Gefeliciteerd Ntje! Welkom nieuwe meiden! @didi wordt wel spannend nu..wanneer heb je de laatste test gedaan? Misschien toch nog maar 1 doen? Ik ben hier niet zoveel te vinden of lees soms alleen mee..sorry als het dan even duurt voor ik reageer. Nog even als antwoord waarom wij misschien even willen wachten: de laatste tijd horen we veel zwangerberichten in onze omgeving. Heel leuk, maar het vliegt ons ook een beetje aan. Nu zijn we dus wat aan het twijfelen geraakt.. Voor nu hou ik mijn cyclus wel bij, want wij zijn twijfelkonten dus het kan alle kanten op gaan haha!
NOD Didi90 01-11-2015 (1e cyclus na stop pil) ronde 1, 1e kindje, 25 jaar Bien1990 14-11-2015 (denk ik), ronde 2, 1e kindje, 25 jaar blue lady 21-11-2015 ronde 2, 1e kindje, 27 jaar Rosa887 23-11-2015 ronde 8 (3e na MK), 1e kindje Meijtje 25-11-2015? Ronde 0, 3e kindje, 31 jaar bulb +/- 28-11-2015, ronde 3, 1e kindje ciprilla 29-11-2015 ronde 2, 1e kindje, 22 jaar anemdo onbekend, niet ongesteld sinds vorige zwangerschap, 2e kindje, 26 jaar rietje86 08-12-2015, ronde 3, 1e kindje, 29 jaar Zwanger! - Nanami - Kindjes -anemdo Dochter 09-02-2015 -Meijtje bonusdochter30-11- 1999, dochter 3-10-2012, dochter 17-03-2015 en 4 sterretjes. Echo's & afspraken
@Enna87: Balen meid hopelijk breekt t snel door of gewoon een positieve test. Heb je idee wanneer je eisprong was? @bulb: Alles op zn tijd toch @Didi90: Al getest? Ben benieuwd!
Gefeliciteerd Ntje! Geniet ervan!! Enna hoop dat je dan snel ongi wordt en kan beginnen met ronde 1 Bulb in welke zin aan het twijfelen?? Om het te vertellen?? Mijn ovulatietesten worden weer wat donkerder... dus hopelijk snel een knaller!! Hoe gaat het met de rest?? Didi? En Ciprilla denk je dat je ei al is geweest door dat bloed van laatst?? Misschien handig om in de volgende ronde testen te gaan gebruiken of te gaan temperaturen..
@Rosa887: Ik weet niet zeker of het een eisprong was. Wel nog een beetje slijm gezien en verder wat krampjes. Dus blijf het gewoon nog even gezellig maken met mn vriend Temperaturen vind ik zoveel werk, aangezien het elke keer om het zelfde tijdsstip moet en ik niet elke dag op dezelfde tijd wakker ben. Hoe ervaar jij dat? Want jij temperatuurt toch.. Testen wil ik het liefst nog even mee wachten.
Ja klopt ik sta door de weeks altijd om kwart voor 8 op dus dan temperatuur ik. In het weekend zet ik mijn wekker, temperatuur en ga weer slapen Vond het in het begin een "gedoe" maar ben er wel aan gewend geraakt haha...
@enna ik hoop ook dat je snel duidelijkheid hebt, wachten is stom helaas. Geen probleem toch @Bulb! Twijfel je er dan over of dit het juiste moment is of iets anders? @Rosa fijn!! lekker veel aan de slag met manlief dan Vanochtend weer een test gedaan, helaas weer negatief. Als ik m in bepaald licht hield had ik t idee dat ik iets vaags zag maar dat zal wel zijn omdat ik het wil zien haha. Mn vriend zag echt niks namelijk. Had net tijdens m'n wedstrijd echt het gevoel dat ik iets voelde lopen, dus dacht zal wel ongesteld zijn geworden.. maar nee alleen maar vocht oid. Ik heb vooral veel last verstoppingen. Normaal heb ik altijd een goed lopende darmflora zeg maar. Maar goed, ik kan niet meer doen dan wachten
M'n ticker weer even aangepast, had me een dag te rijk gerekend Ik had donderdag wat oud bloed verlies maar niet om over naar huis te schrijven, gister pas echt helder rood bloed verlies dus vrijdag was pas m'n eerste dag. Weer een zwangere gefeliciteerd! Ik ben ook wat minder actief, merkte dat t me meer stress op leverde door hier te lezen dan rust.
@Rosa887: Ja misschien in het vervolg tempraturen als deze ronde niet gelukt is zal ik me daarover inlezen. @Didi90: Schiet niet op he.. ja kan lang duren zo je eerste cyclus. @Rietje86: Het is ook stressvol allemaal, elke keer dat wachten.. gewoon doen wat voor jou het beste werkt
Ha meiden, mn man was een week vrij, dus lekker van elkaar genoten.volgende week zal ik weer wat meer hier zijn. Hier geen bijzonderheden.
