Vraagj over Possibly Triphasic on Day 31 More...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door idmom, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. idmom

idmom Lid

27 apr 2012
    47
    0
    0
    Possibly Triphasic on Day 31 More...
    Wat betekent dit?

Ik zit nu op 10 dpo... Heb vanmorgen getest maar die was negatief... Kaartje kan ik niet plaatsen door iPhone

2. idmom

idmom Lid

27 apr 2012
    47
    0
    0
    Niemand?

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Op welke dag in je cyclus zit je nu dan? Voorbij de 31 denk ik of niet? Ik zie dat je wel een onregelmatige cyclus hebt, dus testen kon nog te vroeg zijn. Possibly triphasic on day 31 betekent denk ik dat op dag 31 je temperatuur naar een nog hoger niveau is gegaan waardoor je ziet dat er drie fases ontstaan. Een voor je eisprong, een net na de eisprong, en nog een daarna.
    Zou wel handig zijn om je kaartje te kunnen zien eigenlijk... Maar ik hoop dat het zo iets duidelijker is voor je.

4. idmom

idmom Lid

27 apr 2012
    47
    0
    0
    Thanx zal even de foto bijvoegen...

Bijgevoegde bestanden:

• klklkl.jpg
      klklkl.jpg
      Bestandsgrootte:
      58,4 KB
      Weergaven:
      15
  5. Yris

Yris Niet meer actief

Het betekend dat je volgens FF tot nu toe een 3 fasen kaartje hebt.. je temperatuur na ei gaat dan in 3 trappen omhoog, wat een teken van zwangerschap kan zijn :)
    Misschien heb je te vroeg getest, ik zou over 2 dagen nog eens een keertje testen met de 2v5 euro testen van kruidvat, spannend!!

6. idmom

idmom Lid

27 apr 2012
    47
    0
    0
    Dankjewel! DAn is het afwachten!

7. idmom

idmom Lid

27 apr 2012
    47
    0
    0
    Ik denk dat ik gewoon ongie ga worden want mijn temp is dus nu 36.5

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Balen! Heb je een link naar je kaartje? Als je die in je handtekening zet kunnen we mee kijken. Het lijkt er wel op dat je lichaam in ieder geval gepoogd heeft om een innesteling te doen! Dus jouw man en jij weten elkaar in ieder geval te vinden als dat klopt. :)

9. idmom

idmom Lid

27 apr 2012
    47
    0
    0
    WIl ik best doen maar kan niet echt vinden hoe :(

Dit is overigens onze laatste poging voor even.. Dan gaat de wens voor een derde even in de ijskast... Ik wil op dit moment te veel en een eigenbedrijf op zetten en afvallen... Volgend jaar gaan we het dan opnieuw proberen....

10. idmom

idmom Lid

27 apr 2012
    47
    0
    0
    Gelukt denk ik ;)

Deel Deze Pagina