Als het te lastig is met de vlammen kun je op afbeelding zoeken wat je wil , omtoveren tot de maat dat je wil om vervolgens de achterkant vol te kladderen met (schrijf)potlood en aan de goede kant de lijnen over te trekken. Zo staan de lijnen van potlood op het hout
Wat een verschil zeg! Echt heel mooi geworden. Als ik dat zie krijg ik zin om een klushuis te kopen, maar ik weet niet of ik dat overzie ☺️
Mijn DIY aspiraties gingen nooit verder dan de Ikea Bekvam ombouwen tot krukje voor mijn zoons: Bekijk bijlage 652060 Bekijk bijlage 652061
Ik moet nog zoveel DIY projecten starten hier in huis. Heb gewoon geen idee waar te beginnen.... De trap, vensterbanken, eettafel bankje spuiten en verven (van metaal en grijs naar carbon black), een lampenkap van wit naar zwart transformeren. Ellende joh... tijd zat hoor, maar zin tekort
Hahaha nog makkelijker maar die kan ik dan weer net niet vinden. En bij Ali denk ik daar nou nooit op tijd aan
Wij hebben het wiegje opgeknapt man en ik zijn er heel trots op... Conclusie: doen we nooit meer, volgende keer kopen we het gewoon nieuw, wat een rotklus
Alles natuurlijk op de zijkant geplaatst door zp... Maar even wat diy dingetjes hier in huis. Knutsel heel graag met vanalles. Zijn net verhuisd en die lampen zijn gemaakt van een prikkabel (feestverlichting) op maat van snoerboer + mega bamboe lampen, zijn zulke hoge plafonds hier en geen lichtaansluiting dus fijn om even wat in de hoogte zo te werken De kledingkast was het vreselijkst, gekregen via gratis ophalen en er zaten overal lijmresten, dagen met de krabber in de weer geweest.. Bekijk bijlage 652077 Bekijk bijlage 652078 Bekijk bijlage 652081 Bekijk bijlage 652080 Bekijk bijlage 652082 (Die laatste is mijn eerste poging tot regenboogje, ze gaan inmiddels beter!)
Wij doen ontzettend veel zelf, onze laatste projecten: hondenmand van pallethout, nu ingeruild voor een bench van een oud ledikant, buiten een bank annex opbergruimte onder de vensterbank. Binnenkort willen we een pallet hoekbank voor buiten gaan maken. En de standaard dingen zoals kasten pimpen, trap, deco etc etc doen we ook zelf.
Ik hou van upcyclen! Ik heb een bijzet el gemaakt met onderstel van trapnaaimachine, al meerdere speelkeukentjes gemaakt van oude kastjes/nachtkastjes, buitenkeuken van oud dressoir.. Ik ben eigenlijk wel weer op zoek naar een nieuw Projectje, maar meestal valt mijn oog op iets bijzonders op rommelmarkten en die gaan nu allemaal niet door...
Zo, wat zijn julie handig! Ik durf niet eens onze binnendeuren te lakken, bang dat ik ze helemaal verpest, laat staan hele eettafels, trappen en wc