Voor en nadelen van de Quinny buzz?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marjo83, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij hebben ook de buzz.
    prima wagen (al zeg ik het zelf :) )
    piepen doet ie wel, maar daar heb je siliconenspray voor. ;)
    het enige nadeel is idd als je in winkels komt dat je je zwenkwiel vast moet zetten anders blijft ie dwars staan en kom je geen meter voor uit!
    wij zijn er zeer tevreden mee, vooral omdat ie ook zo klein in geklapt kan worden.
     
  2. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik vind het een geweldige wagen. Het nadeel is alleen dat ie veel te duur is voor ons budget!
     
  3. Marjo83

    Marjo83 Fanatiek lid

    24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Bedankt allemaal voor jullie reacties :D Denk dat we er er eigenlijk wel uit zijn inmiddels.. En natuurlijk zitten overal voor-en nadelen aan. Helemaal op die vergelijksites natuurlijk.. Maar we gaan zeer waarsch. wel voor de Buzz. Nu alleen nog een kleurtje kiezen, ook weer een lastige keuze ;)
     
  4. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    uitklappen gaat heel makelijk maar inklappen is ook hier een drama. moet echt heel veel kracht zetten maar goed dan is hij wel heel klein en compakt. hij is nog nieuw misschien ligt het daaraan.
     
  5. zonnestraal

    zonnestraal Niet meer actief

    Helemaal mee eens, niks meer aan toe te voegen!

    Ik vind het een superwagen. Hij is de kleinste van allemaal, dus daarom heb ik hem gekozen. Hij is trouwens ook de enige die ik in mijn kleine autootje krijg, zonder wielen eraf te moeten halen.
     
  6. pooh26

    pooh26 Actief lid

    15 sep 2006
    176
    0
    0
    Ik vond het een slap ding. Als je aan de wagenbak schudt wiebelt ie alle kanten op.
     
  7. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    helemaal top, goede keuze hoor! wij zijn ook heel erg tevreden en wij hebben die uit 2006! Beetje piepen, mar ach, et riet als een tiet... ;)

    succes met het kiezen van de kleur!
     
  8. Kimos

    Kimos Actief lid

    13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Wij wilden ook een Quinny kopen,maar het schijnt dat hun klachtenafhandeling 3 x waardeloos is. Je gaat er natuurlijk niet van uit dat je ze nodig hebt,maar zowel dan duurt het blijkbaar 3 lange/3 korte bij Quinny. Wij hebben daardoor uiteindelijk gekozen voor de Bugaboo,iets duurder,maar service schijnt erg goed te zijn.
     
  9. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hier super geholpen door Quinny, bij mij begon de stof te pluizen, vond ik erg lelijk, heb gebeld en kreeg hele nieuwe bekleding voor de dreami incl. matrasje thuis gestuurd! Voor mn maxicosi ook trouwens..... Nette service wat mij betreft!
     
  10. ImaaN

    ImaaN Actief lid

    9 jun 2007
    147
    1
    0
    AmsterdaM
    ben ook van plan om de buzz te kopen tjah nadelen heb je overal wel inzitten ;)
     

Deel Deze Pagina