Wat aan tijdens onderwater bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mandy5389, 26 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy5389

mandy5389 Lid

4 dec 2014
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laatste het topic gelezen over het "wat aan te doen tijdens de bevalling"

maar nu was mijn vraag, Wat hadden jullie aan bij een bad bevalling.

Nu wil ik graag een bad bevalling maar ben me er ook van bewust dat ik dit misschien op "het" moment helemaal niks vind dus heb ik ook dingen opgeschreven voor als ik niet in bad beval.

Hadden jullie iets aan of juist helemaal naakt?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik denk dat als je echt in bad wilt bevallen dat je alleen maar een bikini-topje of een topje aan hoeft te doen?

Verder lijkt me alles erg lastig in bad en van onderen moet alles toch goed bekeken en gecontroleerd kunnen worden dus gewoon met de blote kont :D

3. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

2x een badbevalling gehad, beide keren naakt:p Kind komt dan ook meteen op je blote lijf terecht. Vond een tshirt teveel en een bikinitopje onzin. Je ligt er toch al met de billen (en de rest) bloot, dus om dan nog wel een bikinitopje aan te doen...nee vond ik niet logisch.

4. Op dat moment kan het je ook geen reet schelen dat je in je blootje bent :p Al staat de hele wereld toe te kijken. :p Althans, dat is mijn ervaring ;) (Ben niet in bad bevallen maar heb wel de weeën opgevangen in bad/douche)

5. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    doe je niet juist een bad bevalling vanwege het warme water tegen je blote lijf??

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zou een bikinitopje of zwart hemdje aan doen. Ik was nog aan het twijfelen tijdens de bevalling en ben naakt in bad gegaan.
    Maar qua foto's is t mooi als je wat aan hebt.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Uhhh niks, geen geplak aan mn lijf, partner kan me lekker massage geven en baby gelijk op blote borst ideeal :D

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hoezo is dat mooier? Ik ben absoluut van puur natuur en vindt het dan ook prachtig een blote moeder helemaal huid op huid met partner en kindje ;)

Deel Deze Pagina