@Rosa887: Nee temperatuur niet, dus alles op de gok. Ik heb geen verstand van ovulatietesten dus kan je helaas niet helpen
ik heb er helaas ook geen verstand van. Ik heb juist normaal altijd wel afscheiding en na mijn ontrekkingsbloeding heb ik helemaal geen afscheiding meer gehad, behalve gisteren. Toen had ik een heel dun streepje rood bruin bloed. Vannacht vele malen wakker geworden van super erge steken in mijn onderbuik. Echt wat kan een lichaam zonder pil raar doen haha. Hoop op heel snel veel baby's in aantocht
Dat kan best je eisprong zijn!! Je kan een beetje bloed verliezen rond eisprong.. ik heb het altijd 2 dagen na mijn eisprong dat ik wat bloed verlies (echt minimaal) Een week voor eisprong heb ik altijd veel afscheiding en 1 a 2 dagen voor eisprong dan wordt het ook echt rekbaar en dat houdt zich aan tot de eisprong zelf (2 dagen na knal ovulatietest). Dag na eisprong schiet mijn temperatuur 0.3 a 0.5 graden omhoog en neemt de afscheiding weer af.
Oke ik ben benieuwd. Ja wat jij verteld dat verwachtte ik indd ook maar dat heb ik dus niet. Jij hebt bijna je eisprong toch?
@didi90: Klinkt inderdaad als een eisprong! Mijn testje was negatief, dus ik vermoed toch eisprong.. nu even 2 weken alles laten rusten en dan ga ik me weer druk maken. Wel balen zo lange cyclus.. Wie van jullie heeft er ervaring met tarwekiemolie of teunisbloemolie?
NOD lijst: ciprilla 27-10-2015 bulb ntje 05-11-2015 rosa887 1-11-2015 anemndo blue lady 26-10-2015 rietje86 01-10-2015 nanami 28-10-2015 aapje88 emm27 Didi90 Zwanger! Echo's & afspraken
Lastig al die twijfels en prikkels en je lijf. Lastig om je lijf niet te kennen in zo'n situatie. @ciprilla ik heb geen ervaring met beide, heb er ook vrij weinig over gelezen moet ik eerlijk zeggen. Heb nu alleen foliumzuur en straks als het zover is zwangerschapsvitaminen. @Rosa887 ik heb begrepen dat als de kleur vd test gelijk is aan de teststreep, je eisprong met 24u plaatsvindt. Heb dit ook maar gelezen, zelf nog niet geprobeerd. Zal zo trouwens nog even het lijstje updaten.
NOD lijst: ciprilla 27-10-2015 bulb ntje 05-11-2015 rosa887 1-11-2015 anemndo blue lady 26-10-2015 rietje86 01-10-2015 nanami 28-10-2015 aapje88 emm27 Didi90 Bien1990 26-10-2015 (denk ik, eerste cyclus na stop pil) Zwanger! Echo's & afspraken
Ciprilla ik heb tarwekiem gebruikt in de ronde dat ik zwanger was! Of het daar toen aan lag weet ik niet... twijfel nog of ik hem straks na mijn eisprong weer ga gebruiken.
Hallo nieuwe meiden! Wat een gezellige drukte hier moet straks maar even alles lezen Het lukt mij niet om de NODlijst te kopiëren (ligt vast aan iPad). Wil iemand mij er op zetten? Ik denk dat m'n NOD 05/11 is, afgaand op m'n vorige cyclus. Nu ben ik aan t wachten tot m'n eisprong..duurt ook lang
Ntje, gefeliciteerd met je verjaardag! Balen van de ongesteldheid Ik houd het hier nu al bijna niet meer bij, gezellige drukte Wat een spanning hier! Eisprongen,nod... Ik maak me er eerlijk gezegd nog niet zo druk om, als ik rond kerst zwanger raak vind ik het prim. Dan is mijn b12 hopelijk op een beter niveau. Daarna moet het niet te lang meer duren, want ik wil mijn eerste trimester absoluut niet in de zomer, als het in februari nog niet is gelukt zullen we het moeten uitstellen tot na de zomer. Het helpt natuurlijk ook wel dat mijn kleine meisje me goed bezig houd. Kind kruipt ineens het hele huis door, niks is meer veilig
Hier een lijstje van mijn ovulatietesten de vorige ronde. Ik had een positieve test op de 27e. Ik denk dat die van jou morgen positief is maar het vanavond gezellig maken kan vast geen kwaad
Zijn jullie trouwens niet bang dat de spontaniteit eraf gaat als je helemaal afgaat op die testen? Dat het een 'moetje' word ipv gezellig samen zijn? Ik kan me best voorstellen datje na een paar rondes ovulatie testen gaat gebruiken, maar zoveel hier doen dat al met ronde 1. Stomme vraag misschien hoor
haha sexy time veeel beter dan het woord 'klussen' wat ik steeds lees. Klussen klinkt als zo'n moetje vind ik. ja daar ben ik ook bang voor Anemdo. Ik doe bewust niet die testen, ik ben er nu al veel te veel mee bezig naar mn zin Ik probeer gewoon om de dag mijn vriend het bed in te slepen en dan zie ik het wel maar leuk zo'n kruipend kindje, ze is 8 maanden als ik het goed heb berekend? Leuk!
Mijn vriend wil niet dat ik vertel wanneer mijn eisprong eraan komt... Zo hoeft hij niet gedwongen te presteren. Al heeft hij dat denk ik toch wel door als hij een keer geen zin heeft en mijn eisprong eraan komt dan dwing ik hem wel Sexy setje aan.. alles komt goed hihi