Voor en Na foto's ( afvallen )

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wauw, mooie foto's hoor! Ik ben nu 15 kilo kwijt, zet geen foto's neer ivm herkenbaarheid. Het verschil is wel al groot. En zie het verschil, zeker op foto's en tóch is t in m'n hoofd niet zo. Ik weet het, maar ik "zie" t niet. Ik zie nog steeds een dikke buik en dikke bovenbenen, terwijl ik weet dat die echt niet zo dik zijn. Dat vind ik t moeilijkste van afvallen. De acceptatie van je nieuwe lichaam en de dingen die daarbij komen kijken. Zo krijg ik meer complimenten maar ook meer geflirt en ik ben dat zó niet gewend, dat ik me steeds blijf afvragen "Why me?!" Er is altijd gezegd dat ik niet kan sporten en dat ik te dik ben enz. Er zijn zó veel prachtige vrouwen, waarom krijg ik die aandacht dan nu? Dat vind ik nog lastig. Maar goed, die nieuwe maten in m'n kleding voelen wel goed; ik ben wel trots!!

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Het voelt super, zeker nu ik voel hoe gezond ik mij eigenlijk voel. Heb altijd gedacht mij goed te voelen maar nu blijkt dus dat dat niet zo was ;)

Ik had dit zetje in mijn rug echt nodig, even streng zijn voor mijn lichaam met dit hulpmiddel en het is mij eindelijk gelukt.

En ik ben trots al zeg ik het zelf :D

Ben van een broek maat 50/52 nu aangekomen op maat 38 en met BH's zat ik qua omvang op 110 en nu op 80/85.

I feel free :D

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Je moet wel sterk in je schoenen staan wat dat betreft. Je krijgt niet alleen maar positieve reacties helaas.

De meest voorkomende zijn '' Goh, zo kan iedereen wel afvallen '' '' Ja lekker makkelijk hahaha '' '' Dat is handig, nu gaat alles vanzelf ''

En ga zo maar door ;)

Nou heb ik mijn bekkie wel bij mij en lig ik er geen moment wakker van als mensen dat zeggen maar ik kan mij voorstellen dat dat best pittig is als je het niet zo makkelijk kan weg wuiven.

Maar je moet het doen omdat JIJ het wilt en niet omdat andere het wel of niet willen.

4. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt knap dames! Mooie resultaten hier.
    Wat vervelend debaky dat mensen zo dom reageren over de ingreep. En dat ze dat zo zwaar onderschatten, want het is echt niet niks.

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Bij mij is het vel overschot heel minimaal. Natuurlijk zit het niet meer zo strak als toen ik 16 was ;) maar het hangt niet op mijn enkels en het is niet zo extreem erg dat ik vind dat ik langs de chirurg zou moeten. Ik ben er wel tevreden mee. Ik denk dat als ik naar de sportschool zou gaan en spieren zou gaan kweken dat het nog strakker zou worden maar heb daar geen fut voor :)

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Heel jammer inderdaad maar zodra ik dan uitleg waarom ik er voor gekozen heb en hoe het allemaal gaat dan draaien ze vaak wel bij.

Er is 1 ding wat mij wel tegen het verkeerde been stoot en dat is dat sommige mensen nu ineens tegen mij kunnen praten maar toen ik dik was niet eens hallo konden zeggen. Die mensen kunnen voor mij ook echt het heen en weer krijgen en dan vraag ik ook direct op de man af waarom er nu wel ineens tegen mij gepraat kan worden, ik ben misschien van buiten anders maar van binnen ben ik nog steeds de zelfde. Dit soort mensen krijgen van mij echt geen aandacht en negeer ik direct.

Kom op zeg, eerst nooit wat zeggen en nu ineens hele verhalen? Hahah dag ut niet he :D

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik ben nu 16 kg afgevallen. Ik wil er nog 7 af. Het gaat heel erg langzaam, ik kan eigenlijk niet echt sporten. Doe ik dat wel dan kan ik niet helemaal voor de kinderen zorgen en die 2 schatten komen toch echt wel op de eerste plaats.

Ik moet het dus voornamelijk hebben van wat ik eet. Heel eerlijk, ik eet ook nog wel eens frietjes en een maaltijd die wat minder verantwoord is omdat ik mijn kinderen ook wil leren dat die dingen ook wel kunnen met mate. En het is ook geen voorbeeld voor hen dat zij wel dingen moeten eten en mama daar maar met een bordje sla zit bij wijze van spreken.