Welkom Enna! @Didi jeetje je geduld wordt wel getest zo zeg, lastig hoor. Bekkenproblemen komen door speling van enkele centimeters tussen mn heupbot en bovenbeen. Zagen ze toevallig toen ik een korset aangemeten kreeg voor mn rug na een ongeluk (heb verschoven wervels en nogwat kwalen daar nu). Vandaar ook dat we redelijk jong aan kindje willen beginnen. Hoop dat ik het dan goed kan volhouden. @ciprilla lastig he al die krampjes en trekjes die je nog helemaal niet kan plaatsen. Vandaag lekker een bankhangdag na paar heftige dagen op het werk. Man is rond eisprong ziek geweest en was dus rond die tijd wat minder gezellig (logisch). Verwacht er deze maand niet zoveel van.
Er wordt nog goed wat af gekletst hier. Ik ben druk san het werk geweest en aan de studie dus wel hier gelezen maar niet gereageerd. Ik las dat er een zwangere is, gefeliciteerd! Verder veel wachtenden onder ons.. Ik had zojuist een knal positieve ovulatie test, dus ik mag ook weer gaan wachten (vanmorgen nog gezellig gemaakt).
haha klopt! Heb je heupdysplasie? Dat wordt goed trainen om goed voor te bereiden op de zwangerschap! Sport je hier voor of ben je onder behandeling bij een fysio/oefentherapeut? Ja dat jong zijn is indd wel een goede keuze. Maar heerlijk een bankhangdag! The same here drukke dagen gehad dus? Jammer! Had je je eisprong getest? @blue lady: succes en veel plezier
Geen idee of ik ook echt dat heb Didi, er is verder nooit meer naar gekeken. Doe veel oefeningen/trainen vanwege mn rug dus dat scheelt. Ik test eisprong nog niet, maar qua symptomen/ tijd in cyclus gokje zegmaar. Wil eerst tijdje op zn beloop laten. Hoe is het nu bij jou? Rommelt het al of nog steeds geen tekenen? @blue lady have fun
Oke, hoeft natuurlijk niet perse een diagnose aan gekoppeld te worden natuurlijk. Dat is super! Bij dit soort dingen komt altijd de oefentherapeut in me naar boven Ja dat is denk ik ook beter, anders ben je er naar mijn gevoel nog meer mee bezig. Nog steeds niet ongesteld. Heb nu wel wat steekjes in mn onderbuik maar iig niet wat ik altijd had als ik ongesteld werd. Dan stond ik altijd op de eerste dag een paar uur krom van de pijn in mn onderbuik.
Didi, jij ook nog steeds aan het wachten dus? Ik zit op dag 45.. 11 dagen overtijd, zo frusterend... Afgelopen vrijdag toch een test gedaan, zoals ik al verwachtte niets te zien!
Hi dames! Ik kom ook gezellig meekletsen. Ronde 3 inmiddels, pco maar mijn cyclus lijkt korter te worden, spannend! Liefs robin
Hoi Dvrm, gezellig! Je kan je nod in het nod lijstje zetten, volgens mij staat die een paar pagina's terug. Dan kunnen we jou ook volgen
Balen dames dat wachten!! Hoop snel op of een positieve test of ongi voor jullie Welkom Robin. Fijn dat je cyclussen korter worden... hoelang zijn ze normaal bij jou?
NOD Didi90 01-11-2015 (1e cyclus na stop pil) ronde 1, 1e kindje, 25 jaar rietje86 01-11-2015 bulb 05-11-2015 (ongeveer), ronde 2, 1e kindje ntje 05-11-2015 ronde 2, 2e kindje Bien1990 14-11-2015 (denk ik), ronde 2, 1e kindje, 25 jaar blue lady 21-11-2015 ronde 2, 1e kindje, 27 jaar Rosa887 23-11-2015 ronde 8 (3e na MK), 1e kindje Meijtje 25-11-2015? Ronde 0, 3e kindje, 31 jaar ciprilla 29-11-2015 ronde 2, 1e kindje, 22 jaar anemdo onbekend, niet ongesteld sinds vorige zwangerschap, 2e kindje, 26 jaar Drvm 02-12-2015 ronde 3, 1e kindje, 23 jaar Zwanger! - Nanami - Kindjes -ntje Dochter 03-10-2013 -anemdo Dochter 09-02-2015 -Meijtje bonusdochter30-11- 1999, dochter 3-10-2012, dochter 17-03-2015 en 4 sterretjes. Echo's & afspraken