Dat dacht ik dus ook... We klussen dus sowieso ) Maar ik voel me ondertussen flink 'anders' Afgelopen maanden niet gehad, sowieso maar testen over 2 weken als ik nog niet ongo ben... Wachten duurt laaaang
Srry voor late antwoord ben idd behoorlijk bezig met afvallen nu zelfs 5 kg eraf dus erg blij!! Ook hebben we besloten geen pil meer te nemen dus nu al voor 2e kindje te gaan
Hoihoi allemaal, Graag schrijf ik met jullie mee. Ook wij hebben besloten om vanaf volgende maand voor een tweede te gaan. Onze dochter is nu 9 maanden en het begint duidelijk weer te kriebelen ! Na de bevalling ben ik niet terug aan de pil geweest. De vorige keer was het snel raak (waarvoor o zo dankbaar!) en ik ben erg benieuwd wat de natuur nu voor ons in petto heeft! Iedereen succes en veel klusplezier! lieve groetjes, Mies
Hoi dames, Ook hier de draad weer opgepakt om voor een tweede te gaan. Helaas was ik zwanger maar is een MA geworden. 26 maart ben ik gecurreteerd. Vandaag heb ik een negatieve zwtest en is voor ons een GO! Raar dat je blij kan zijn met een negatieve test. Hopelijk krijg ik snel een eisprong en ben dus ook begonnen met ovutesten vanaf vandaag. Voor nu houdt ik gewoon een cyclus aan van 28 dagen en beschouw de curretage als 1e dag vorige menstruatie. Denk dat het een langere cyclus wordt. Want heb nog geen gevoel van eisprong gehad. We hopen snel op een posi test voor iedereen.
Hoe verloopt het met jullie allemaal? Zit er nog iemand op het wachtbankje, of is het de "klusweek"? Ik zit in mijn klusweek. Duimen maar weer voor iedereen dat we over een paar weken een positieve test in handen hebben! xxx
Dag dames, ik kom gezellig meekletsen! Mijn zoontje is van juli 2011, en wij zitten alweer in ronde tien voor een tweede. Vind het vreselijk dat het zo lang duurt (blijft dan ook gelijk knagen of het wellicht door de keizersnede komt?). Gisteren helaas weer ongi, . Hoop voor iedereen hier (althans voor diegenen die het proberen, voor de anderen natuurlijk geen ongelukjes gewenst, haha) op een snelle positieve test!
Hoi! Wat leuk dat jullie al voor een 2e gaan Ons zoontje is vorige maand 1 geworden. We hebben het steeds vaker over een 2e. Eigenlijk hebben wr besloten van de zomer voor een 2e te gaan, maar ik heb echt mega veel last van klepperende eierstokken. Zou er nu al wel voor willen gaan, maar tegelijk vind ik dat ook weer heel eng. Ik ben een half jaar geleden van baan gewisseld, heb een hele poos heel weinig gewerkt en nu begint het eindelijk wat drukker te worden. Ik ben kostwinner (man is zzp'er), we willen graag een huis gaan kopen en zo zijn er nog wel meer 'excuses' om nog even te wachten met een 2e kindje. Ik weet niet zo goed of we er goed aan doen om te wachten. Ik wil eigenlijk niet meer zo leven.. zo van 'eerst de zaakjes goed voor elkaar'.
Hallo meiden. Ik wil me ook aanmelden bij jullie. Wij hebben net besloten om ook voor een tweede te gaan. Afgelopen donderdag ben ik gestopt met de pil. nu wachten tot ik ongi ga worden, voel het wel al aankomen... Hopelijk hebben we allemaal een positieve zwangerschapstest in handen.
Spannend!! Ik ben na de bevalling niet meer aan de anticonceptie gegaan. Wilde die troep niey meer in mn lijf.
wij gaan ook een voor 2de. ons dochtertje is bijna 19 maanden. ben eind feb gestopt met anticonceptie. ovulatie net gehad, dus nu beland op het wachtbankje. ben zo benieuwd, hebben afgelopen week best goed geklust dus ik schat de kansen hoog in...maar we zien het wel. nod is rond 9 mei dus we hebben nog even te gaan
Heb ook een keizersnee gehad bij de eerste. Nu nog 'maar' in ronde 4 maar hier is ook zo'n stemmetje die dit zachtjes fluistert. Ook omdat ik van die gekke pijn(tjes) heb tijdens en een goede week na de ovulatie en ook tijdens de menstruatie. Soms net alsof de hechtingen op de rechterkant nog trekken onder de huid. Kan natuurlijk niet maar het is wel zo'n pijn. Hoop dat het allemaal meevalt maar je hoort het weleens he, verklevingen enzo.... Succes meid, hopelijk toch snel een positieve test in je handen!
Hoi dames Ik heb vorige maand de laatste pilstrip gebruikt. We hebben een dochter van bijna 14 maanden en hoop weer snel zwanger te zijn. De vorige keer was het in één keer raak. Ik heb totaal geen verstand van ovulatie, cyclus e.d. en ben ook niet van plan me hiermee bezig te houden. Volgende week zou ik denk ik ongesteld moeten worden, dus als dit niet gebeurt...ga ik testen! Wel spannend hoor! Ik heb niet alles gelezen, maar zijn er al positieve verhalen? Is natuurlijk wel heel pril allemaal, he
Hier ook voor een tweede, heb vanmorgen net mijn laatste pil geslikt. Nu ff mijn ongi afwachten en dan gaan we voor ronde één voor kindje twee! Ben bij de eerste ook bevallen dmv een keizersnede. Maar nog nooit gehoord dat dat invloed heeft??
Ik heb ook een keizersnede gehad..volgens mij heeft dit geen invloed op de vruchtbaarheid. Tenzij er iets is misgegaan, maar dan hadden ze dat wel opgemerkt in de nacontrole? Ik maak me er iig nog geen zorgen over
Hey dames, wij zijn sinds vorig jaar april aan het proberen voor een broertje of zusje voor ons zoontje dat nu bijna 28 maanden is, mijn laatste menstruatie begon 28 maart, begin april ben ik bij HA geweest of alles in orde is met mij, dan op 12 april naar gynaecoloog geweest, had toen net eisprong gehad zei hij. NOD was 24 april maar heb nu nog steeds geen duivels! Heb wel enkele symptonen maar die heb ik ook als ik ongesteld moet worden, durf geen testje gaan halen voor de teleurstelling weer! Het zou wel grappig zijn want voor ons eerste ben ik september 2009 gestopt met pil en in april 2010 naar gynea geweest of toen alles in orde was, ook rond eisprong, bleek toen die maand zwanger te zijn en onze zoon is 31 december 2010 geboren, als het deze maand ook zo zou zijn, ben ik uitgerekend voor 1 januari 2014, zou het wel tof vinden, maak me wss weer veel te veel illusies, spannend!!!!
Staan jullie er nu ook anders in dan met de eerste? Merk bij mezelf, omdat je nu weet wat je te wachten staat, dat ik er alleen nog meer zin in heb. En dus ook ongeduldiger ben. Bij de eerste in de 2e ronde raak, en nu in ronde 4 voor de tweede. Heb ook wel gelezen dat de kans dat een keizersnee in een eerdere zwangerschap een volgende zwangerschap in de weg zit, klein is. Gelukkig maar! Je kunt verklevingen krijgen door een keizersnee waardoor een innesteling moeilijker kan zijn. Hopelijk zal dat voor geen van ons allen gelden!