Jeetje heftig zeg. Val je hierdoor ook veel af? En wat voor effect heeft dat op de groei van de kleine?
De kleine groeit gewoon goed gelukkig, niks aan de hand daar. Ik val nu wel veel af, dat word in de gaten gehouden, mocht ik meer dan 10% gewicht verliezen krijg ik somdevoeding. Ik zit nu op zo'n 7%, aardig in de buurt al dus. Ik hoop dat het niet nodig is
Fijn dat de kleine pakt wat die nodig heeft. Maar wel echt rot voor jou, kan me voorstellen dat je erg verzwakt ben hierdoor. Gelukkig houden ze je goed in de gaten.
Nutridrink is smerig Drinken houd ik erg slecht binnen ook. Maandag ga ik weer overleggen met de gyn.
Oh Medinilla, ik wist niet dat dit gebeurd was, dikke knuffel. Jeetje wat een situatie Anemdo. Ik blijf het enorm bijzonder vinden dat baby's zo onverstoorbaar door kunnen groeien, ondanks dat de lichamen van de mama's het enorm zwaar hebben (ik zie een vergelijkbare situatie bij mn schoonzus). Hoop toch echt voor je dat je niet weer naar het ziekenhuis hoeft... Lijkt me echt gek Ciprilla, op de datum zijn aanbeland en nog geen baby hebben! Wel fijn dat je goed hebt geslapen. Lekker Didi, bijna verlof! Fijn vooruitzicht.
Ja helaas is het misgegaan, zit nu op mijn ei sprong maandag/dinsdag en vandaag hele dikke lijnen met de ovulatie testen. Helaas zaterdag sex gehad en de rest lukt niet meer, dus dit is een verloren maand Maar ben erg blij mijn ei sprong gevonden te hebben en het klopt met de servix slijm en ik weet nu hoe de baarmoeder mond voelt als hij open staat. Kortom een erg leerzame maand haha Met vol goede moet maar naar december
Wat goed dat je er zo positief in staat medinilla. Ik hoop snel dat het raak is. Bien, je telt maanden af naar deze dag. En dan... gebeurt er niks hahaha. Ik kan er wel een beetje chago om worden hoor, maarja ik houd mezelf voor dat ze er binnen 2 weken is.
Balen zeg anemdo! Schiet niet op! Was het vorige zwangerschap ook zo? Heel veel sterkte medinilla 😞 Hoop dat het snel raak is voor je! Ciprilla je bent overtijd! Over 6 dagen strippen ze je toch? Hoe is het met jou en de kleine man Bien?
Ja over 6 dagen strippen. Maar ik hoop dat het niet zover hoeft te komen. Vandaag enorm veel appjes gekregen van mensen, bah wat word ik daar onrustig van. Mn vriend is de komende 5 dagen lekker thuis, ik hoop dat het dan begint dan ben ik sowieso niet alleen.
Vervelend dat mensen je gaan appen Ciprilla, lijkt me echt niet fijn. Ik hoop voor je dat de kleine er nu echt snel is! Ja, tijdens mijn eerste zwangerschap had ik dit ook, toen 9 maanden erg ziek geweest. Voor mijn gevoel was het toen erger, maar ik kan er nu slechter mee om gaan omdat ik al een kleine heb.
Ja en ik voel me ook verplicht te antwoorden. Als ik dat niet doe dan denken ze weer dat ik lig te bevallen. Ze zijn me gewoon aan het controleren zegmaar.. Heftig anemdo, 2 keer zo'n zwangerschap. Ik kan me dat echt niet voorstellen ik vond sommige kwaaltjes al zo erg vervelend..
irritant inderdaad! gelukkig heb je een beetje uitzicht op bevalling! Hoop natuurlijk dat ze uit zich zelf komt Anemdo het is echt erg lastig, je moet ook gewoon voor je andere kindje zorgen. Mijn nicht heeft het ook 3 zwangerschappen meegemaakt. altijd heel veel respect voor!
Ik tel de dagen af. Van mij mag ze nu echt komen, maar daar denkt ze zelf anders over. Ik ben nu een beetje bang dat ik uiteindelijk ingeleid moet worden, iets wat ik eigenlijk niet zie zitten. Maarja ze moet er een keer uit. We hebben nog een paar dagen gelukkig. Maar positief blijven vind ik echt heel lastig. Didi ben je helemaal klaar voor de kleine? Kwa spullen, kleertjes etc?
Jemig nog 3 dagen 😊😊😊 Jaa wij zijn er klaar voor! Overdosis kleren, kamer is af, box staat klaar. Alleen nog een paar kraamspullen regelen (waterdichte molton, extra matrassen, pak zout) en nog gordijnen in de babykamer. Hebben nu niet verduisterend rolgordijn
Pak zout? Haha wat moet ik me daarbij voorstellen? Die stond namelijk niet op mijn lijstje. Ga je voor een thuis bevalling?
Ben ook wel benieuwd waar dat zout voor is didi, stond hier ook niet op de lijst. Ik ben weer in het ziekenhuis aan het infuus
Kreeg ik als tip om de bloedvlekken uit beddengoed etc te krijgen. Ga inderdaad voor een thuisbevalling. Jij ziekenhuis toch ciprilla? Is er al iets aan het rommelen? Oh nee anemdo, sterkte!!