Hoi hoi, Is de Donkey alleen voor 2 kindjes of is die ook te gebruiken voor 1 kindje? Wij moeten nu de oude wagen stuk gegaan is, een nieuwe hebben. We willen nog wel een 2e kindje, maar zover is het nu nog niet. Ons eerste kindje is nu 15 maanden oud. Is de Bugaboo Donkey dan te gebruiken voor alleen haar of is het echt alleen voor 2 kindjes? Groetjes,
Je kunt hem voor 1, 2 en zelfs met een plankje erachter met 3 gebruiken. Hier helaas het budget ervoor maar als je die hebt zeker doen.ik lees bijna alleen maar goede ervaringen erover. (ik heb hem wel in de winkel uitgetest en dat beviel heel fijn)
Ik gebruik 'm soms enkel voor mijn jongste, dan heb ik dus 1 stoeltje en een boodschappenmandje ernaast (Mono-stand). Soms met plankje erachter voor de oudste (Mono met meerijdplankje). En ik vang regelmatig mijn neefje op, dan tover ik de Donkey met 3 klikken om in een duo-wagen en kan neefje naast mijn jongste zitten. Oudste dan nog op het meerijdplankje en voila; een trio-wagen Juist vanwege het kunnen wisselen van mono naar duo hebben wij voor de Donkey gekozen. En vanwege het feit dat de kindjes naast elkaar zitten ipv achter elkaar of eentje boven de ander.
Bedankt voor de info. Ik heb hem ook uitgetest bij de Prematal. Reed erg fijn Vind hem alleen erg prijzig dus ik ga op zoek naar een goedkopere variant als die bestaat
Volgens mij staan ze tegenwoordig wel meer op marktplaats. Ik heb hem voor 1 en 2 kindjes gebruikt, hij was iedere cent waard!
Hier ook de donkey aangeschaft voor de komende tweeling. Gelukkig een mooie gevonden op marktplaats want we schrokken wel van de prijs in de winkel. Ik heb echt een poos gezocht naar alternatieven maar die heb ik niet kunnen vinden (wel tweeling/duowagens, maar dan niet met het gemak van de donkey). Hij ligt nu op zolder en kan niet wachten om hem te gaan gebruiken!!
Heel leuk die donkey. Wij hebben hem ook. Helaas bleek onze dochter heupdysplasie te hebben en van de een op de andere dag had ze een spreidbroekje nodig en paste ze niet meer in de smalle bak van de donkey. In de joolz past ze wel gelukkig. Ook vind ik hem een stuk irritanter inklappen en hij blijft ook groter. De adapter voor de maxi cosi kun je niet onder de maxi cosi laten zitten zoals bij onze joolz wel kan. Hierdoor moet je echt van tevoren bedenken of je de maxi cosi misschien op het onderstel wel doen. Het boodschappen mandje naast de mono donkey vind ik dan wel weer ideaal. Onderaan de streep zou ik hem nooit kopen als je niet heel weinig leeftijdsverschil of een tweeling hebt. Als je kindje nu al 15 maanden is en je bent nog niet zwanger, dan red je het ook met een meerijdplankje en zou ik voor een mooie gewone wagen gaan
Ik denk dat ik er vanaf zie tot ik daadwerkelijk zwanger ben van de tweede, want ik wil dit wel, maar weet natuurlijk niet hoelang het gaat duren voordat het weer een keer lukt, aangezien we al bijna een jaar bezig zijn nu En net wat Cizmo zegt... Het was meer aan de hand van... Wat als de oudste moe is en niet op het plankje wil staan maar ook wil zitten?