Voor een tweede gaan in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door NathalieD, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wie gaan er ook voor een tweede in 2012? Ik heb mijn laatste pil gehad en over een aantal maandjes gaan we ervoor!

2. isamama

isamama Niet meer actief

Hoi Nathalie!

Na een periode van lang nadenken en veel twijfelen (mijn man is namelijk werkloos momenteel) gaan ook wij ervoor! Je kan toch allemaal niet plannen wanneer het lukt, dus gaan we er gewoon tegenaan! Dat hebben we deze maand al goed gedaan :p, het ei zal nu zo ongeveer gepasseerd zijn (ik hoop morgen op de thermometer daarvan de bevestiging te vinden), dan ga ik aan de Utrogestan (wegens 2 keer al een MA) en dan moet ik over twee weekjes testen... Whaaaa, zo spannend allemaal weer!

Bij jou alles vlot verlopen tijdens je zwangerschap? Wat voor een kereltje heb je? Onze dochter wordt eind februari twee en het is zo'n leuk kind :)! Zo willen we er nog wel eentje ;)...

Groetjes,

Isamama

3. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    Hoi Nathalie en Isamama,

Ook wij gaan voor een 2e. Vorige maand gestopt met de pil. Mijn zoontje is inmiddels alweer 5 jaar oud, de tijd vliegt! Hopelijk mag ik in 2012 weer een wondertje verwachten.

Liefs Chikah

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @isamama: Wat leuk dat jullie ook voor een tweede gaan! Ik hoop voor jullie dat het snel raak is:)
    Wij wachten nog een paar maandjes en dan is het zover. Ik heb straks namelijk examen. Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik tot 16 weken heel erg misselijk geweest en dat kan ik er eigenlijk niet bij hebben als ik straks examen heb. Vandaar dus nog eventjes geduld:p Ons zoontje wordt in augustus 2 en we hopen dat het voor die tijd wel raak is! Ons zoontje is tot nu toe altijd een makkelijk ventje geweest, dus daar hebben we heel veel geluk mee, zo kan ik mooi mijn school afmaken;)

@Chikah: Spannend allemaal. Hopelijk is bij jullie ook snel raak!

Deel Deze Pagina