Ik moet zeggen dat ik mijn spiegelbeeld wel snel aanvaard heb. Misschien omdat een deel van mij eigenlijk dacht dat het toch zo erg niet was met die kilo's extra want ik paste toch netjes in maat 16 zonder dat het er gek uitzag terwijl nichtje die claimde ook maat 16 te hebben eruit zag alsof de kleding elk moment kon scheuren. Geen goeie gedachtengang natuurlijk maar die kronkel komt er als de meeste mensen in je omgeving ook geen gezond gewicht hebben. Gelukkig zie ik nu wel in dat het totaal niet goed was.

8. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    voor 118 na 78.hommel nu 3 jaar tussen de 83 en 80.

Bijgevoegde bestanden:

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113

Wooow wat een verschil! Wat mooi zeg :D

10. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.287
    11.896
    113
    Wauw dames, wat ontzettend goed zeg. Ga zo door!
    Hier ook weer de knop omgezet en nu 2,5 week goed bezig. Dit nu vasthouden is de kunst.

11. floraa

floraa Niet meer actief

Wauw wat een verschil bij iedereen! Wat zijn jullie mooi! En ik denk dat het vooral belangrijk is dat je nu beter in je vel zit, je je lichamelijk waarschijnlijk een stuk fitter voelt. Het uiterlijk vertoon is een leuke extra. Maar jullie zien er zeker goed uit! Knap hoor!

Ik ben zelf ook afgevallen een hele tijd terug, maar dat kwam door medicatie. Ben 3 kledingmaten afgevallen en het heeft een jaar geduurd voor ik het echt besefte. Ik vond dat gevoel vergelijkbaar met je haren wassen nadat je naar de kapper bent geweest. Dan denk je: hee waar is m'n haar? Dat had ik ook als ik m'n lichaam aanraakte: hee waar is m'n buikje?

12. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hmmm hier komen enkel niet zo charmante foto's maar wil graag jullie mening weten ... zien jullie al een verschil

ik ben in april bevallen, en vanaf oktober beetje op eten aan het letten ... wil nog paar kilootjes kwijt en vooral veel strakker worden aan mijn buik (is altijd al probleemzone geweest :) )

fotootjes haal ik later wel weer weg ;)

(ik ben ondertussen 3 kilo lichter)

13. Sifra

Sifra Niet meer actief

Wauw, wat een prachtige resultaten meiden.

Debaky; ik vind het bij jou echt geweldig hoe jij je heupen weer in verhouding hebt gekregen, echt een enorm verschil.

Jullie zien er prachtig uit!!

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik had voor de verandering een keer mijn gezicht vergeleken. Dit is 57 kilo verschil.
    Mooie voor en na foto's meiden! Knap gedaan hoor!

15. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Woooooooooooow Nora wat een verschil!!! :$
    Je ziet er prachtig uit!

16. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Wat ik niet begrijp, als het een kwestie is van je voeding aanpassen en gezond bewegen etc, waarom dan een operatie? Ik snap niet dat iemand het in eerste instantie zo ver laat komen, maar zou het dan ieder geval knap vinden als het zelf met sporten/bewegen, gezond eten wordt opgelost.

17. Sifra

Sifra Niet meer actief

Geloof niet dat jouw reactie zoveel meerwaarde heeft in dit topic, aangezien dit topic naar mijn idee niet gestart is om dergelijke discussies uit te gaan lokken.

18. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Tja het gaat helaas niet bij iedereen zo gemakkelijk als dat jij het over doet komen ;)

De ene kan het met behulp van de Weight Watchers en de andere kan weer afvallen met behulp van een operatie. De keus voor een operatie is bij veel mensen het laatste redmiddel en hebben veel mensen al veel manieren geprobeerd om af te vallen.

Ieder lichaam is anders.

En vind je reactie ronduit asociaal want weet jij de reden waarom het zover is gekomen bij iemand? Niet ieder pondje gaat door het mondje hoor. Probeer je eerst eens te verdiepen in het verhaal achter iemand zijn '' dik '' zijn voor je zo'n reactie plaatst.

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113

Wooooow wat zie je er goed uit!

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    #60 Debaky, 18 jan 2015
    Laatst bewerkt: 18 jan 2015
    Ik denk wel wat verschil te zien maar nog niet zo heel goed :)

Maar je moet maar zo denken, het begin is er :D 3 kilo is al heel veel. Op naar de volgende kilo's :D

Je bent in ieder geval op de goede weg.

Deel Deze Pagina