Buitengesloten door onze kleine boef... Ik dacht laat ik eens de raam van de buitendeur poetsen. Onze meid kijkt leuk naar mama van binnenuit en heeft de grootste lol. Maar toen, ik was klaar en wilde weer naar binnen, gaat de deur toch niet meer open :x, heeft madam de dievenklauw gevonden en een stukje omhoog gedaan. Nou daar sta je dan... Wat dan??? Niks bij me, telefoon lag binnen, sleutels binnen, mijn meissie binnen... en ik buiten. Dus naar de buren gegaan om mijn moeder op goed geluk te bellen of ze thuis was. Gelukkig was ze thuis en kwam ze eraan. Ik weer naar huis gerend om te kijken, want ja, zij zit daar nu alleen binnen, maar ze had nog steeds de grootste lol (godzijdank natuurlijk). En daar sta je dan als moeder zenuwachtig op en neer te trappelen, wachtend op je moeder, maar die was al snel genoeg bij ons. Nu ligt ze weer als een prinssesje te slapen, maar o o o wat een boef zeg... Zo, en zo begon mijn maandagochtend .
haha herkenbaard! dit had mijn meisje bij opa en oma zaterdag ook gedaan! en idd de grootste schik hebben. en opa en oma in de stress raken
hier hebben de onderste klauwen er maar af gehaald. na 2 keer buiten gesloten te hebben gestaan vond.manlief het wel goed
Haha, ja, dat gaat hier ook gebeuren vanavond, en er komt buiten een sleutel te hangen voor als er weer zoiets geks gebeurd.
Hahaha, inderdaad een fijn begin van de week! Ik heb dit zelf twee keer bij mijn moeder gedaan vroeger. Wij woonden toen in een flat... Ze heeft een keer de ruit ingeslagen (dat is natuurlijk geen optie als je kindje achter dat raam staat) en is een keer via de regenpijp naar de buren geklommen... Wij wonen nu ook in een flat en Mischa speelt heel graag op het balkon, maar ook heel graag met de dievenklauwen. Ik heb me dus voorgenomen me dit niet ook te laten gebeuren en probeer er altijd aan te denken om de bovenste dievenklauw er op te doen terwijl de deur open staat, zodat de deur niet in het slot kan. En nu maar hopen dat ik het niet een keer vergeet.
ik heb dat ook eens geflikt bij mijn moeder.. ze ging op het balkon de was ophangen, en toen heb ik de klink naar beneden gedaan gelukkig was de buurvrouw thuis, die heeft mijn vader toen gebeld
Haha ik neem altijd een sleutel mee als ik even naar buiten ga. Juist voor dit soort dingen. Dan kan ik omlopen en er aan de voorkant weer in. Gelukkig woont je moeder dichtbij. Hier hebben wel een aantal mensen onze sleutel, maar ze zijn allemaal weg overdag of ze wonen ver weg.
Ik heb mijn man een keer buiten gesloten terwijl zoontje boven lag te slapen. manlief was in de schuur aan het werk, hoorde zoontje door de babyfoon en wilde naar boven, maar kon het huis niet in, de tuin niet uit en had geen telefoon bij zich. over de poort naar de buren en dan maar het nummer gebeld dat hij uit zijn hoofd wist; van mijn ouders.. mijn broer was daar toevallig en is met sleutel als een gek naar ons gekomen. zoontje ondertussen helemaal overstuur omdat er niemand kwam. zooo zielig, wat voelde ik me lullig toen ik nietsvermoedend thuis kwam.
@voske bah, dat is wel vervelend inderdaad, maar je kon er niets aan doen toch! hier zelf niet meegemaakt maar van mn schoonmoeder het verhaal gehoord dat mijn vriend als baby van een paar weken op de bank lag en zij even naar buiten liep (weet niet meer waarom) en de deur viel dicht. toen hebben ze de brandweer erbij moeten halen omdat ze e anders gewoon echt niet in kon! oh wat erg lijkt me dat!
sweetmarije; och inderdaad wat een vreselijk verhaal.... zou me zoooo lullig voelen... hoor de opmerkingen van de buren ook al... tjsss laat gewoon haar kind alleen binnen! hahaha
been there, done that haha... gelukkig woont mijn vriendin bij ons om de hoek dus heb bij haar de sleutel kunnen halen. Vanaf nu gaat er altijd een sleutel mee als ik iets uit de schuur pak
Ik had dat laatst ook, maar toen was mijn vriend thuis, dus heeft hij mij naar binnen gelaten. Normaal doe ik nl de onderste dievenklauw naar beneden zodat zij dat niet meer kan doen, en nu met het mooie weer zet ik de deur vast met een haak aan de muur, dus dan heb ik er geen last meer van.
Toen dit vrienden van mijn zus was overkomen, hebben we gelijk de onderste dievenklauwen eraf gehaald. Dus dat gebeurt hier niet.
mijn middelste zoon heeft dat ook eens geflikt bij de voordeur. we konden niet zo gemakkelijk binnen komen en moesten de boel slopen. dievenklauwen zijn leuk maar niet met kleine kinderen. we hebben overal de onderste afgehaald toen.
mijn vader heeft mede doordat mijn dohter hem buitensloot (ik was wel in huis) een haak erop gezte met slot, die kan je in 2 standen op slot zetten, 1 dat de haak naar beneden staat en zij hem dus niet op slot kan doen, en 2de stand is dat hij in het slot zit en zij hem niet kan open maken, ideaal en niet eens duur. hier hadden we een schuif die hebben we vast gezet met een tairip.
hier ook 1 keer gehad. gelukkig was mijn man boven. maar ik heb me nu aangeleerd dat ik de dievenklauw naar beneden doe. er zit een kinderslot op dus ze krijgen hem niet meer naar boven. op die manier kunnen ze me niet buitensluiten