Wat te denken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennie, 22 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Afgelopen 10 november heeft mijn man en tese operatie ondergaan. Tijdens de operatie hebben de artsen veel bindweefsel rond zijn bal weg moet snijden. Dit had er niet moeten zitten en was volgens hun dan ook de mogelijke reden dat hij geen zaadcellen had op dat moment. De uitslag van de tese was meer dan geweldig en de verpleegkundige grapte nog dat voor tese superman zaad was. Afijn na een kleine weer voor het eerst intiem geweest en we zagen dat zijn sperma roomwit was. Iets wat hij nooit had. Zijn sperma was altijd waterig doorzichtig. Ik lachte nog en zei zou je zien dat je nu wel zaadcellen hebt door dat het bindweefsel weg is. Nou vandaag en gisteren voelde ik me de hele dag misselijk en naar. Nou heerst hier ook iets dus had nog een aantal testjes liggen en dacht vanmorgen ach wat zou het. Ik heb totaal geen idee van eisprong deze maand omdat we hier uiteraard niet mee bezig waren. Maar na het doen van de test was er vrij snel een streepje te zien. Hier ook een foto van gemaakt en na 20 nog een foto. Maar ik vraag me nu af of dit een echt streepje is of een indroger. En of jullie uiteraard zien wat ik zie of dat ik graag iets wil zien. Eerlijkheid heb ik graag dus schroom niet om te zeggen wat je wel of juist niet ziet.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zie alleen op de onderste foto een licht iets, maar of dit grijzig/roze is... vind deze testen ook niet meer wat ze waren...
    voor nu zou ik deze als negatief beschouwen. maar goed, wie weet over 2 dagen. zou wel bijzonder zijn :) hoop het toch maar!

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hoe graag ik ook voor je zou willen, ik zie helaas niks op je test. Ik zou over 2 dagen nog eens testen met ochtendurine.

4. Jo1986

Jo1986 Lid

25 mrt 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, maar ik zie helemaal niets....

5. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Ik zie ook echt helemaal niets helaas, maar wat niet is kan nog komen!! Hoop het voor jullie :)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat dus.

Aangezien je schrijft ook misselijk te zijn, had ik verwacht een duidelijk (er) streepje te zien. Voor zwangerschapsmisselijkheid moet je namelijk al dusdanig HCG aanmaken dat je het vrij goed op een test ziet.

Maar wellicht wil het streepje ook gewoon niet goed op de foto.

Over 2 dagen nog eens testen. Dan zou het streepje duidelijker moeten zijn en ook zichtbaar op een foto.

Succes, hoop dat het raak mag zijn!

7. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Dank voor alle reacties. In het echt staat het streepje er zonder te turen maar is moelijk op de foto te krijgen. Ik zal hem sowieso nu als negatief beschouwen en over 2 dagen nog eens testen. Al ga ik er niet vanuit zwanger te kunnen zijn is het toch wel spannend nu. Ik laat het wel weten wanneer ik weer heb getest.

8. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Ik zie, als ik goed tuur, op de 2e foto wel iets, denk ik. Maar, die foto is veel donkerder dan de eerste. Kan je er eentje plaatsen die even klaar is als de eerste? Misschien kijkt dat iets gemakkelijker. Succes!

9. Schuurpapier

Zou je anders eens een foto van iets dichterbij kunnen nemen, met flits? :) Misschien zien we het dan!

10. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Nou ik ga hem nog mooier maken nu. Ik test altijd beter met middag urine dus had nog heel wat testen liggen en heb er nog een tegen aan gegooid. Met als resultaat een hele duidelijke streep. Dit kan toch niet meer vals positief zijn of wel? Ik zit hier te shaken

11. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Nou, die is duidelijk 😁. Van harte gefeliciteerd, hoor!

12. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Bij de fotos in openingspost zag ik niets (ben ook een tuurder van niets).
    Maar deze foto... wow! Gefeliciteerd!!

13. Schuurpapier

Zo, wat een verschil! Gefeliciteerd, wat super mooi en spannend dit :)

14. Yoshineus

Yoshineus Niet meer actief

Op de andere foto overduidelijk zwanger! Van harte gefeliciteerd

15. Chant26

Chant26 Actief lid

31 okt 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw wat een verschil, hoe kan dat 😅
    Deze is inderdaad heel duidelijk, gefeliciteerd!!

16. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ik geloof het nog niet hoor. Lief van de felicitaties maar met alles wat wij hebben meegemaakt durf ik nog niet met zekerheid te zeggen dat ik zwanger ben. Ben super bang dat de test niet klopt en ik over 2 dagen negatief test:$
    Net nog wel een big bazar gedaan en hier is maar een heel licht streepje op te zien waardoor de onzekerheid alleen maar groter word. Ik hoop natuurlijk dat ik wel echt zwanger ben maar het is voor nu nog maar even afwachten :D

17. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Wat bijzonder! Gefeliciteerd!

18. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Een mooie streep! Hopen op een mooie oploop en voorzichtig gefeliciteerd

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Jeetje, wow! Gefeliciteerd!

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zwanger ben je zeker, helaas kan niemand zeggen of het ook goed gaat, maar zwanger ben je 100%

Deel Deze Pagina