schimmel infectie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door giebel, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Dag, ik heb last v jeuk in de vagina...ook witte afscheiding...jeukt hevig bij vlagen.

Ik neem aan dat dit een schimmelinfectie is? Lees dat dit veel voorkomt ivm veranderde zuurgraad.

Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik dit ook een X gehad en er toen bij de drogist wen zalf voor gehaald, canastan volgens mij (voor huidinfecties).

Denken jullie dat ik dit nu weer kan doen of zou ik ervoor naar de huisarts moeten?

2. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Blegh! Heb ook net kuurtje gehad.. Zou zelf via de HA doen.. krijg je t vergoed.. al hoe wel je natuurlijk wel apothekers kosten moet betalen ;).. vind zelf de gyno daktarin vaginale capsules ideaal! En ik hoef alleen maar even te bellen en dan zorgt ass. er voor dat er wat voor me klaar ligt! :D

3. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die gyno daktarin capsules kan je sinds kort ook gewoon bij de drogist kopen ;) dan hoef je niet te wachten tot je bij de HA terecht kan!

4. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Echt? Had t al s gelezen..maar toen ik er laatst was om die op te halen zag ik ze niet in het winkel gedeelte liggen..dus dacht dat ik het verkeerd gelezen had :p

Deel Deze Pagina