Wie zwanger van dagelijks seksen rond eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tilleke, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik heb het wel eens opgezocht maar lees dan veel tegenstrijdige verhalen..
    Wat is nu grotere kans om zwanger te raken..om de dag of ook dagelijks rond je eisprong? Meiden die hier ervaring mee hebben?
    Bij ons eerste kindje hebben we het gewoon gedaan en was in no time zwanger. Nu we voor ons 2e kindje gaan toch iets meer mee bezig en vroeg me dat wel af. Ik verwacht volgende week zondag ergens mijn eisprong. Wij doen het vanaf deze week om de dag. Handig om het dan ook nog wat extra te doen of zal het de kans niet vergroten..
    Ben bang dat ik anders mijn ei mis en het niet lukt..

Hoor graag van jullie!😀

2. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Gewoon dagelijks doen rond de eisprong. Is toch gezellig!!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Om de dag is voldoende. Zaadcellen leven gemiddeld nog 2-3 dagen in je lichaam. Als je het om de dag doet, heb je altijd een voorraadje liggen als je eicel voorbij komt. Het vaker doen, vergroot niet de kans op een zwangerschap.

4. Veera

Veera Niet meer actief

Ik zou t doen wanneer je zin hebt en niet omdat je dan die dag een eisprong hebt, lijkt me niet echt romantisch.
    Hier meerdere keren per dag sex gehad rond eisprong en na 1 maand zwanger

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier vaak gedaan, dagelijks of vaker, garantie is het niet dat het sneller lukt. oudste duurde 8 rondes en jongste 1 ronde. bevruchting gaat vaak wel goed, innestelen daarentegen... gewoon doen waar jullie je goed bij voelen dus ;)

6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Gewoon doen wanneer je er zin in heb.
    Door de mmm weten we wat de kwaliteit van net zaad van mijn vriend is en de gyn zei al dat we gewoon elke dag sex mogen hebben rond de eisprong.
    Zij verteld alleen de dagen die echt een must zijn en dat is bij de dag van de prik, dus de dag voor de eisprong en de dag van de eisprong....de rest staat vrij.
    Ik zou me dus ook echt niet druk maken en gewoon baby dansen wanneer je zin hebt :p

7. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier eerste zwangerschap eerste ronde raak met dagelijks, tweede zwangerschap ook in de ronde dat we dagelijks deden en niet in de ronde daarvoor van 2-3 keer per week. Maar dat is geen bewijs dat het beter is kan ook toeval zijn natuurlijk!:p

8. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Thanks voor de reacties meiden! Wij doen het ook lekker wanneer we zin hebben:D ik vroeg me alleen af of het dus invloed had als je het bijvoorbeeld om de dag zou doen of elke dag..aangezien daar verschillende meningen of verhalen over zijn. En aangezien mijn libido rond die periode toch wat meer is heeft mijn vent geluk😉😉

9. Aries

Aries Niet meer actief

Hier was het raak toen we het om de dag deden en daardoor die maand niet op de dag van de eisprong.

10. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    eerste zwangerschap: geen idee was ongepland
    tweede zwangerschap: om de 2-3 dagen gedaan en eerste ronde raak
    derde zwangerschap: eerste 2 rondes om de dag, derde ronde dagelijks en raak. Dus ik ben het bewijs dat het geen ruk uitmaakt haha

11. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    ik heb 15 rondes om 2 tot 3 keer gedaan. Niet zwanger, kan ook komen omdat ik soms geen eisprong heb en toen nog niet deed tempraturen. In de maand dat ik zwanger werd toevallig 2 dagen voor, 2 dag voor, op de dag van ei, de dag na ei en 2 dagen na ei gedaan. Heel toevallig want ik had hem nog niet verwacht en we hadden gewoon zin. Ik heb met tempraturen mijn ei toen gevonden. Ik zeg dus, doe gewoon wanneer je zin erin hebt.

12. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Doen waar jullie het beste gevoel bij hebben en de sex niet moeten wordt.. Toen ik in het ziekenhuis liep moest ik ongeveer 2 dagen voor eisprong , dag van eisprong en 2 dagen later seks hebben.. Tweede ronde was het ook raak.. Nu geen flauw idee gehad wanneer eisprong zou zijn er ook niet mee bezig in die "cyclus" 3 keer seks ofzo gehad echt niet meer... en moeder natuur heeft ons een wondertje geshonken😅

13. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Thanks voor de reacties!
    Blijkt dus wel dat het geen ruk uitmaakt eigenlijk en je maar net het juiste moment moet hebben dat het zaadje er is.. En het ergens rond je vruchtbare periode doet..
    We gaan er eens goed van genieten en hopen dat het bij ons dit keer de perfecte timing is hihi. Nu al zin in😉

14. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Hier echt wel elke dag gegaan denk ik rond eisprong... Haha :p
    Maar idd het "hoeft" niet ivm de "houdbaarheid":D vd zaadcellen!

15. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    De eerste maanden gewoon gedaan, zonder druk. Uiteindelijk toch wel wat ongeduldig beginnen te worden en dan eens een maand elke dag gedaan rond de eisprong (met temperaturen kon ik dat goed bepalen) en toen was het raak.... Dat was na 8 maanden gewoon proberen.... Ik ben er dus een voorstander van. In totaal ongeveer 8 dagen na elkaar geklust...

16. inge1986

inge1986 Lid

13 jul 2011
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier bij het derde is raak van de eerste keer!
    Dagelijks geklust rond de eisprong...

17. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Om de dag bij m'n dochter en deze ... En was bijna gelijk raak

18. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gedaan om de dag vanaf dat de ovulatietesten positief werden. Die zijn we gaan gebruiken na 2 miskramen en voor ons goed want soms dacht ik een eisprong te hebben of krijgen volgens mijn berekeningen en dan klopte dit helemaal niet.

19. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ik vroeg mijn eigen het zelfde af. Ga gewoon de a.s dagen elke dag doen!

20. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Hier eerste zwangerschap ook ong om de dag. Denk drie keer rond de eisprong, al weet ik niet precies wanneer die was. Maar toen op vrij, zondag en dinsdag gedaan weet ik nog omdat we met familie op vakantie waren en we 'creatief' moesten zijn hihi

Deel Deze Pagina