week voor nod klachtten wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door smiley3, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hallo

wie heeft het ook of meegemaakt een week voor nod sympthomen?

heb gelukkig niet veel last maar herken het van me vorige zw schap.
    gevoelgie borsten...(af en toe branden ze)
    droge mond
    en bloedend tandvlees.
    beetje last van maagzuur

Wie herkent dat..
    Lijkt me erg vroeg heb op 4 april me eisprong gehad
    maar van me vorige zw schap had ik ook snel na bevruchtng sympthomen..:)

2. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Hoi!

Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Had ook 4 april m'n eisprong (denk ik als ik m'n cyclus moet geloven..) en ben sinds t weekend met vlagen niet lekker, heb buikpijn, opgezette buik, beetje gevoelige (pijnlijke) tepels en m'n urine rook anders (sorry beetje smerig misschien). Ben ook bang dat ik mezelf gek maak :( Ti's ook zo spannend!!

Laten we allebei hopen op t beste :)

3. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

31 jan 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai,

Ik sluit mij aan!

Ergens vorige week had ik mijn eisprong haha..
    Het weekend tot en met gister een zeurende rugpijn.
    Met vlagen een soort van misselijkheid maar niet op die manier misselijk dat je bent van teveel snoepen ofzo haha
    Gister last van het zuur hebben.
    En sinds gister avond wat steekjes in mijn borsten. Dat is vandaag wat meer geworden.

Dus ja, ook ik wil mezelf niet gek maken! Maar ja.. juist omdat je het zo graag wilt ben je er wel mee bezig.. Zal het wel, zal het niet!!

Hopen dat het voor ons allemaal raak is :D

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hahaha, wat erg dit he! Ik liep ook al een paar dagen met 'klachten gelijkende op' rond. Ik weeeeet dat ik er niet vanuit moet gaan maar ik laat mijn hoofd toch met me op de loop gaan :D.

Ongesteld :x.

5. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Hallo,

Ook ik kan me hier melden... 3 april ei gehad en sinds zondag steken in mijn buik en met vlagen misselijk/maagzuur...

Ben mezelf ook gek aan het maken denk ik... Ik wil er niet te veel mee bezig zijn, maar ben het toch...

Liefs

6. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Geloof dat we in hetzelfde clubje thuis horen :D mijn ei moest 4 april komen en mijn nod is de 18de.. Ook sinds het weekend last van misselijkheid, weeïge krampen, steken rechts onderin, zere tepels, vaker poepjes laten, veel afscheiding, het idee dat ik een beetje afwezig ben met me hoofd en minder trek in eten. Alleen geen lichte bloeding gehad maja kan nog van alles zijn :)

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    wat leuk

allemaal even ver... en ook 3 of 4 april onze ei gehad:D

kunnen bijna eigen clubbie oprichtten;)

voel me wel anders, het is niet te omschrijven

8. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik weet niet wanneer mn NOD is, maar loop al 1-2 weken met dit soort klachten...Heb lange soms nog wat onregelmatige cyclussen, 7 maart begon mn laatste menstruatie. Vanochtend nog negatief getest, maar alles kan nog in mijn geval. Ik heb zo het vermoeden dat ik ook last kan hebben omdat mn eisprong is geweest, slik de Etos zwanger worden capsules en dit kan een lange cyclus verkorten. Ik hoop het zo, al moet ik nu dan nog wel ff geduld hebben. Ben niet van plan om iedere 2/3 dagen te gaan testen, zoooo irritant dat ik niet weet wanneer mn eisprong en mn NOD is (geweest)!

Ovulatietesten en tempen begin ik (nog) niet aan, het is voor ons de eerste ronde, en wil me er nog niet teveel op focussen. Spannend!

Ohja: herkennen jullie ook steekjes in de navel? Soms lijkt het net of er een touwtje van mn navel naar mn vagina gespannen staat, of dat er iemand aan trekt...En die liespijn links, pff, ben er na al deze dagen nu wel klaar mee! WIL WETEN WAT HET IS!! ;)

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ff zegt dat ik mijn ei op 5 april heb gehad, maar ik denk zelf op 6 april (ongikrampen savonds)

Verder nog niets anders als anders; steekjes in mn liezen en meer afscheiding.... dat heb ik dus elke maand. Nog ruim een week geduld hebben pffff

10. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Jep, heel herkenbaar, ik hoef inmiddels nog maar 2 dagen te wachten tot mijn NOD, maar heb al zo'n 1,5 gekke mankementjes (had er ook een topic over geopend).
    Lastig om te beoordelen of het om een echte zwangerschap gaat, eventueel ontpillen, vroege menstruatieklachten of dat ons lichaams ons fopt (zou heel gemeen zijn).
    Hoop dat jullie volgende week allemaal positief testen! :)

11. PreciousKids

PreciousKids Niet meer actief

Meiden jullie verhalen klinken bekend. Ik had bij al mijn zwangerschappen ook een week last van klachten. Bij mijn zoontje deed ik op 5 dec een test (vroege test van etos) en die was positief (heel licht). Dag erna deed ik er 1 van het kruidvat en die was heel snel al positief. Moest ongie worden op 12 dec.
    Het is Mss gek maar ik zou zeggen test eens een keer. Houd wel in je achterhoofd dat je te vroeg test maar dan ben je van die onzekerheid af.

