Bij mijn eerste werd ik meteen zwanger na stoppen van pil, daarna niet meer aan pil begonnen maar condooms. Ik ging er vanuit dat de eerste een 'lucky shot' was en dat het echt niet nog een keer ging gebeuren. Bij tweede echter ook weer meteen raak in ronde 1. Later nog een keer door anticonceptie heen zwanger geraakt en toen we dus serieus voor een derde wilden gaan, hielden we er sterk rekening mee dat weer meteen raak zou zijn dus vrij berekenend te werk gaan mbt moment van stoppen anticonceptie . En daar ben ik nog steeds blij om want de derde was idd ook meteen raak... (dat kan geen toeval meer geweest zijn , maar gewoon erg vruchtbaar) Maar goed... ik ken ook mensen bij wie het anders liep... Time will tell
Bij mn zoontje was ik in ronde 2 zwanger. Daarna geen pil meer geslikt. Bij de tweede was ik in ronde 1 zwanger, helaas werd dit een MA. Nu is mn cyclus van slag dus geen idee hoe lang het nu gaat duren. Maar ik hoop stiekem niet lang omdat ik de vorige 2x ook snel zwanger was.