Voor een zwangerschap gaan of heel even wachten? Twijfel!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door minimee, 3 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Yes doen we die 2e, leuk!! :D ! Nee ik ben nog nét een stier! leuk ons eigen cluppie haha kunnen we daar lekker verder "ouwehoeren" ;)

2. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan sluit ik me ook aan! :)

3. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Leuk Evi! Jullie gaan er ook voor in april??

4. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep, stop over een paar dagen met de pil en dan nog even wachten ivm eerste kindje van december en liever er op m'n werk niet uitliggen met kerst.Wordt 29 april 30 en dat vond ik wel een mooie startdatum ;)

5. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Absoluut..ik zeg, mooi verjaardagscadeau om te beginnen voor een tweede :D! spannend!

6. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    Ik zou er voor gaan heb ook die twijfel gehad nog niet zwnger maar fuctioneerde ook goed nooit commentaar toch ontslsgen sinds vorig jaar juli. Nu sinds januari dit jaar voor me zelf begonnen als gastouder. Zit nu in ronde 2.

7. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
  8. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Gezellig!

9. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Begrijpelijk.
    Mijn broertje en ik zijn in dezelfde week jarig. En we hebben tijdens onze kindertijd nooit onze 'eigen' verjaardag gehad. Ik vond dat toch soms wel eens vervelend. Maar logisch ook dat onze ouders het samen vierden.
    Jij hebt vooral met kerst dan een drukke werkperiode?

29 april 30! Inderdaad een heel mooie startdatum.
    Dan zijn we gewoon alledire in april jairg! Wat grappig!
    Mijn laatste ovulatie dat we nog niet gaan proberen is hoogstwaarschijnlijk op mijn verjaardag. ;)

10. Princess1980

11 mrt 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij m'n eerste hadden we gedacht na de zomer te stoppen met anticonceptie. Tsja, toen werd m'n contract niet verlengd... Maar dat heeft me toen niet gestopt om zwanger te worden: resultaat was zwanger in 1e maand ww. Dat ik doodmisselijk zou worden wist ik toen niet.... Dus heb toen 4 maanden ziek op de bank gelegen, maar wel met 100% van mijn oude salaris, omdat t dus zwangerschapsgerelateerde ziekte was. Na m'n zwangerschap heb ik snel een nieuwe baan gevonden. Eigenlijk te snel achteraf. Nu met burn out zonder werk thuis maar wel weer wens om zwanger te worden. Omdat er grote kans is dat ik ook hiervan ziek wordt, moet ik zelfs rekenen hoe we dat doen wanneer ziektewet ophoudt... Hopelijk ben ik nog steeds zo vruchtbaar!
    Het is geweldig om een kindje te hebben! En waarom uitstellen, dan kan je er sneller van genieten!

Wie weet wordt t ook april voor mij...

11. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Allereerst heel veel sterkte om uit je burn-out te krabbelen.
    Mocht je ook weer in april willen starten, ben je natuurlijk van harte welkom om mee te kletsen.

12. Princess1980

11 mrt 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel!

Deel Deze Pagina