Hoe ziet een ovutest na je ei er uit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juff, 8 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Hallo dames,

Afgelopen 2 cyclusen had ik volgend FF op dag 18 van 28 mijn ei. Omdat ik het veel te veel gedoe vond dat tempen, ben ik overgegaan op ovulatietesten. Nu had ik gister de hele dag krampen en steken in mijn buik, flink geklust natuurlijk :D . Maar omdat ik de vorige cyclussen pas een late eisprong had was ik nog niet met de ovutesten begonnen. Vandaag dus maar ff een test gedaan. Er verscheen een streepje deze was duidelijk maar lichter dan de teststreep, dus negatief. Nu is mijn vraag: stel dat ik gisteren mijn ei had zou ik vandaag dan zo'n test resultaat kunnen krijgen? Ik bedoel zijn de testen na je ei gelijk blanco of bouwt dat af?
    Ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is!

Juff

2. Niekie

Niekie Lid

5 okt 2006
    73
    0
    0
    Zodra je je eisprong hebt gehad wordt het controle streepje weer lichter. Ik heb ook altijd de dag na mijn positieve ovu test, weer een lichter streepje, wat betekend dat mijn eisprong geweest is.

Dus kan zeker !

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb na eisprong helemaal geen 2e streep meer

4. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    geen idee,zodra ie positief aangeeft stop ik verder met testen.

5. Chane

Chane Actief lid

6 mrt 2007
    135
    0
    0
    secretaresse bij een autozaak
    FT. Myers VA USA
    Ik stop ook al met testen na de ovulatie dag.....waarom wachten op je ovulatiedag terwijl je 2 dagen ervoor al vruchtbaar ben?

Liefs,

Chane

6. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb 1 maand met de testen van deze site gewerkt, ik merkte dat mijn ei 2 dagen later kwam dan dat ik altijd gedacht had. Ik heb in het totaal 6 dagen getest: op de 6e was ie bijna net zo donker als controle streepje, toen geklust en gestopt met testen.. enne... voila: zwanger!

7. Chane

Chane Actief lid

6 mrt 2007
    135
    0
    0
    secretaresse bij een autozaak
    FT. Myers VA USA
    Wenste dat ik zo snel zwanger werd..... :(

Maar het proberen is altijd het leukste deel....

8. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Bedankt dames!
    Vandaag weer een testje gedaan en de teststreep was nog lichter dan gisteren, moet ik er nu van uitgaan dat mijn ei geweest is? Controleren door te tempen gaat ff niet lukken aangezien ik ziek ben.

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja, je kan er van uit gaan dat je ei is geweest mits je enige regelmaat hebt in je cyclus, anders kan het natuurlijk zijn dat die nog komt.

10. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Ik test meestal ook gewoon door voor de zekerheid en bij mij is het de ene keer dat het streepje lichter wordt en de andere keer is het streepje na mn ei meteen helemaal weg! Dus het kan allemaal.
    Maar ik denk inderdaad dat jij precies die dag je eisprong hebt gehad.
    Duimen! :D

11. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    vandaag weer gestest, helemaal geen streepje meer. ik ga er maar vanuit dat mijn ei geweest is. Wel erg vroeg in de cyclus voor mij op dag 13. Voor de zekerheid zal ik maandag nog een test en meet ik ff mijn temp op om zeker te weten dat mijn ei geweest is!
    Bedankt dames!
    Juff

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik had gisteren een redelijk duidelijke 2e lijn,vandaag helemaal niets meer.

13. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb dezelfde vraag aan mijzelf gesteld. Ik had na het vinden van mijn piek nog 1 test over en heb die de dag van de eisprong gedaan. Er verscheen toen ook een lichter streepje dan het teststreepje. Dat kan dus wel!

Deel Deze Pagina