Voor een kindje vanaf september!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Emm27, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Bulb: Toen ik net gestopt was met de pil heb ik ook dagen hoofdpijn gehad, dus denk niet dat het een symptoom van de eisprong is. Vandaag krijg ik de maansteen binnen als t goed is. :)

@Didi90: Ja goed idee om eerst die 6 weken af te wachten.. wie weet breekt het dan door.

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Bien1990: Bijna je nod zie ik, merk je al iets? Spannend :)

3. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Ik voel me sinds 2 dagen echt heel raar. Zit gigantisch met mezelf in de knoop. Raar gevoel in onderbuik, met vlagen misselijk, loop als een malle te boeren als ik wat gegeten heb en ik schijn er opgeblazen uit te zien (mn kaaklijn is foetsie, ineens een rond hoofd hahaha).

Heb gelukkig wat dagen vrij dus ik doe alles lekker op mn eigen tempo. Geen idee wat ik hiervan moet denken dus ik wacht rustig af. Het zijn in ieder geval pijntjes die ik nog nooit zo gevoeld heb, heel apart.

@Didi pff blijf voor je duimen voor een snelle doorbraak. Wat zijn pillen toch eigenlijk een rotzooi he als je kijkt wat het met je lichaam doet.

@Ciprilla Hoe is het met je hoofdpijn? Ben benieuwd of je iets gaat merken met die maansteen!

4. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Bien1990: Lekker rustig aandoen he. Heb je al testdrang? Vandaag nog geen last gehad van hoofdpijn gelukkig, hopelijk is t weer voorbij.

5. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    @ciprilla nee nog niet. Tot nu toe denk ik nog: ik wacht rustig maandag af, dan is het weekend voorbij en zou ik ongesteld moeten zijn.
    Hopelijk ben je ervan af inderdaad!

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Spannend Bien!! En de pil is eigenlijk echt 1 grote rotzooi ja....

Ciprilla is je steen binnen? :)

7. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Bien1990: Knap dat je na t weekend kan wachten, ik ben benieuwd.

@Rosa887: Ik hoop dat die vandaag bij de post zit.

8. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Pff, nog steeds aan het wachten! Ben inmiddels 14 dagen overtijd, zit op dag 48! Hoelang kan het nog duren? ;) Zit dan toch al bijna op zeven weken niet ongesteld..

Ik merk normaal nooit zoveel als m'n ongi er aan komt (lees: geen buikpijn o.i.d.), maar kan me de vorige keer vlak voor mijn ongesteldheid nog herinneren dat het sporten heel zwaar ging! Weinig adem, zware benen.. dat had ik gisteravond ook.. ik hoop dat het een teken is!

@Bien, ik hoop dat het een goed teken is! Succes met wachten tot maandag! :)

9. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Jeetje Enna, dat duurt ook al lang zeg. Frustrerend lijkt me dat. Hoop dat het bij jou en Didi toch echt een keer doorbreekt. Nu weet je ook niet wat je eraan hebt.

Ik begin nu wel een beetje testdrang te krijgen, gelukkig ben ik de komende twee dagen druk..

10. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Maansteen is binnen, ga hem dragen hoor.
    Net klontje rekbaar slijm gezien.. komt slijm voor of na de eisprong??

Ga morgen weekend weg met mn vriend dus als de eisprong het weekend is, komt dat wel goed :)

@Enna87: Duurt wel lang zo he..

11. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Idd Bien.. Frusterend is het. Doordat je er zo mee bezig bent komt het miss ook niet. Oneerlijk eigenlijk, 2x een redelijke cyclus gehad.. In de laatste (die dus nog loopt) besloten er voor te gaan. Was een week voor mm nod.. Dus ik dacht nog even mn menstratie afwachten en dan kunnen we! Is inmiddels 3 weken geleden... :cool:

Maar spannend voor jullie! Lijkt me zo zenuwslopend om af te moeten wachten voor een test! Hopelijk genoeg afleiding idd :)

12. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Ik durf het niet te zeggen! Ben mezelf niet bewust van de eisprong en hoe het er dan uitziet.. Probeer dat nu ook een beetje in de gaten te houden. Hopelijk komt je ei nog, veel plezier het weekend! En succes ;)

13. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    irritant dat wachten he Enna!
    Ciprilla veel plezier dit weekend!
    Bien ik hoop dat het raak is!
    Rosa hoe is het bij jou?
    Ik heb wel een soort van nieuws haha. Ik ben de hele week al super moe. Normaal sport ik 4 a 5 keer in de week, deze week dus elke avond gesloopt thuis uit mijn werk en al mijn trainingen afgezegd. Woensdag echt enorme buikpijn en moe. Ik had weer dat gekke doffe gevoel (alsof iemand een stomp in mn onderbuik had gegeven ofzo) in mn onderbuik. Heb dat vorige week en de week daarvoor ook gehad. Ook steken in mn borsten en af en toe een vlaag van misselijkheid. Dus mn vriend zegt het gaat echt niet goed met jou je gaat nu een test doen. Ik neeeee want is toch negatief. Ik de laatste test doen die ik had liggen (CB plus), na 3 minuten niks te zien. Dus ik loop daarna weer naar de badkamer zie ik toch een dun blauw streepje en heeeel licht de rest van het streepje qua dikte. Ik de test uit elkaar halen, maar het kan niet van indrogen ofzo zijn. Ik durf nog niks te geloven ;) Ik ga van het weekend nog maar een test doen (KV 2v5 denk ik?) om te kijken of het echt zo is. Ik ga ook even iets minder op het forum kijken, ik ben bang om door te slaan ofzo.
    Maar goed heel verhaal. Succes meiden :)

14. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Ooo wat spannend!! Het zou maar raak zijn de 1e ronde! Hou je ons op de hoogte! :);)

15. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Spannend Didi! Ik duim voor je!!! Je hebt gelijk om even niet te kijken, komt wel weer als je zekerheid hebt!

Cirpilla ik wens je een heel fijn weekend! :)

@enna, oef na 2 normale cycli is het helemaal frustrerend ja. Zo lastig hoe lichamen kunnen reageren. Snap er soms helemaal niets van.

Ik ben inmiddels zo'n beetje de hele dag misselijk. Als ik stilzit gaat het goed. Het gekke is wel dat ik daarnaast echt vlagen heb dat ik gigantisch veel zin heb in bepaald eten. Gister was dat sushi, ugh ;). Ik heb ineens ook een hele sterke reuk. Ik word een beetje gek van mn eigen lijf op dit moment...

16. Drvm

Drvm Actief lid

16 okt 2015
    171
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Bien1990 wat spannend, heb je al getest?

@Didi, een streepje is een streepje zeggen ze.. wat zou dat mooi zijn je 1e ronde raak!!

Hier een dipje, voor mij is het zo lastig uit te vogelen wanneer en of ik een eisprong heb(pco). Zaterdag begonnen met ovu testen(14 dagen na dag 1 menstruatie), testen werden tm dinsdag steeds donkerder maar woensdag en gisteren geen mooi test streepje te bekennen, terwijl ik volgens mijn mooie menstruatie app vanaf gisteren zou moeten beginnen met ovuleren.

Ben al weken ontzettend moe, voel me anders maar er gebeurd toch echt niets daar in mijn buik. Ik mag elk moment bij de gyn aankloppen, maar we willen het eerst zonder hulp proberen, alleen de grote vraag is gaat het lukken. Ik weet dat stellen die gewoon helemaal ' gezond ' zijn ook vaak wat rondes meedoen, maar krijg toch echt steeds meer het gevoel dat ik een stapje achterloop

17. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Didi spannend!! Heb je nog getest???

18. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    Bedankt meiden! kon het toch niet laten om even te kijken haha :)
    vanochtend weer getest met kv2v5, maar ik zie alleen een tuurstreep die ik niet op de foto krijg en waarvan ik me afvraag of ik de streep wil zien of dat hij er echt staat.. Vanmiddag nog maar is testen.

@bien jij al nieuws?
    @enna jij ook nieuws?

@dvrm ja zou geweldig zijn! ik ga er nog maar niet van uit :) vervelend dat je het gevoel hebt dat je een stap achterloopt, hopen dat het snel raak is!

@rosa hoe is het bij jou! Ik vind eigenlijk dat jij als eerste een positieve test verdient! Ik hoop het snel voor je!

19. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    @drvm lastig om in te schatten wat dan handig is. Ik snap dat je het eerst zo wil proberen.

Spannend Didi! Hoe gaat het verder qua symptomen dan?

Ik heb nog steeds niet getest. Moet morgen ongesteld worden als ik weer een 24 dagen cyclus zou hebben. Heb nog geen krampen, maar heb wel moodswings naast mn andere 'klachten' erbij gekregen. Ik wacht nog even af

20. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    Oke spannend!
    Mn vriend heeft me gewoon 4 dagen verlaten haha dus kijk nu gewoon weer hier 😁
    Ik heb ook moodswings indd. Ben super emo en vorige week echt een bitch haha. Heb al een week last van obstipatie en moeheid. Ook heb ik op 1 borst meer zichtbare aderen en grotere tepelhoven dan normaal. Mn borsten zijn ook groter en 'hangen' voor mn gevoel meer. Soms denk ik, ben ik schijnzwanger ofzo 🙄

Deel Deze Pagina