Iemand ervaring met combinatiepil Zoely?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Saar22, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#1 Saar22, 23 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2015
    Wie heeft er ervaring met de combinatiepil Zoely?

Ik slik nu geen ac omdat ik overal echt pest chagrijnig van wordt, maar nu heb ik elke maand rond de eisprong erg veel pijn..

Hoe bevalt de Zoely je? Hoe ben je er toe gekomen? En is de pil echt zo duur?

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Niemand?

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb die pil in huis maar ook nog geen ervaring mee, ik moest iets van 38€ betalen voor 4 strippen.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oke wel een echte dure pil dus.
    Ben benieuwd hoe het over een paar maanden gaat.
    Waarom heb je/huisarts voor deze pil gekozen als ik vragen mag?

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik schrok me inderdaad rot toen de apotheekassistent zei dat ik 38€ moest betalen. En nu ligt hij al sinds 4 maanden in de kast omdat de bijwerkingen die erbij staan mij weerhouden om hem in te nemen. Ik heb in overleg met mijn huisarts voor deze pil gekozen omdat deze pil met lichaamseigen hormoon is gemaakt en ik in het verleden al aardig wat pillen heb gehad waar ik elke keer tussentijdsbloedverlies had dus er bleef voor mij niet heel veel keus over ;) ook de mirena heb ik gehad maar precies hetzelfde..tussentijdsbloedverlies.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oké en wil je hem nog wel gaan proberen? Misschien ga ik eerst nog wel een andere combinatiepil proberen, maar goed ik blijf huiverig met al die pillen.

Deel Deze Pagina