Wow Jilina, op de eerste foto kijk je boos en erg ontevreden. Op de 2de foto straal je helemaal en lijk je veel jonger! Mooie meid!
Respect hoor dames, jullie zien er goed uit! Ik heb mijn foto's in het verleden al geplaatst. Na een paar maanden stabiliseren omdat ik wat vervelende klachten kreeg omdat mijn lichaam het vele afvallen niet kon bolwerken begin ik nu aan de laatste 10-15 kilo.
ik was pas op vakantie in limburg. daar was de sportschool idd serieus van smorgens 7 tot snachts 12 uur open hier kan je idd ook heel vaak terecht. alleen zaterdagmiddag en avond is hij dicht
Eens, ik heb GBP, vriendin van mij is 35 kilo zo afgevallen en ik heb heel veel respect voor haar! Nu ben ik opnieuw op dieet... En wat is het lastig, ik sport opnieuw, let op en er is toch weer 7,5 kilo af... Maar waar ik echt niet mee om kan : ook mensen met gbp moeten echt nog wel opletten en het is echt niet gemakkelijk, anders was ik nu toch niet opnieuw op dieet? Een wondermiddel is het niet, je krijgt gewoon een heel effectief hulpmiddel...
jep die zit hier ook. ga je met vingerscan naar binnen. kom er zojuist vandaan. daar ga ik altijd zondags. doordeweek gewoon bij de normale sportschool. daar is het wat rustiger en betere begeleiding. bij die 24 uurs moet je echt een afspraak maken hier voor begeleider.
Kunnen je kinderen fietsen? Dan kun jij rennen en hun fietsen. Heb je en stevige kinderwagen dan kun je ook rennen. Je hebt ook genoeg filmpjes met kinderen die mee doen of gebruikt worden om te tillen inplaats gewichten. En ze vinden het nog leuk ook.
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn? Maar mijn jongens spelen of gewoon buiten of binnen. Net waren ze binnen met een vriendinnetje, dan kijken ze boven op ons bed even tv en ik sport in de kamer er naast. Zo kan ik ze in de gaten houden, en ik kan even trainen. Een half uurtje per dag kun je toch wel vrij maken?
Die van mij 'gymmen' gezellig mee, vinden ze prachtig... En ik ook! Ooit een 1-jarige jumping jacks zien doen? hilarisch
Ik had geen overgewicht maar mooi was mijn lichaam niet meer na 2 zwangerschappen. Toen de meiden nog niet op school zaten, sportte ik gewoon thuis. Zocht ik dingen op youtube. Daarna kwamen er gewichten en stangen in huis en ging ik thuis krachttraining doen. Nu sport ik 4-5 keer in de week waarvan kickboksen erbij gekomen is. Ik doe 3 keer kracht en 2 keer boksen en soms nog 1 keer spinning. Ik let op mijn eten en in het begin was het best wel wennen en moeilijk om anders te eten maar nu hoort het gewoon bij mij. Ik eet 1 keer in de week wat ik wil en de rest let ik er gewoon op. Verschil van 9kg en heel veel cm's Ik ben wel heel erg gemotiveerd en ga altijd sporten. Maak nooit excuses tenzij ik hoge koorts maar anders ga ik altijd.
Wow! Wil jij eens aangeven wat je zo ongeveer eet op een dag? Ik moet nog veel afvallen, maar zoveel sporten trek ik echt niet, met 2 kids, huishouden en 4 dagen werken... maar vind het superknap!