Voor een kindje vanaf september!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Emm27, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben vandaag in het ziekenhuis opgenomen met uitdrogingsverschijnselen. Infuus prikken lukt de verpleging nog niet, dus ik mag zo langs bij de anesthesist. Mijn hand is helemaal bont en blauw van de pogingen, dus ik ben blij dat er hulp is gevraagd.

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja ongeveer elke week controle nu, maar is niet zo boeiend. Sta altijd snel weer buiten, alhoewel ik nu wel steeds meer vragen krijg. Morgen weer controle. Sinds vanmorgen veel menstruatiekramp maar zit geen regelmaat in, erg vervelend.

Lekker een paar daagjes er tussenuit, geniet ervan!

Beterschap anemdo, ben je alweer thuis?

3. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Hopelijk al wat voorwerk Ciprilla! Ik hoop voor je dat het nu snel mag gaan gebeuren. Succes met je controle morgen.

Lig nog steeds aan het infuus helaas. Moet nog minstens een nacht blijven. Ik houd nog steeds weinig binnen, moet eerst wat beter kunnen eten voor ik naar huis mag.

4. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    Wat vervelend anemdo! Beterschap! Hoop dat je snel naar huis mag!
    Ciprilla hoop dat je niet tot de 40 weken of later hoeft te wachten op je kleine meid!
    Dankje genieten gaat goed komen!

5. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Nou hoop ook op wat voorwerk, want echt prettig is het niet. Zo raar dat ik over een paar dagen alweer 39 weken ben, einde komt echt in zicht nu.

Jeetje anemdo, balen zeg. Maar gelukkig ben je in goede handen!

6. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    Dat zou fijn zijn! Heb je helemaal geen krampen harde buiken oid? Voel je de kleine meid nog vaak?
    Mijn kleine man gaat elke avond los haha. Schuiven beuken trappen. Wel heel leuk voel m de hele dag door maar soms best een naar gevoel 🙈

7. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Harde buiken valt mee, voornamelijk in de avond. Wel dagelijks een zeurderig gevoel in mn onderbuik, alsof mn menstruatie eraan komt. Maar zijn geen weeën ofzo. Vannacht weer een rustige nacht gehad. De kleine beweegt minder en anders, echt harde trappen lukt dr volgens mij niet meer vanwege het ruimtegebrek. Ik voel haar wel bewegen en schuiven en af en toe zie ik een voet of knie heen en weer gaan. Ook heeft ze dagelijks de hik wat ik goed voel.

Leuk he die bewegingen, dat ga ik denk ik zo erg missen. Gaat je buik dan ook echt op en neer? Ik heb het een paar keer geprobeerd te filmen, maar dan stopt ze ineens. Alsof ze het weet hahaha.

8. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Beterschap Anemdo! Ik hoop dat het inmiddels iets beter met je gaat.

Oh die schopjes en bewegingen, je kan het je bijna niet meer voorstellen zodra het kleintje uit je buik is. De eerste dagen stond ik ook regelmatig automatisch over een lege buik te wrijven. Ik kan wel echt bewegingen herkennen die hij nu maakt. Ben benieuwd of jullie dat straks ook kunnen!

Veel plezier alvast Didi! Lekker ook dat je verlof nu in zicht is.

Hoe is het nu met je Ciprilla?

9. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Wat leuk Bien dat je zijn bewegingen herkent. Ik heb soms geen idee wat ze allemaal aan het doen is in mn buik hahaha. Had je trouwens voortekenen dat de bevalling eraan kwam?

Hoe gaat het met jou en de kleine, hebben jullie al een beetje een ritme samen?

Met mij gaat het goed, controle gehad en alles weer goedgekeurd. Voel me vandaag wel wat minder fit. Maarja gelukkig geen plannen, dus lekker met een dekentje op de bank. :)

10. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Oh, al die bewegingen in je buik! Ik kon vaak wel goed voelen hoe mijn dochter in de buik lag, dus dan wist ik ook ongeveer hoe ze bewoog. Kan niet wachten tot de kleine bewegingen die ik voel duidelijker worden!
    Sinds gisteren ben ik weer thuis, blij om weg te zijn uit het ziekenhuis, dat vind ik echt helemaal niks :( zeker als je je kleine meid maar weinig kunt zien en meteen kamergenote die telkens druk bezoek heeft terwijl je zelf ligt te kotsen van elk geurtje. Gelukkig weer voorbij, moet het nog wel rustig aan doen, ik reageerde allergisch op mijn nieuwe medicijnen, dus moest stoppen en ben weer terug bij de oude die weinig effect hebben.
    We weten ondertussen wel het geslacht.... we krijgen dit keer een jongen :)

11. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Anemdo, fijn dat je weer thuis bent! Lijkt me ook helemaal niks zo in het ziekenhuis. Wat leuk een jongen, gefeliciteerd!!

