voor een vriendin

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door paniekertje, 21 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Om niet alleen maar negatieve berichten te horen over 'misselijk kan nog niet'.

Ik was ruim een week voor nod al misselijk, dacht dat ik ziek werd, maar het bleek dus wel écht van deze zwangerschap te zijn.
    Niet ideaal trouwens, want zo vroeg al misselijk dan kan ze zich voorbereiden op medicijnen slikken ;) ik was hondsberoerd (hele dagen) tot op 18 weken zwanger.

Ik zie bij die laatste test dus zeker wel een tuurstreepje! Ze moet echt alleen met ochtendurine testen, zodat het zo geconcentreerd mogelijk is.

2. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Volgens mij is die laatste test een indroger

3. BarbieKen

BarbieKen Lid

27 nov 2016
    28
    0
    0
    goedemorgen, ik zie wel de strepen op de test, ik heb het precies zo, gisteren testen ik ook binnen de tijd kwam er een rose vlek op het scherm met een streep licht er door heen, maar ook ik weet nog niks zeker, ik ga naar de dokter voor een bloedtest. ik raad dat haar ook aan anders maak je je zelf gek,ik ben nu bijna een week aan het teste met ochtend middag avond urine in de middag gaven ze bij mij het meeste aan ook lichte strepen en gisteren ineens wel feller rose maar in vlek vorm en streep vorm. succes!! en advieseer haar om bloed te prikken voor het zekeren!! groetjes

Deel Deze Pagina