Voor en Na foto's ( afvallen )

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wauw wat een super resultaten!
    Ik ben 20 kilo afgevallen door veel te sporten een beperkte koolhydraten te eten.

2. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Wauww dames wat heb ik een respect voor jullie allemaal!
    Heb zelf niet echt voor en na foto's want het ging eigenlijk een beetje vanzelf (-10 kg dankzij een zoontje wat me goed bezig houd 😉 )
    Maar was gewoon even nieuwsgierig naar dit topic.
    Wat zien jullie er allemaal goed uit en het straalt er van de foto's af hoe gelukkig jullie nu zijn! Dikke duim voor jullie! 👍

3. Jet83

Jet83 Bekend lid

15 aug 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    En dan zijn wij natuurlijk wel erg benieuwd naar jouw foto's! Knappe prestatie hoor! In hoeveel tijd heb je dat bereikt?

4. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Zo wat ben ik een partij jaloers als ik dit allemaal zo lees en de foto's bekijk.. Ik heb zelf wat overgewicht en zie mezelf echt niet "normaal" zien worden qua gewicht.. Ik wou beginnen met thuis oefeningen deed wel buikspieroefeningen en veel wandelen en op eten letten maar kan soms echt niet zonder iets lekkers hoor :( ik heb bij de Action trouwens gewichtjes gehaald en nog wat spulletjes.. Zucht.. Ik moet echt is beginnen.. T begin dit jaar begonnen met Sonja bakker en in 4 weken 5 kilo kwijt maar ik hou t gewoon niet vol ik weet niet wat het is .. Wel beweeg ik meer nu.. Ik lees hier lekker mee dit motiveert me wel! :)

5. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Heel mooi Bibiche, vooral je sixpack!

6. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Dank je wel. Ik werk niet meer dus dat scheelt en toen ik werkte (maar 2 dagen) deed ik veel meer in de avonden. Wat scheelt als je geen tijd om naar sportschool te gaan is om zelf gewichten thuis te kopen. Hier staat alles netjes in de woonkamer opgestapeld.

Ik eet ongeveer zo. Elke dag wissel ik af en ik zoek veel recepten hier. Ik varieer heel veel en eet nog maar 1 speltboterham per dag.
    Alle recepten Archieven - In Love With Health
    I Love Health - Enjoy food, eat healthy & feel good!
    Recepten Archieven - Healthyfans

Ontbijt: havermoutpap met halve banaan en appel of
    250 magere kwark met walnoten en aardbeien of
    250g magere kwark, 100g magere yoghurt, 1 banaan en diepvries frambozen in blender en opdrinken als shake

tussendoor: 1 speltboterham met kipfilet en huttenkaze of pindakaas of filet americain

lunch:
    maaltijd salade met bijv. tonijn/gerookte kip/parmaham, avocado mozzarella/feta en veel groenten. Ene keer restjes van de avond ervoor zoals zoete aardappels of pompoen uit de oven of
    ei/banaan pannenkoeken (2 eieren, 1 banaan en stevia goed roeren en bakken) of
    boekweitmeel wrap vullen met groenten/avocado enz

tussendoor: magere yoghurt met stuk fruit of
    stukje zelfgemaakte bananenbrood Gezond bananenbrood recept - I Love Health

avondeten:
    zalm/biefstuk of kip en natuurlijk gewoon groenten. En ik eet gewoon rijst/pasta/aardappels maar iets minder vaak. Dus bijv. 2-3 avonden wel en de andere avonden eet ik koolraap frietjes ipv aard en eet ik courgetteslierten ipv pasta. Altijd salade erbij en zelfgemaakte dressing.

Na het avondeten: thee en stuk puur chocola :D

Ik zoek wekelijks naar nieuwe gezonde recepten en ben lid op fb van deze meiden dus volg hun nieuwe recepten.

Ik at vroeger gewoon 6 boterhammen maar had altijd honger nu niet meer. Gewoon meer eiwitten.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ben september vorig jaar begonnen. Deze foto's zijn niet meer recent, heb nu al een paar weken geen foto gemaakt. Links was begin september.

Bekijk bijlage 449362
    Bekijk bijlage 449363

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    Super, dank je wel!

Ik sport ook thuis, heb inderdaad wel wat gewichten, maar doe niet echt puur krachttraining, wel oefeningen om mijn spieren te versterken, wil niet dan alles gaat hangen als ik afval en gelukkig kan mijn huid het nog aardig bijbenen ;). Heb geen ruimte voor stangen e.d. maar die gewichten wel :). Nadeel is dat ik eigenlijk altijd 's avonds moet sporten. Ik at vroeger ook veel brood, nu ook veel meer eiwit, maar ik vind brood nog steeds wel heel lekker! En ik snoep snel teveel, vind het lastig om clean te eten. Jouw foto's werken wel ontzettend motiverend! :)

9. Jet83

Jet83 Bekend lid

15 aug 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw! Wat een mooi resultaat. En vanaf september... knap hoor!

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Super Lovely, wat een verschil!

11. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Thanks is echt doorzetten :D en stangen die staan gewoon hier tegen de muur. En wat bij mij ook heeft geholpen is echt een trainingsschema maken en proberen steeds een paar kg's meer te pakken. Niet te licht trainen. Benen begon ik bijv. met 50kg legpress en zit nu op 175kg. Gewoon je lichaam uitdagen.

Je vindt heel veel op internet qua trainingsschema.

12. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Lovely super resultaten!!

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh dat valt wel mee met de ruimte die het inneemt (al is het bij ons alsnog lastig, hebben echt weinig ruimte). Maar goed, ik moet eerst maar eens een beetje op gewicht komen en dan kijken of ik de motivatie en energie kan vinden om verder te trainen ;)

14. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Wow Bibiche!! Wat een mooie buik!

Eerlijk: toen ik jouw eerste foto zag dacht ik: die is altijd al dun geweest...maar toen zag ik je 'voor' foto en dacht ik: wauw! Het kan dus wel! Zou er voor mij dan ook nog hoop zijn...hahaha

Mijn middenlijf (taille, buik) is niet echt mijn probleem zone. Het is niet strak, maar daar gaat altijd als eerste het vet eraf.
    Mijn probleem zone zijn billen/dijen/heupen en vooral knieen :(
    Mijn knieen zijn zo erg dat ik zelfs aan liposculptuur zit te denken. Het past gewoon echt niet bij de rest van mijn lijf.
    Ik kan een broek met rechte pijpen niet eens normaal aan...laat staan de mode van tegenwoordig: strak/skinny/slank
    Zwemmen, korte broeken/jurkjes/rokken: never nooit!
    En zelfs laarzen kan ik niet aan, want ik krijg ze niet helemaal dicht door het vet onder mijn knieen/bovenop scheenbeen.
    Ik schaam me dood voor mijn knieen.

15. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ah vervelend zeg :( nou als je daar gelukkig van wordt waarom niet? Je leef maar 1 keer toch?

16. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38

Goed bezig meis.

17. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0

18. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    175 kilo leggpress:$ aaaai mennnn:D ik zit nu op 60/70 en ik ga al dood whahaha nou hoef ik niet zo zwaar als jij maar 100 zou ik wel willen halen.

19. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Dat is juist gaaf dat je ziet hoe sterk je wordt. Ik had het ook niet verwacht maar steeds 10 kg erbij:D

20. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Nice wat squat je raw?

Deel Deze Pagina