De kleine kwam gisteravond met haar kont duidelijk uit mn buik zetten. Hahaha dat zag er echt apart uit, geen ronde buik maar je zag gewoon een uitsteeksel.

12. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    haha ja mijn hele buik gaat dan heen en weer. en soms is mijn buik inderdaad ook scheef omdat hij met zn kont omhoog ligt. Pas kon mn vriend ook zn voet voelen, wordt alleen maar meer denk ik!
    Oh ja de hik voel ik ook dagelijks. Fijn dat alles goed was ciprilla, hoe gaat het nu?

Dankje Bien! hoe gaat het met jullie? leuk dat je zijn bewegingen herkent!

Fijn anemdo lekker weer naar huis! en gefeliciteerd! leuk een jongen!

13. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja leuk is dat he. Mijn vriend vind dat altijd het leukste als die buik helemaal tekeer gaat. Nu nog zie je af en toe een voet of knie ineens voorbij schuiven.

Weer rustige nacht gehad, om de 2 uur wakker kon mn draai niet vinden. Als ik rechtop zit drukt ze heel erg met dr hoofd op mn onderkant. Niet echt een prettig gevoel. Ik probeer mn mindset een beetje aan te passen en toch nog echt te genieten van de laatste dagen/weken. Binnen 3 weken is ze er, dus gaat snel genoeg. Als ze er volgende week nog niet is, trakteer ik mezelf nog maar op een uitje naar de bios. Zo kom ik die weken dan ook wel door :).

14. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier? :)

Ik ben nog steeds zwanger, over 2 dagen uitgerekend dus het word wel spannend allemaal. Maar nog geen tekenen dat de kleine eraan komt.

15. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Oh zo spannend Ciprilla! Hoop snel op leuk nieuws:D Hou je het nog vol?

Hier gaat het goed. Er begint langzaamaan iets meer tijd tussen de voedingen te komen dus dat geeft al wat meer rust. Erg fijn. Zojuist is de borstkolf bezorgd dus ik kan ook gaan beginnen met oefenen en een voorraadje aanleggen. Dan kan mijn man de zaterdag dat ik werk flesjes met borstvoeding geven :). Als test gaan we binnenkort een keer sushi eten terwijl de kleine bij mijn ouders is. Die wonen 10 minuten lopen vh restaurant dus dat durven we wel aan dan...denk ik xD.

16. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja hou het nog wel vol, geduld wordt wel flink op de proef gesteld. Als ik 41 weken ben word ik gestript, ik hoop natuurlijk dat de baby eerder komt, ben benieuwd. Volgens de verloskundige groeit ze flink door, dat is een goed teken.

Succes met de kolf, zal wel even wennen zijn. Spannend zeg een etentje zonder baby, gelukkig is die dichtbij. Ik snap heel goed dat je er moeite mee hebt.

17. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    ooooh je bent morgen uitgerekend Ciprilla! Spannend!! Ben benieuwd!
    Hoe gaat het? al voortekenen?
    Haha Bien leuk! Eerst kan je bijna niet indenken hoe je leven met kleine man er uit ziet en daarna kan je niet meer indenken hoe het er zonder de kleine man uitziet!

Ik heb er zo zin in! Nog 3 weken werken (of nog 15 dagen haha)

18. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Ciprilla vandaag uitgerekend! :)

19. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja uitgerekende datum en nog steeds een baby in mn buik. Zo raar, hier heb ik maanden naar afgeteld. Ik hoop toch stiekem dat het vandaag begint. Maar heb nog nergens last van, juist een keertje goed geslapen.

Anemdo hoe gaat t met jou, al verbetering?

Didi, lekker hoor bijna verlof!

20. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Helaas geen verbetering hier :(
    Op een goede dag kan ik maar net aan de 1000 kcalorieen komen, meestal minder. Het blijft gewoon niet binnen.. net genoeg om een opname te voorkomen

Deel Deze Pagina