Ik snap het ciprilla! Kon de testdrang ook niet weerstaan helaas wel een witte test. Toen ik de test een paar uur later wilde weggooien stond er dun streepje op, maar die geldt natuurlijk niet meer Gisteren veel buikkrampen gehad wat leek op menstruatiekrampen, maar nog niets te bekennen. Nu ineens midden in de nacht wakker.. Ik blijf alles als symptoom zien tot het tegendeel bewezen is anders woensdag weer testen.. Hoe is het met jullie?
@ciprilla: wat zou het raar zijn als ze door je spullen is gegaan.. Jammer dat je het niet zeker weet, want zoiets kan natuurlijk niet!
Bulb, spannend hoor. Hopen dat hervallende test wel een streepje laat zien binnen afleestijd. Hier is het nog wachten op de eisprong (Pff wat duurt het toch lang allemaal)
Hoi Meiden, Sorry heb al even een paar dagen niet gerageerd maar was druk met de voorbereidingen van mijn dochters 2e verjaardag. @blue lady hahaha nee die heb ik ook echt niet gemist inderdaad, niks aan. Ik had ook 3 dagen lichte bloeding maar dat heb ik maar als ongesteldheid geteld xD. @ciprilla Ik ben ook heel tevreden over de mirena spiraal, heb hem 2x gehad, en steeds helemaal niet ongesteld geweest en verder ook geen last van andere dingen gehad. wat vervelend zeg!! niks van aantrekken hoor verder, ze mogen er niet naar vragen en je mag erover liegen als ze dat wel doen, lekker laten gaan! al snap ik dat het wel even vervelend voelt! ow testdrang ja kan je helemaal gek van worden. @nanami ja het ging wel goed! ze begrepen het wel dus dat scheelt! ow balen dat je toch ongesteld bent geworden! niet leuk. @rietje zeuren helpt toch! juist fijn! ik vind het ook heel irritant en lastig allemaal, maar het komt vast goed! wel netjes een cyclus van 31 dagen toch? ik schat in dat ik ook zoiets heb, ik denk dat ik mijn NOD het weekend heb. @anemendo inderdaad een maand kan heel lang duren op deze manier xD. @bulb die van kv 2v5 zijn prima hoor, best wel gevoelig volgens mij alleen wel hele lichte streepjes, je zou morgen een testje kunnen proberen, kan geen kwaad lijkt me toch. Ik ben dus ook aan het afwachten, toch wel heel spannend hoor! wat als het nu al raak zou zijn :O, voel ook van alles maar je kan jezelf ook behoorlijk gek maken natuurlijk xD.
Heei mag ik me hier ook melden? Ik ben al wel een tijdje aan de gang, maar heb in Juni een MK gehad en door een infectie mocht ik pas vanaf September weer beginnen..
@ciprilla, wat stom van je werkgeefster, ze kan er toch niks aan veranderen als het zover is, dus lekker laten kletsen. @bulb, spannend dat wachten, succes met de volgende test. Bij mij ook nog geen positieve test. We blijven gewoon vrolijk oefenen, komt vanzelf Vanochtend lekker uitgeslapen met mijn dochter heerlijk tegen me aan. Fantastisch zo saampjes. Dat zal nog wat worden als ze er een brusje bij krijgt en mama moet gaan delen!
Welkom Rosa! @Ntje al testdrang? @anemdo Oefenen is ook niet erg @Bluelady al je eisprong gespot? Ik ben helaas ongesteld geworden..5 dagen buikkramp gehad dat is wel uitzonderlijk! Mijn cyclus is nu dus 31 dagen dus wordt iets makkelijker regelen voor as cyclus. Hoe is het met de anderen?
@bulb, nog geen eisprong gespot, maar ben ook pas een week na m'n ongesteldheid. Vandaag opeens wel weer wat bruine afscheiding.. Vreemd..
@bulb: Vervelend zeg. Maar je hebt nu waar meer zicht op je cyclus. @Blue lady: Ik had vorige keer heel klein beetje bruin slijm, ik dacht dat t misschien mn eisprong zou zijn. Maar daar is t wel een beetje vroeg voor bij jou he, even aankijken. Hier nog steeds wachten, voel vanalles.. wat kan ik mezelf gek maken zeg. Ik mag van mezelf zaterdag weer een testje wagen, nual zin in hahaha Hoop wel binnenkort of een positieve test of ongesteld te worden. Dan heb ik tenminste duidelijkheid.
Welkom @rosa! wat naar een miskraam! hopelijk snel zwanger van een kindje die bij jullie mag blijven! @bulb meer testangst ik had gister wel hele vervelende steken, maar vooralsnog niet ongesteld. vervelend dat je zon last had van buikkrampen!! @ciprilla ik ga ook kijken of het lukt om tot zaterdag te wachten.
NOD lijst: ciprilla bulb ntje 10-10-2015 rosa887 anemndo blue lady rietje86 nanami aapje88 emm27 Zwanger! Echo's & afspraken
zoiets @ciprilla? iedereen kan nu zelf NOD invullen. door te quoten en dan de quote tekens weg te halen die staan zo aangegeven [ quote ]
NOD lijst: ciprilla 12-10-2015 bulb ntje 10-10-2015 rosa887 anemndo blue lady rietje86 nanami aapje88 emm27 Zwanger! Echo's & afspraken
NOD lijst: ciprilla 12-10-2015 bulb ntje 10-10-2015 rosa887 anemndo blue lady rietje86 01-10-2015 nanami aapje88 emm27 Zwanger! Echo's & afspraken
NOD lijst: ciprilla 12-10-2015 bulb ntje 10-10-2015 rosa887 1-11-2015 anemndo blue lady rietje86 01-10-2015 nanami aapje88 emm27 Zwanger! Echo's & afspraken
Bedankt voor het verwelkomen!! Mijn cyclus is een beetje wiebelig... Dus ik ga even uit van 30 dagen.. maar zodra er een positieve ovulatietest is dan weet ik meer