Ik was druk, werk en dergelijke Hoe gaat het? Ik vind het wel leuk, lotgenoten. Het voelt voor mij toch anders dan toen ik dochterlief nog niet had. Die onzekerheid of ik ooit mama zou worden heb ik nu niet meer. Dat vond ik het meest zware aan alle behandelingen. Als het nog eens zou lukken een kind te krijgen, zou dat alleen maar een soort bonus zijn (bedoel ik in positieve zin hoor, het klinkt zo misschien een beetje raar maar ik denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel?) @1988 mama ik herken het wel, die moodswings met die hormonsters. Maar ja, voor het goede doel... 29 januari. Ik ben heel benieuwd; ik ga alleen (OK, met dochterlief ) want Mr Dopey moet werken en kan echt geen vrij krijgen. Weet je waar ik soms wel gestoord van word? Mensen die zeggen, als het toevallig ter sprake komt dat we misschien wel een tweede zouden willen: "joh misschien word je gewoon spontaan zwanger, dat hoor je heel vaak he, de eerste moeizaam en de tweede vlot daarna spontaan". Vast wel, maar ik geloof er niet zo in.
Hoi dames, Wij gaan ook weer voor een 2e. We hebben ons intake gesprek 4 februari. Ben benieuwd. Bij onze dochter was het raak na de 1e keer ivf. Hopelijk hebben wij nu weer mazzel. In ieder geval we gaan er weer voor. Ik wens jullie allemaal succes en mooie gezonde baby's toe.