Voor een kindje vanaf september!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Emm27, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    dat kan ik me voorstellen! Het gaat zeker opschieten!
    Heel goed toch! lekker je rust blijven pakken! Wil jij thuis bevallen? Vanaf 37 weken mag je thuis bevallen toch? :)
    Buik gipsen leuk zeg! Heb je het iemand laten doen?
    Hoe gaat het met de rest?
    Hier gaat het goed! Ik heb vorige week 2x echte pijnaanvallen gehad van obstipatie. Op advies van de vk microlax gebruikt eenmalig en nu gaat het goed. Mijn lichaam voelt ook goed, heb geen pijn :)

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja ik ga voor een thuis bevalling. Als alles goed blijft gaan. We zitten bijna op de 37 weken dus dat is dan wel fijn dat ze dan gewoon mag komen. Heb vd week wel wat voorweeen gehad volgens mij, maar dat was al snel weer over. Werd ook een keer met buikkramp wakker wat enorm pijnlijk was, maar dat waren gewoon mn darmen. Verder blijft het nog rustig allemaal, we wachten af :)
    Ja ik ben naar iemand toe gegaan voor het gipsen. Die persoon gaat hem ook versieren, want ik ben niet zo creatief.

Vervelend zeg van je obstipatie, ik hoop dat het bij jou ook over gaat zoals bij mij. Is het werken nog een beetje te doen met je nieuwe omvang nu?

3. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    beter! Jeeej je bent 37 weken vandaag :)
    nu mag de kleine meid komen haha :)
    ja hoor gaat best goed! vandaag iets te veel zware tassen en materiaal getild, dan merk ik dat ik wat pijntjes ga krijgen. Ik kan iets minder makkelijk bukken maar voor de rest gaat het nog best goed :) nog 6 weekjes genieten van de lieve kindjes op mn werk!

4. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja precies vandaag, is echt gek idee dat ze vanaf nu gewoon mag komen. Helaas vandaag een middagje ziekenhuis gehad. De kleine was wat aan de rustige kant afgelopen dagen. Ik maak me niet zo snel ongerust omdat ze nou niet eenmaal super actief is, maar vond het nu toch wel opvallend. Dus hop doorverwezen naar het ziekenhuis en aan de ctg gelegen. Ook even snel een echo gemaakt, maar alles was gewoon in orde. De kleine beweegt waarschijnlijk minder door het ruimtegebrek. Ik moet haar minimaal 10x op een dag voelen, nou dat doe ik sowieso wel dus ik kan weer lekker slapen vannacht. :)
    Ik vond het helemaal niks om in het ziekenhuis te zijn en ik hoop nu echt dat de bevalling thuis door kan gaan. Helaas weet je dat maar nooit.

Ja je lichaam geeft dan al gauw aan dat het te zwaar of teveel is geweest. 6 weken zal wel hard gaan zeg, zal wel even wennen zijn verlof dan heb je ineens alle tijd. Maar het is wel heerlijk, dan kan je lekker alles op je gemak nog even doen :)

5. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Jeehj de 37 weken grens gepasseerd Ciprilla! Nu wordt het spannend.

Wat naar dat je naar het ziekenhuis moest. Wel fijn dat ze het zo goed controleren als je twijfelt. En dat alles goed was natuurlijk. Hoop voor jullie dat je kleine meid zich snel aandient en je een mooie thuisbevalling hebt. Ga voor je duimen de komende weken!

Het schiet bij jou ook al op Didi. Tijd gaat zo ontzettend snel.

Hier beginnen we een beetje te wennen aan het leven met de kleine man. Wil echt nooit meer zonder! Wat is het mooi om je kleintje bij je te hebben <3. Mijn man moest weer werken deze week, die vond dat zo ontzettend moeilijk. Gelukkig heeft hij 3 dagen weekend.

6. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Spannend meiden, nog meer baby's binnenkort :)

Fijn om te lezen Bien, die eerste tijd is zo bijzonder, daar wil je inderdaad niets van missen!

Mijn dochter blijkt de ziekte van pfeiffer te hebben, ze is nu al 7 weken ziek, pakt waarschijnlijk elk dingetje op door verminderde weerstand. Langzaamaan gaat het met haar steeds beter.
    Met mij gaat het eigenlijk alleen maar slechter. Ik spuug erg veel. Mijn bekken is prut. Oja, ik heb ook pfeiffer :(
    Omdat ik al bij de gyneacoloog in het ziekenhuis kom veranderd er op dit moment weinig, alleen tijdens de echo's zal er gekeken worden of de baby bepaalde afwijkingen vertoont. Ik hoop maar dat ons kleintje geen last krijgt van de pfeiffer. Spannende tijden nu.

7. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Jeetje Anemdo, jullie krijgen wel alles over je heen zo...
    Wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop dat de baby nergens last van gaat hebben straks!

8. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Bien, fijn dat je al zo je draai begint te vinden met je kleine man. Hoe voel je je lichamelijk? Herstel je snel?

Anemdo, jeetje meid zo krijgen jullie even alles tegelijk. Heftig hoor, heel veel sterkte komende tijd. En probeer toch een beetje te genieten van het wondertje in je buik. Maar begrijp dat het moeilijk is.

