Voor- en nadelen geplande keizersnede

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mooibuikje, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Idd leuk is anders,zie ook zo op tegen de tijd na de ks,heb al 2 kids rondlopen,maar hulp genoeg dus daar moet ik dan maar gebruik van maken hé? ;)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vond de ks ook wel meevallen maar de periode erna wel minder. Was na 2 dagen thuis maar met meerdere kinderen is het wel bikkelen. Heb natuurlijk wel kraamzorg maar van liggen komt natuurlijk ook niks. 6 weken niet tillen lijkt mij onmogelijk.

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Dat lijkt mij ook onmogelijk,vorige x reed ik na 4 weken weer auto en zat ik op de fiets,en tilde ik mijn oudste die toen ruim 2 was. Ik ga het wel zien hoe t loopt

4. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Nou dan hoop ik dat je geen ongelukken veroorzaakt want je bent dan dus niet verzekerd...

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat is niet waar. Het enige is dat JIJ moet aantonen dat je handelingsbekwaam was op het moment van het ongeluk (en dat is lastiger dan je denkt)

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hoe kom je hierbij?
    In het boekje van mijn ziekenhuis stond dat je na 2 weken weer mag autorijden. Fietsen duurde wat langer voordat het mocht.

7. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    Iemand ervaring met buikband na ks?

8. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Ik had al pijn als ze gingen voelen op mn buik, laat staan een buikband..

9. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Dat kan niet. Staat trouwens ook in de bijsluiter van een buikwand, neem aan dat je zo'n sluitband bedoelt.
    Na je ks is er ook echt geen haar op je hoofd die daar aan zal denken ;)

10. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Buikband mag idd na keizersnede niet.
    Ik heb nu ruim 5 jaar terug een keizersnede gehad en ik was de eerste 6 weken níet verzekerd en mocht dus ook absoluut géén autorijden.

11. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    De zenuwen nemen wel toe na het lezen van jullie verhalen. Bij mij het eerste kindje dus nog 0 ervaring.... Ze gaan hem iig de 28ste halen dus nog een weekje gewoon ik en daarna mama van... Spannend! Heb wel een hele fijne dokter die zo hoorde ik net ook definitief mijn keizersnede gaat doen :)

Succes iig dames

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Spannend,geniet nog het laatste weekje en laat de rest over je heen komen,je ben in goede handen in het ziekenhuis ;)
    Krijg je wel een natuurlijke keizersnee?

13. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    Ze zijn in het ziekenhuis nog wel aan het veranderen met de keizersnede maar ik krijg het kindje meteen bij me. De controles die dan gedaan worden doen ze ook naast me zodat ik alles kan zien. Ze maken mij ondertussen dicht en ik mag dan samen met mijn man en onze zoon naar de uit slaapkamer om bij te komen. Ze zijn ook erg pro borstvoeding dus krijg meteen begeleiding hiervoor. Ze hebben nog niet echt muziek Enzo maar daar heb ik ook niet echt behoefte aan :) als mijn man maar bij me mag zijn en ik mijn zoon snel bij me krijg en borstvoeding kan gaan geven dus heb er wel een goed gevoel bij. Hoop alleen dat ik erna niet teveel pijn heb maar de arts gaf al aan dat ik zeker moet vragen om pijnstilling dus zal wel goed komen

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Spannend! Joh, de keizersnee an sich stelt niet zo veel voor! Je voelt geen pijn, alleen wat geduw en getrek.
    Natuurlijk hoor je overal horrorverhalen, maar de norm is dat je geen pijn voelt en ze beginnen ook pas na een uitgebreide test.

Deel Deze Pagina