Voor en Na foto's ( afvallen )

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Heb jij enig idee hoeveel mensen je spaart door zulke operaties?

Wat een constructieve bijdrage.;)

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Tss...nou inderdaad! En die koeienmagen en kikkers bij biologie!
    Schandalig ;)

Super goed gedaan dames!!!
    TTS: Wow meid! Je ziet er prachtig uit!

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Dan zou je geen enkele operatie kunnen doen.
    Deze techniek wordt echt niet alleen aangeleerd voor gbp maar kan een chirurg voor iedere operatie gebruiken.
    Beetje flauw om zo iemand een schuldgevoel aan te willen praten.
    (En volgens mij oefenen ze meestal op varkens...)

Geweldige voor- en na- foto's! Super!

4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.226
    1.876
    113
    Wou ben nu bij pagina 20 en als ik zie hoe trots jullie zijn dan heb je het goed gedaan toch!

En wat ik ook zo bijzonder vind is dat de kleding mee veranderd ;)
    Van zomber na leuk

5. p1982

p1982 Niet meer actief

ga maandag beginnen met afvallen en wil er 15 kilo af hebben. heb als doel gesteld volgend jaar februari

iemand tips?

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    ten eerste morgen beginnen en niet maandag;). Zeker niet lijnen. Behoefte uitrekenen en daar ongeveer 300 kcal onder gaan zitten. Regelmatig en gezond eten. Geen light produkten en niet leven op crackers en blaadjes sla. Gezond en goed ontbijt gezonde tussendoortjes. Avond kwart aardappels kwart vlees de rest van je bord groente. Gevarieerd eten. Varieer met brood havermout brin ta kwark en lunch met verse soep salades etc. 1x per week a twee weken een cheatmeal en verder geen koek snoep en chips. Mocht je de Kans hebben GA minimaal 2x per week sporten.
    geen frisdrank geen alcohol. Mager beleg op brood zoaks kip kalkoen rosbief
    veel succes:)

7. Dappertje Dik

3x per week sporten. Afwisselend cardio en kracht.
    Iedere dag een stevige wandeling maken.
    Voedzame en pure voeding eten.
    Geen tarwe en suiker.
    Niet diëten, maar gewoon de ongezonde zooi links laten liggen.
    Voldoende eten, maar nooit meer dan je verbrandt!

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Bij een GBP blijft de restmaag gewoon zitten he, in uitzonderlijke gevallen kunnen ze de operatie zelfs ongedaan maken.Bij een sleeve word er wel echt stuk maar verwijderd.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

Uhm sporten in sportschool gaat niet lukken
    Geen oppas kids

En morgen leuke dingen met kids met high tea daarom maandag

Ga niet snoepen en minder etrn

Maar bijna overal zit suiker in toch

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Je hebt niks tegen proefdieren behalve als het om een operatie gaat om gewicht te verliezen? Nou ik vind dat mensen maar niet meer moeten gaan skiën of andere sporten doen,weetje hoeveel ongelukken daarmee gebeuren,mensen hebben dan weer medicijnen of operatie nodig en die zijn ook getest op dieren... Mijn hemel wat een flauwekul zeg!

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Je kunt thuis ook work outs doen, YouTube staat genoeg.

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    precies:D of wandelen of een stuk fietsen.

en jaaa morgen high tea woensdag op de koffie bij de buuf vrijdag is de hond jarig en zaterdag geen zin om Te koken. Ik Ken de smoesjes allemaal;) heb ze zelf ook gehad. Maar als je echt graag wilt Moet die knop om en blijven. Niet voor honderd procent gemotiveerd begin Dan maar niet want Dan krijg je zeer waarschijnlijk het jojo effect.

en nee hoor niet overal zit suiker in. BV kwark rauwkost groente noten vis mager vlees peulvruchten volkorenbrood

13. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Super knap meiden! Respect! Wat me opvalt is dat iedereen die hier foto's plaatst bij de na foto's veel meer stralen en veeel jonger lijken! Mooi!

14. Dappertje Dik

Ik lees alleen maar excuses.

Als je wilt afvallen, moet je die niet hebben.

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Prachtig topic. Net als de dames hier, die het maar allemaal hebben gedaan en er mee bezig zijn.

Petje af voor jullie, jullie zien er super uit!

16. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Wat ik jammer vind is dat zodra iemand een mening heeft die afwijkt van de ' norm ' men die persoon dan meteen de mond snoert.
    Ik snap dat het niet leuk is om te lezen dat een sleeve of GBP een gemakkelijke oplossing vind.
    Ik ben zelf ook veel te zwaar en ondanks dat ik een GBP overwogen heb , moet ik heel eerlijk bekennen dat ik meer respect heb voor dames die hun overtollig gewicht zijn kwijtgeraakt dmv gezond eten en meer bewegen.
    Die pondjes die door dat mondje gegaan zijn kunnen er ook weer af gaan. Dat is moeilijk , maar het kan.
    De andere ' boosdoener ' is de voedingsindustrie. Wat mij betreft zouden ze daar ook wat harder tegen op mogen treden.

17. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Sommige sportscholen hebben zelfs een kinderopvang;)

18. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

dat had ik ook. Tot ik naar het nok ging kijken voor mijzelf voor de " makkelijke " weg als je al 8 jaar aan het vechten bent en steeds nieuwe medicijnen als je op de goede weg bent waar je weer van aankomt. Weer je stabiele eetpatroon aanpassen waar je mee afviel blij je nu niet stabiel mee maar kom je mee aan. Dat zijn 2 stappen extra. Ik heb laatste maanden bij een diëtist gelopen. Die zat letterlijk met de handen in het haar. Zij wist het ook niet meer. Een auto hebben we niet daarnaast sport ik heel intensief 3 keer per week zware team sport. Een uitgebalanceerd dieet. En je er perfect aan houden en aankomen. En ja spieren zijn zwaarder dan vet. Maar als je zoveel vet hebt ga je echt eerst verbranden.

T is zo makkelijk gezegd jep hebt het er zelf aangevreten Hoe vaak ik die opmerking niet krijg. Lekker makkelijk oordelen. Zelfs mijn eigen oma zei het Tot ze hier in huis kwam en wat wilde snoepen. Dat is er niet. Dat is er namelijk nooit. Ik snoep niet ik snaai niet ik eet kleine porties eet gezond. Eet buien geen idee wat het zijn gelukkig maar.

Ik ben dolgelukkig dat ik de " makkelijke " weg ga krijgen. Straks straal ook ik weer en ik doe het voor mijzelf. Zal de rest van mijn leven moeten opletten maar wel alles kunnen.
    En de mensen die oordelen straks heb ik te rode lippenstift of een te lelijke jas...... boeiend t is toch nooit goed maar het gaat om mij niet om die ander ;)

19. p1982

p1982 Niet meer actief

ja overdag hebben ze opvang bij de sportscholen maar dan aan het werk. en savonds is manlief er niet en dan zit ik gewoon met de kids. oppas meisje ook wel aan gedacht maar dan wordt het een dure hobby

eerst maar meer fietsen en wandelen en opletten op de voeding

knop is om voor de maandag.

20. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    IMG_20150227_145726.jpg

Ook maar ff showen dan.