Hier nog rustig, ik vind het zo spannend! Elke dag sta ik op met de gedachte dat ze misschien wel komt. Ik houd me vast aan december dan valt het niet zo tegen. Maar heb ook het idee dat ze toch ook al heel snel kan komen.

9. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Oh jij zit nu in zo'n spannend tijd Ciprilla. Ik werd soms echt gek van mezelf in die periode. Hoop dat ze er snel is!

Herstel gaat goed. Heb nog 1 hechting, maar die is als het goed is over een week ongeveer opgelost. Ik kan weer goed lopen, ben weer naar de stad geweest enzo. Moet alleen opletten dat ik niet te snel wil en ook wel echt mn rust pakken af en toe. Dat vergeet ik iets te makkelijk;)

10. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja het is echt heel spannend deze tijd. Ben nu ook wel een beetje onrustig ervan, maarja ik moet geduld hebben. Het rommelt hier nog niet echt, gisteravond wel wat last van harde buiken. Maar s ochtends word ik dan weer wakker en heb ik nergens meer last van.
    Jij bent voor de uitgerekende datum bevallen, dus het kan wel gewoon bij een eerste. :)

Wat fijn dat het herstel zo goed gaat. En alweer naar de stad geweest ook. Helaas gaat het nu echt koud worden dus lekker wandelen buiten met de baby doe je nu ook niet zo snel denk ik.

11. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Het kan inderdaad best hoor Ciprilla! Ik ben van mijn dochter ook met 39+2 bevallen :)
    Die laatste weken zijn echt zo spannend!

Fijn dat je alweer lekker de stad in kan Bien! Niet teveel te snel doen hoor, aan de andere kant. als het goed gaat, waarom ook niet. Zolang je maar op tijd aan je rust denkt :)

12. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Oh echt anemdo, nou dat geeft moed hahaha. Ik hoop zelf nog in november te bevallen.

Hoe is het nu met je en met je meisje?

13. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    Gaat het al weer wat beter anemdo? vervelend dat je Pfeiffer hebt!
    Dat klinkt erg goed Bien! Voel je je al weer de oude?

Zo spannend Ciprilla!! Ik hoop dat ze zo snel mogelijk komt :)
    Hier gaat het ook wel hard ineens! nog 5 weekjes werken :)

14. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Ciprilla, ik hoop het voor je, zou fijn zijn!

Didi, jij schiet ook al lekker op zeg, nog maar een paar weken ook :)

Met mijn meisje gaat het gelukkig steeds beter. Volgende week nog een afspraak bij de kinderarts voor uitslagen van bloedprikken en echo. Als alles goed is zijn we daar dan klaar.
    Met mij gaat het een stuk minder, het spugen houd maar niet op de laatste weken. Gelukkig kan ik door de week lekker bij mijn ouders zijn.
    A.s. maandag gaan we er hopelijk achter komen of we een jongen of een meisje krijgen, spannend! &#128150;

15. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Didi, zeker voor jou gaat het ook opschieten. Uiteindelijk gaat het hard genoeg hoor. Merk dat ik de dagen lang vind duren maar uiteindelijk gaat de week toch redelijk snel. Morgen alweer 38 weken, nog max 4 weekjes ongeveer en dan is ze er gewoon sowieso.

Gelukkig gaat het beter met je meisje anemdo. Jammer dat jij nog niet helemaal opknapt. Lijkt me echt pittig, gelukkig heb je veel steun van je ouders. Wat spannend, heb je een voorgevoel wat betreft jongen of meisje?

16. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Ik denk meisje! Maar mocht het een jongen blijken te zijn vind ik dat ook wel erg leuk :)

17. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Spannend hoor, over een paar nachtjes weet je het :)
    Heeft de kleine al een beetje besef dat er een baby in je buik zit? Of snapt ze het nog niet echt

18. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Ze zegt wel tegen iedereen 'baby! Baby!' Terwijl ze naar mijn buik wijst. En ze is ook erg enthousiast als ze babies op tv ziet.
    Of ze het al echt beseft met 21maanden durf ik niet te zeggen.
    Ze is een echt poppenmoedertje, dus ik verwacht dat ze het straks erg leuk gaat vinden om te helpen. Voor haar 2e verjaardag krijgt ze veel leuke poppenspulletjes, dus ze weet straks precies hoe het moet :D

19. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ach wat schattig anemdo, dan zal ze het vast wel een beetje door hebben hoor. :)

Nog erg rustig hier. Ik probeer vanalles maar helaas.. vanmiddag maar eens een stuk wandelen. Niet echt lekker met mn rug maar wie weet levert het iets op.

20. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    Nog steeds wachten dus Ciprilla! Heb je elke week controles bij de VK? Hoe voel je je verder?
    haha leuk anemdo! Fijn dat het beter gaat met je kleine meid! hoop dat het met jou ook snel beter gaat!
    Hier nog volgende week ma, di, wo werken en dan nog 4 volle weken en heb ik verlof! We gaan volgende week lekker van donderdag tot zaterdag weg :) heb er zin in!

Deel Deze Pagina