Succes allemaal.

12. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hier ook 4 april mijn ei gehad en heb ook rare klachten, steken in mijn buik sinds rechtsonder soms links, af en toe trekkerig/kriebelig gevoel onder mijn navel. Afgelopen nachten heel warm droge mond en heel vaak poepen op een dag maar lukt niet altijd even makkelijk (sorry beetje vies)..Dus hoop dat Hey raak is voor ons en vooral dat ie blijft plakken..

13. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Hallo dames,

Zoals eerder al vermeld 3 april ei gehad. Veel kwaaltjes die hier voorbij komen zijn zo herkenbaar...
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat totaal niet, had ik nergens last van. Toen toch 20 juni EDLM en 11 juli lichte positest, dus ook 1 week voor NOD.

Maar wil me er nu niet te veel aan vastklampen... Het is pas de derde ronde en de pendels zeggen juli... :p Ik ga proberen vol te houden tot colgende week, heb 17 april NOD... Ben benieuwd...

Lijkt wel of er elke dag nieuwe dingen bij komen... Nu weer steken in mijn borst...

Liefs

14. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    oooh spannend

maar hou rekening met die etos zwanger worden capsules dat het je cyclus ook langer kan maken he;)
    hoop voor jou natuurlijk niet heb hier ook gelezen waarbij het averechts werkte

heb bij me vorige zw schap die steken bij me navel gehad en buik of er een touw hard aangespannen werd..kan je zeggen is niet fijn:(

15. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    heb sinds gister steken links bij eierstokken en lies
    drukkend zeurend gevoel.
    droge mond ook maar dat kan ook weersverandering liggen

hoop dat we allemaal straks positieve test hebben:D

16. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    zou best willen testten
    heb sensitest zw test maar zit 6 dgn voor nod is wel beetje errug vroeg he

jij heb idd mooi vroeg getest en positief ook..geweldig.
    bij me vorige zw na nod getest kwam omdat weekend er tussen zat..
    maar wist al wel dat ik zwanger was altijd op tijd en heel veel afscheiding en borrelende darmen en geen ongi gevoel te bekkennen wel lage rugpijn

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    haha pendel zegt hier in september..dat duurt wel errug lang hihi ik geloof er persoonlijk neit zo in wanneer je psoitieve test zult krijgen
    net als chinese geslachtskalender..gelooft iemand daarin?

steken in me borst af en toe maar heb het soms heeeeeel warm vooral savonds onbewust ben je er idd mee bezig maar sommige kwaaltjes springen er gewoon uit zonder dat je erop let;)

tot 17e wachtten uhh zou t best redden heb me handen vol aan de kleine dat scheelt ook maar toch ben je stiekem niewsgierig:D:D

18. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Nee geloof niet in de chinese geslachtskalender, heb nu een dochter en volgens de chinese kalender had dat een zoon moeten zijn...

Nee, pendel is leuk maar we zien wel wanneer het komt!

's Avonds inderdaad warm, en slaap ook slecht, heel onrustig!
    Tot de 17e wachten moet me wel lukken, ben vandaag, vrijdag en zaterdag aan het werk :p

Maar ben wel erg nieuwsgierig! :D

19. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    wou net vragen wanneer gaat iedereen testten hihi

ben eigenlijk tegen vroege testten...(voor mezelf) maar soms denk ik ach ken het allicht proberen hihi

als ik ga testten moet ik zowieso wachtten tot morgenvroeg ..ochtendurine...zul je net zien vergeet ik het haha ach zo kom je vanzelf tot je nod

20. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Ik wil eigenlijk ook niet te vroeg testen, vorige zwangerschap was mijn cyclus elke maand 28, dus de derde ronde ik testen na 28 dagen, lichte positest, kom ik bij de vlk voor een echo, schijnt mijn cyclus die maand 5 weken te zijn geweest :S

Dus zit nog te twijfelen wanneer ik nu zal gaan testen, zit nu ook in mijn 3e ronde en tot nu toe ook elke maand zelfde cyclus...:)

Deel Deze Pagina