Toch zwangerschapsverschijnselen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marleen1984, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1984

28 jan 2013
    45
    0
    0
    Hoi meiden, ik heb even een vraagje. ik ben begin januari gestopt met de pil en toen 9 januari ongesteld geworden. Stopweek met pil dus nog. Daarna flink last gehad van het ontpillen. 9 februari weer netjes ongesteld geworden. Dus steeds 30 dagen. Nu zou ik vandaag ongesteld worden maar nog helemaal niks te zien. Al heb ik de laatste 2 dagen erg gevoelige borsten en af en toe misselijk. Uit het werk toch maar even een testje gehaald maar die was negatief.

Nu komt het er nog bij dat ik vanmorgen weer voor controle bij de KNO arts terug moest komen ivm oorklachten en ze willen graag een foto maken maar dit kan dus niet zolang ik niet ongesteld ben geworden. Dit ivm straling.

Zou ik dan toch te vroeg hebben getest?

Groetjes,

2. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Kan maar je zou toch zeggen als je zwanger ben en vandaag je NOD zou zijn je toch een lichte streep moeten zien.
    Anders morgen nog eens testen.
    Het kan ook zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is.

3. Marleen1984

28 jan 2013
    45
    0
    0
    Ik heb de zwangerschapstest van clear blue gedaan. Hoop niet dat het ontpillen is dan kan het best lang duren.. Dan toch maar de huisarts bellen ivm mijn oren dat is ook niet heel fijn

4. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ja die van clear blue zijn wel goed volgens mij..
    Bij mijn duurde het niet zo lang het ontpillen maar dat verschilt ook per mens.
    Last van je oren dat is zeker niet fijn. Ik zou dan toch de huisarts bellen. hier wordt je alleen maar onzekerder van.

5. Marleen1984

28 jan 2013
    45
    0
    0
    Ga ik zeker doen bedankt voor je reactie!.. wilde nog wel even weten. Wanneer kan je merken dat je cyclus weer normaal op gang is gekomen eigenlijk? Bij mij is het de laatste 2 maanden netjes 30 dagen geweest. 1e keer was natuurlijk naar het stoppen met de pil..

6. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Als je niet precies weet wanneer je eisprong is geweest weet je ook niet of je overrijd bent natuurlijk!
    Je cyclus kan nogal variëren, zeker als je net van de pil af bent!

Dus wie weet heb je deze keer een iets langere cyclus.
    Maar hoop natuurlijk dat je zwanger bent.
    Even aangeven datje zwanger zou kunnen zijn, dan krijg je een schort om volgens mij...., beschermen ze je buikje gewoon:)

7. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik denk dat als je een negatief testje hebt op de dag dat je ongesteld moest worden dat de kans erg klein is dat je alsnog zwanger bent.

1 of 2 dagen verschil in een cyclus is zelfs in een hele regelmatige cyclus normaal hoor. Dus het kan makkelijk dat je morgen of overmorgen alsnog ongesteld word, zonder dat dat gek is.

8. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Ik had na mijn pilbloeding ook een cyclus van 31 dagen, daarna 38 dagen en nu weer 31 dagen dus het kan verschillen, ik zou het gewoon nog even afwachten en anders over een week weer testen

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    als je wil testen zou ik die van de kruidvat pskken 2 voor 5 euro
    zijn erg gevoelig en snel duidelijk als je nog vroeg zwanger bent
    geeft clearblue aan dat je niet zwanger bent succes

10. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Na een menstruatie na de pil kan je nog niet zeggen of je over tijd bent want je weet niet of je regelmatig bent. Ik was bij ronde 1 na 28 dagen ongesteld, dus heel netjes. Echter ronde twee was het twee weken langer... bij mij was het daarna ook nog erg onregelmatig... maar werd wel zwanger!

11. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    Zijn veel vrouwen die pas dikke week na nod pas positief testten
    mischien late innestelling gehad?

Anders sluit ik me aan met de vorige dames ontpillen en een kruidvat test halen die zijn gevoelig

12. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Als je ongeveer weet wanneer je een eisprong hebt en wat voor cyclus je hebt zijn dat uitzonderingen hoor.

En als je een latere eisprong had, dan heb je je NOD dus later. Dus is het een kwestie van te vroeg hebben getest. Maar een negatieve test op je echte NOD, en een week later positief zijn uitzonderingen. Al zijn ze er wel natuurlijk.

13. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    klopt, maar haal er niet uit wanneer ze haar eisprong heb gehad
    lees het hier of dat mensen vroeg voor nod testten of pas veel later positief

ontpillen is t lastigste wat er is op gebied van hormoonhuishouden

Deel Deze Pagina