Voor en na de eisprong zingend de kerk!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Women, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik vind de negatieve toon in je berichten erg jammer Key, dat maakt waarschijnlijk de reacties op jouw comments ook niet echt positiever zeg maar.
    Je hebt in theorie gelijk, maar de praktijk wijst anders uit. Daar gaat het toch om? Wat dan de reden is, is niet zo belangrijk lijkt me, het gaat om de methode en dat hij in het geheel genomen toch niet zo betrouwbaar is.
    (In de praktijk wordt tot 15-40% van de vrouwen uit paren die alleen met coitus interruptus werken binnen 1 jaar toch zwanger, bron: wikipedia)

Women, heb je nog getest? :)

2. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ts ben je inmiddels aan het menstrueren of heb je al een test gedaan? Ben best wel een beetje nieuwsgierig!

3. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ja ik ben ook nieuwsgierig;)

4. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Dit klinkt allemaal erg " professioneel", maar als je de bronnen bekijkt, zijn ze allemaal van 1992/1995. Elke goede onderzoeker weet dat je enkel onderzoeken en publicaties mag gebruiken danwel geloven die maximaal 2/3 jaar oud zijn. Dit is dus vreselijk achterhaalde informatie.

5. Women

Women Niet meer actief

Heyy damess k ben nog steeds niet ongesteld geworden terwijl ik gister kon worden en vandaag MOET worden maar nog steeds niks....

K heb gister middag een testje gedaan was negatief haha kon niet wachten dus dacht ik, ik probeer het wel morgen ochtend want dat is het beste tijd.

Heb dus vanmorgen een testje gedaan die was ook negatief......
    Misschien te snel getest!!!!?

K heb nog steeds een zeurende buikpijn gevoel heel licht en hele zachte borsten

6. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg

Die komt mij heel bekend voor!!!.

Ik had namelijk geen symptomen behalve dat ik heel de dag honger had en ook geen eind aan leek te komen.
    Toen zei mijn vriend ook van volgens mij ben jij zwanger.. En ik het maar ontkennen want ja ik eet ook meer als ik ongesteld moet worden. :) En ja hoor volgende dag Positief getest! :D. Want ik bleek verkeerd te hebben getelt en al een week over tijd te zijn haha oeps.

Duss misschien even geduld hebben en over een paar dagen weer testen?

7. Women

Women Niet meer actief

Haha ja bij mij is het zo dat ik van alles wil eten, van zoet spring naar zout dan wil ik weer heel iets anders dan koekeloer ik weer naar eten
    Dus het is echt van alles wel een beetje

8. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Jammer dat je niet even een update geeft! Je weet zo zeker dat je zwanger bent, maar we horen niet hoe het er nu voor staat!

Ik ben nieuwsgierig!

9. beertje12

beertje12 Actief lid

10 dec 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Beste Key,

Ik ben erg blij dat jij geen seksuele voorlichting geeft aan jongeren...
    Terug naar school dan maar met als aandachtsgebied Biologie ;)

10. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië

Als je t artikel had gelezen zou je dit niet hebben gezegd:) wat ze je bij biologie leren is dus vooral bangmakerij.. Als je er niet goed mee omgaat kun je inderdaad door een slordigheidsfout toch zwanger raken dus leren ze je maar dat er zaad zit in voorvocht. Eerst even lezen voor je reageert! Overigens heb ik drie artsen in de familie zitten aan wie ik het heb nagevraagd en die bevestigen alledrie los van elkaar wat in dit artikel staat ..

11. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Waarom voor het zingen de kerk uit als je zwanger wil worden vraag ik mij nu af...je wil de kans dan toch alleen maar vergroten neem ik aan?

12. beertje12

beertje12 Actief lid

10 dec 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Ik heb het gelezen Key voor ik reageerde.
    Iedereen heeft artsen in de familie zitten. Ik ook.
    En ik werk ook met ze in het ziekenhuis.
    Zegt dus helemaal niets.
    Ik vind het een zeer gevaarlijke methode. Laat jongeren het maar niet lezen, gebruik van anticonceptie is nog altijd nodig, al suggereert dat rare artikel van jou anders.

13. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Beetje jammer dat je wel online komt, maar niet post hoe het nu gaat....

14. Women

Women Niet meer actief

Hey dames,

K ben inmiddels ongesteld geworden blijkbaar was het toch schijnzwanger wat ik had ... Haha:p:p

Deel Deze Pagina