voor en nadeel van deze tijd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Dorpjes gezellig? Ik vind er weinig aan om anderhlave kilometer naar t dorp te lopen om te concluderen dat er geen hond ( hooguit een kat) op straat te vinden is..
    De natuur hier langs de weg heb ik inmiddels wel gezien ( ze hebben t vorig jaar er niet fraaier op gemaakt) en ik vind t te zot om de boel mee te slepen om in een ander ( voor mij onbekend dorp) te gaan wandelen..( ben import in deze regio)

dus om t leuk te maken... Tja daar heb ik dan ( schijnbaar) heel wat voor nodig.. dat begint al met dat ik lopen/wandelen al niet leuk vind...:D

2. Skye

Skye Niet meer actief

Mijn meisje wordt volgende week 1 jaar, dus ook in de lente geboren! Ik vond het wel lekker hoor! Ok, je moet idd met de auto overal heen, maar wandelen is ook wel heel erg lekker! Ik ging (als ik wat verder moest) met de auto weg, om vervolgens met de kinderwagen lekker te wandelen in de zon! En nu is het weer lente en kan ze nu lekker in de fietsstoel! Als ze in de winter geboren zou zijn, dan zou ze rond de lente toch nog te jong zijn om in een fietsstoeltje te zitten! Dus dan zit je nog, dat je niet kan fietsen!

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Zonnetjes,
    Ik zou eens gaan kijken voor wat idd al aangegeven is, een fietskar met een babyschaal erin. Zo kan je kleintje lekker liggen en jij lekker fietsen. Evt zet je de oudste ook in de fietskar, maar misschien is voorop/achterop de fiets net iets leuker/gezelliger voor jullie samen.

Denk dat vooral in dat laatste wat je schrijft zit waarom het 'niet gezellig en niet leuk' is :D! Zo heb ik een hekel aan fietsen, ook voor geen goud dat ik een fiets ga kopen, kan nog zulke leuke plaatsen aanwijzen of te gaan fietsen enzo, leuk zal ik het gewoon niet vinden ;)!

Met lopen heb ik dat daarintegen dus weer wel, heerlijk in het bos, heerlijk op het strand, of gewoon een blokje om. Dat vind ik wel fijn ;)!

Deel Deze Pagina