Kleine meid is goed ziek, 39,5 graden koorts, telkens spugen.... wat een liefde en gelukt brengt zo'n mini, maar pff wat een zorgen kunnen zo'n kleintje met zich meebrengen.
Rosa: een heel korte LF is niet heel handig toch (ivm innesteling)? Las het hier ergens op het forum.. Misschien is het niets, maar wie weet heeft het wel invloed? Ciprilla: ik snap dat je getest hebt..ik ook gisteren :s negatief natuurlijk, maar menstruatie is ook nog in geen velden of wegen te bekennen.. en ik blijf ook zeggen dat ik niet voor m'n NOD test haha Na bluelady mag nu de volgende komen met goed nieuws!!!
Lastig he, dat wachten... Als je iets zo graag wilt! Maar die positieve test gaat voor jullie ook vast snel komen!
Inderdaad, is mijn innesteling al vroeg (op 5 of 6 dpo) dan is er niks aan de hand en kan het nog wel... is mijn innesteling laat (9 of 10dpo) ja dan heeft het geen kans... Toen ik zwanger was voelde ik de innesteling duidelijk op 6dpo en teste dus op 10dpo al positief! Nog 1 keer meer voelde ik hem rond 6dpo en had toen een tuurstreepje maar toch ongesteld geworden... voor de rest van de rondes heb hem niet gevoeld.. Anemdo beterschap voor je dochtertje!! Nooit leuk om ze ziek te zien... Wanneer is je NOD Bulb?
@bulb: We lopen een beetje gelijk met onze nod, spannend he. Wanneer wil je weer gaan testen? Ik denk dat ik wacht, durf niet meer @anemdo: Gelukkig knapt je kleine meid weer op!
Testen is altijd spannend he Ciprilla.... altijd lastig om te wachten, en ook weer lastig om te weten wanneer het dan wel kan. Snap wel dat je het ook gewoon wilt weten. Knuffel voor iedereen op het wachtbankje!
Thanks Anemdo! Ja wil het heeel graag weten, maar ik wil ook niet de teleurstelling bij een negatieve test. Erg lastig..
@Anemdo Normaal heb ik echt wel geduld, maar wat neemt mijn geduld nu een loopje met me! Fijn dat je meisje weer wat beter is..niks aan als je ziek bent (ook voor jou) @Rosa Wat bijzonder dat je dat kan voelen! Snel maar weer en dan een kleintje die blijft Mijn NOD is rond vandaag (ik heb altijd al een wisselende cyclus en afgelopen maanden van 26 en 31, dus gemiddeld 28 vandaag). Deze maand voelde ik van alles, wat weer echt anders was dan vorige maand. Maar nu voel ik vrij weinig haha..wordt weer afwachten! Ik duim voor een positieve test, net voor kerst, voor je @Ciprilla ja, we lopen aardig gelijk! Door mijn wisselende cyclus durf ik nu ook niet meer.. maar mijn man wil perse morgenochtend! Haha, wie wil het nu graag Ik zie trouwens dat je een aardig lange cyclus hebt. Komt dat na de pil of gewoon standaard? Sorry, als het je al een keer gezegd hebt..zwangerschapsdementie?? Whahaha Succes meiden!!!
@bulb: Mijn vriend vind juist dat ik moet wachten met testen haha. Dus ik volg zijn advies maar even op Wel spannend dat je morgen gaat testen!! Ik ben 2 jaar terug eens gestopt met de pil omdat ik toen niet lekker in mn vel zat, het heeft toen bijna 3 maanden geduurd voordat ik ongesteld werd.. maar dat kwam meer door de stress volgens mij. Dus ik had een lange cyclus eel verwacht, dan vallen die 38 dagen nog mee Maar vind het wel lang duren allemaal, dat wachten elke keer.. Nu maar duimen dat het wachten niet voor niets is geweest.
Ciprillia spannend! Ik heb vandaag getest, durf eigenlijk niet blij te zijn. Vriend is gisteren voor 3 weken vertrokken en ik zit hier te shaken!
Ik heb je net in een ander topic al gefeliciteerd, maar hier ook nog even: gefeliciteerd meid! Weet je vriend het nu ook?
Dankje! Hoe voel jij je? Vriend is aan het rondreizen in Panama met een vriend dus heeft amper tot geen bereik. Ik wil maandag naar de ha, ga om een bloedtest vragen. Vanwege pcos en omdat ik toch echt menstruatiekrampen heb..
Oh meen je niet... wat vervelend dat je dit nu niet met hem kan delen Ik heb nu ook menstruatiekramp, dus beetje de hoop aan t opgeven.. wacht nog even af of het morgen gaat doorzetten.
Oh en menstruatiekramp kan in jou geval niks ergs zijn hoor, heb t wel vaker gelezen. Dus als je testje mooi blijft oplopen
Niet te negatief denken, zolang je nog niet ongi bent! Heb indd ook gelezen dat t niets hoeft te zijn maar ik besef niet dat ik een 2e streep heb gehad ofzo vanwege die pcos en mijn gyn die mij gezegd heeft dat t zonder hulp echt niet zou gaan lukken.. Morgenochtend weer testen! Hoe os het met de rest?
Wauw dan is het toch juist een wonder Drvm! Maar snap je onzekerheid wel hoor. Ik durf ook nog steeds niet te testen, dus afwachten
Blue lady en drvm van harte meiden. Hier ietwat bloed al 2 dagen, met slijm. Veel te weinig voor een ongi... Innesteling? Ik heb geen idee. Afwachten maar weer. Eindelijk wat verandering sinds uhm 16 oktober dat de mk afkwam. Verder al een paar weken 2 zieke kindjes, wel heel zielig. Is het ene over neemt de oudste het volgende mee van de peuterspeelzaal. Heel gezellig.... Niet... Ik ga proberen bij te lezen meiden. Zag ergens ook nog een dag overtijd... Weet niet meer wie. Wel heel spannend!
@ciprillia en en al getest?! @meijtje ik ga voor je duimen meis! Hier zulke pijnlijke borsten, verder beetje misselijk. Vanmorgen bij de ha geweest en ik moet zsm een echo laten maken, kijken naar de ligging en levensvatbaarheid vd beeb, vanwege medische achtergrond van mij.. Vanmorgen weer 2 andere testen gedaan en op beide weer een streep, bevestiging!