondertussen 7 maanden oud en nu inderdaad voor een derde wonder (eerste ronde was het raak maar was een misser.. Weer) maar alles Zijn gangetje hier.

Morgen reageer ik op iedereen, even avondje met Ml. Lekker tv hangen <3

11. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Didi als het dan toch negatief is kan je net zo goed maar gewoon ongesteld zijn denk ik altijd maar zo!! Gewoon vol goede moed de volgende ronde in...

Bien dat is een lastig dingetje zeg!! Ik zou inderdaad gewoon je mond houden en tegen die tijd weet je echt wel wat meer...

12. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    Ja precies Rosa, ik heb inderdaad zoiets van kom maar door.
    Troelie ja is gegokt (eerste cyclus na stop pil). Ik dacht op CD 9 mijn eisprong te hebben gevoeld. werd toen wakker van stekende pijn in onderbuik en een druppeltje rood bloed verloren. Toen van CD19 t/m 30 veel witte en redelijk dikke afscheiding gehad. Zit nu op CD32 nu haast geen afscheiding en ook nog niet ongesteld. We wachten maar af.

Bien ik zou indd zo lang mogelijk proberen te rekken, maar het ligt er aan hoeveel haast ze hebben met boeken.

13. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    @didi misschien toch een late positieve test? Ik hoop het voor je :*

Lastig plannen maken als de toekomst onzeker is he?
    Vorige week begonnen met het opstarten van mijn eigen bedrijfje, handgeweven werk, en ik heb al veel opdrachten binnen! Ben zo bang dat een zwangerschap mijn werk moeilijk gaat maken.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik willen wachten met vertellen tot de 12 weken. Helaas was het echt niet te verbergen door het vele spugen. Familie was toch heel erg blij voor me, en de vakantie hebben we later ingehaald :)

14. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    mijn menstruatie laat op zich wachten, gister een negatieve test.
    dus helaas zonder goede reden.

Laat nu die menstruatie maar komen... dit vind ik niks dat wachten op je weet niet wanneer.
    dan kunnen we verder...

15. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    Ja ik wacht t maar af. Rietje jij ook al! Lastig zeg!

16. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    Hoe blij kun je zijn met je menstruatie... ;)
    net een goeie roodbruine veeg met afvegen, we zitten weer op dag 1!
    Al mn testen zijn op, dus gewoon lekker aan de slag en genieten van elkaar over een paar dagen dan weer he ;)

17. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Hoi meiden,

Ik lees ook even mee. Mijn man en ik hebben onlangs besloten voor een 1e kindje te gaan (zouden eerst starten vanaf 1 januari 2016)! Ik ben nu in afwachting van mijn menstruatie zodat we echt ronde 1 in kunnen gaan, maar ben inmiddels 5 of 6 dagen overtijd. ;) Vanaf 23/10 besloten er voor te gaan, dus ben heel benieuwd hoe dit afloopt...

18. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    Welkom Enna,

Spannend ook voor jullie eerste kindje.
    Wat zijn jullie al lang samen!
    Ervaring van het lezen hier leert dat er een heleboel vrouwen geen regelmatige cyclus hebben. En al helemaal niet de eerste maanden na het stoppen met de pil.
    met de pil natuurlijk netjes altijd 28 dagen, nu had ik de eerste maand 31 en nu net ongesteld geworden na 34 dagen.. dat wachten vind ik wel lastig.

19. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Welkom enna! Zie mijn onderschrift voor mijn cyclus... erg drama de eerste maanden dus!!

20. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ooww rietje wat fijn dat je menstruatie is begonnen!! Ik duim voor jullie dat dit de geluksronde is ;)

Deel Deze Pagina