Hallo allemaal!! Wij zijn nu voor bezig met poging 5..Tot nu toe i smijn cyclus super regelmatig..26-25-26-25 dagen.. Ik ben nu op dag 11 van mijn cyclus en voel vandaag alsof ik eisprong heb in mijn onderbuik..krampjes..steken.. Alleen ik ben al vanaf donderdag in de weer met ovutesten..1 keer per dag rond de klok van zes.. Tot nu toe geen donkere streep zichtbaar..wel twee keer een licht streepje.. In die drie pogingen dat ik testjes gebruik heb ik nog nooit mijn piek kunnen traceren.. Wat zeggen jullie.. gewoon op gevoel in buik vertrouwen..of door testen...?? Ik zoek eigenlijk gewoon een bevestiging dat het allemaal goed werkt vanbinnen... Ben nogal ongeduldig aangelegd..hihi Alvast bedankt!!
Ik zou doortesten. Ik dacht ook dat ik hem al gehad had door krampjes in onderbuik en vruchtbare afscheiding, maar had een paar dagen later toch een positieve ovulatietest.
Ik zou ook gewoon blijven doortesten. Wanneer hij van donker weer naar licht gaat, weet je dat je ei-sprong is geweest. Dan krijg je een duidelijk beeld van je cyclus.
Succes. Ik heb een ronde testen gedaan maar uit de testen kon m niet vinden. Wel zwanger die ronde, maar had idee dat ik m wel gevoeld had, plus toch wel met grote regelmaat gezellig in de slaapkamer
Je kan steekjes ect hebben paar dgn voordat je ei springt Zou zeker doortestten maar waarom om 18.00 uur? Zou rond 13.00 testten en als je ziet dat hij donkerder word savonds nog een keer testten kan dat je piek snachts of smorgens is is altijd aanwezig dan mis je hem dus op je ovutest Vertrouw op beide kijk wat je voelt en wat de ovutest doet. p.s je heb korte cyclus is dag 11 niet te laat met testten?
Hier precies hetzelfde....heb een regelmatige cyclus van 25 a 26 dagen en had verwacht vandaag een positieve ovulatietest te hebben. Niet dus..... Ik moet wel testen i.v.m IUI behandeling. Onzekerheid gaat dan tch beetje toeslaan.
Ik had woensdagochtend nog getest en die was donkerder dan finker.. Uiteindelijk zaterdag, zondag n dinsdagavond geklust.. Gister dus nie meer...ach we zullen zien.. Op dag 13 dus eisprong gehad...! Dankjulliewel!