Pfffffffff, mijn man en ik worden het maar niet eens over een jongensnaam. Er zijn een aantal namen die we wel leuk vinden klinken, maar niet helemaal hoteldebotel over zijn. Hebben jullie wat suggesties van jongensnamen in dezelfde trant, maar dan anders? Onze achternaam is kort met één lettergreep, dus het moet samen wel goed klinken. Joah Owen Jorim Levi Micha (vindt mijn man niet mooi, maar als het aan mij ligt wordt dit hem gewoon haha) Juda Twan
Mooie naam, Micha! Jammer dat je man het niks vindt. Misschien Ezra wel? Ook zo'n mooie jongensnaam die eindigt op een a. Of Luca, Joshua. Wat ik in dit straatje verder vind passen: Remi/Remy Ravi Silas Vigo Ivo/Ivar Tibor
Thanks! Ezra vindt hij te niet-hollands denk ik, haha. Niet dat het per se hollands moet, maar hij vindt het mooier bij iemand staan met een tintje. Dat snap ik opzich wel. Silas vind ik ook stoer!
Micha is leuk! Hoop dat je je zin krijgt Nog wat suggesties: Jonah Joël Noah Jesse Tobias Ruben Simon Samuel Joas Morris Tygo
Twan vind ik leuk! Mijn ideetjes: Alwin Aron / Aaron Boaz Boris Cas Emiel Erik / Eric Ewoud Ferre Flynn Huub Ingmar Ivar Ivo Jari, Jori Joas Joeri Jonas, Jonan Joram Joren, Jorn Jorian Jozua Julan Lars Levijn, Livijn Levin Lucan Maxim Melle Menno Mias Michiel Midas Niek Nino Noam Ravin Remi Revi, Ravi Roan / Rowan Roar Rowin Ruben Rubin Sam, Sem Silvan, Silven Silvian Silvijn Stef Tobe Tobias Tobin (Hihi en ik hoop juist niet dat het Micha wordt, ik vind die naam voor een meisje veel leuker!)
Leuk Micha. Gewoon deze naam vaak laten vallen. Misschien went hij er nog aan😜😁 Mart Mats Stan Sten Loek Luc/Luuk Noah Tieme Thijn Jack Mick
Mika of Jonas? Michel? Luca? Van je lijstje vind ik Juda en Joah echt helemaal niks, klinkt me veel te bijbels.
Hele gave namen weer kingsdaughter! Andere mooie bijbelse namen.. Mischa kan ook..net een iets andere klank Jefta / Jetftha is mijn favoriet, prachtig! Joachim Yafeth Matthias gaaf! Jaïr Judah heel mooi! Elay Jonah Jonas Gideon Silas ook te gek! Jehtro Manuël mooi! Elias mooi! Thobin Elijah Isaya Joël Yanoah Manoa / Manoah gaaf en origineel Eliël Tobias / Tobian Boaz Sefanja Vanja
Bedankt voor jullie suggesties! We hebben ons lijstje wat uitgebreid en ingekort, maar het zijn allemaal net-niet namen. Nog meer suggesties? Ik houd een beetje van bijbels of er van afgeleid, maar niet te. Wel van stoer of lief. Mijn man is meer van de Hollandse namen. Dus graag een combi! Joah Micha Seth Levi Owen Thijn Stijn Jesse