Okee daar ga ik weer, op jacht naar een meisjesnaam. Was het laatst Kim waarover ik jullie mening vroeg, nu is het Kristy! Nog op 20 andere manieren te schrijven maar het leukst vind ik nu deze schrijfwijze. Wat denk je van deze naam?
Ik vond het geen mooie naam. Voor een meisje nog wel oké, maar niet voor een volwassen vrouw. Vind Kirsten dan al beter. Dat je het afkort naar Kirsty.
Ik vind het een leuke naam. Mijn nicht heet zo (andere schrijfwijze) en ze is alles behalve ordinair.
Ja het is vaak maar net wat voor persoon je kent die zo heet. Even off-topic: ik vind het altijd heel leuk om namen te 'polsen' bij mede-forumgebruikers maar merk dat ik me de meningen van wildvreemden, want dat zijn we toch allemaal, soms meer aantrek dan ik zou moeten doen... Ja, ik vind Kristy gewoon leuk! Misschien is zo'n poll wel niks voor mij kom ik nu tot de ontdekking. Ik ga dan alleen maar meer twijfelen. Maar toch blijft het vd andere kant weer wel leuk om even te polsen hoe anderen denken. Daar is een forum ook voor natuurlijk.
Ik ben neutraal. Ondanks je openingspost toch even hoe ik het zou schrijven: Christy. Ik vind Kim overigens leuker denk ik.
Heb niet gestemd want er zit geen antwoord voor me bij. Ik vind m niet zo mooi, klinkt een beetje hard op een of andere manier.. en ik vind m een beetje mannelijk, komt waarschijnlijk door Kris. Maar goed ik hou dan ook niet van unisex namen.. Sorry
Houd niet zo van namen op een y. Beetje een jaren vijftig afkorting. Denk Jetty. Hetty. Hedy. Ik vind Kris wel mooi. Kristen zou ik dan weer niet doen :-D