Hoi, Ik maak me wat ongerust en hoop dat jullie me kunnen helpen.. Ik ben 5 en halve week geleden bevallen van een gezonde dochter. Het bloedverlies werd na drie weken al heel wat minder en in de vierde week was het alleen nog wat bruin. Nu sinds twee à drie dagen is het bloedverlies weer erg toegenomen. Het is helderrood en het bloeden lijkt steeds erger te worden. Nu heb ik wat rond gelezen en overal staat dat het niet goed is.. Maar ik wil ook niet gelijk op zaterdag de huisarts bellen.. Mijn bevalling was verder normaal, klein beetje ingescheurd en maar een paar hechtingen. Ik hoop echt dat jullie mij verder kunnen/ willen helpen
Ik lees mee, ik heb precies hetzelfde alleen heb ik maar 2 weken gevloeid, en ben nu 4 dagen aan het vloeien en ben maandag 6weken geleden bevallen.. Ik ga er nu vanuit dat het toch een menstruatie is ondanks bv maar ik zelf zat te denken om het tot maandag aan te kijken.. Lees even mee naar ervaringen en adviezen x
Ik had bij beide hetzelfde. Rond 4 weken was het bruin en ruim een week of twee later werd het ineens weer meer en rood. Dit was mijn eerste menstruatie weer.
Had ik ook beide keren, was mn menstruatie alweer. Die duurden beide keren ook 2 weken de eerste keer .
Ik ben ook 5 weken geleden bevallen. 3weken na bevalling was bloeden gestopt, en nu 5 weken na bevalling begint het weer te bloeden en krampen het is helder rood bloed gewoon normaal bloeden niet te hevig. Kan dit mijn eerste menstruatie zijn????